افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

آیا می خواهید آشپزخانه شما مدرن و خسته کننده نباشد؟ / دکوراسیون انتقالی برای شما

  • کد خبر : 181675
آیا می خواهید آشپزخانه شما مدرن و خسته کننده نباشد؟  / دکوراسیون انتقالی برای شما

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، کابینت ها سبک های زیادی دارند. از طرفی همانطور که زیباسازی اتاق نشیمن و پذیرایی برای هر خانواده مهم است، زیباسازی آشپزخانه نیز باید مهم باشد. زیرا این فضا علاوه بر اینکه یک فضای بسیار کاربردی در زندگی روزمره است، هر فردی که وارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، کابینت ها سبک های زیادی دارند. از طرفی همانطور که زیباسازی اتاق نشیمن و پذیرایی برای هر خانواده مهم است، زیباسازی آشپزخانه نیز باید مهم باشد. زیرا این فضا علاوه بر اینکه یک فضای بسیار کاربردی در زندگی روزمره است، هر فردی که وارد خانه می شود، بلافاصله پس از دیدن اتاق نشیمن، آشپزخانه آن خانه را می بیند. مگر اینکه آشپزخانه دیوار یا در متحرک داشته باشد! خب گفتیم بعد از پذیرایی مهم ترین فضا آشپزخانه است و در آشپزخانه مهم ترین قسمت کابینت ها! امروزه دیگر مثل قدیم نیست که تنوع طرح و متریال در کابینت کم است و سبک های زیادی وجود دارد که می تواند دوستدارانش را راضی کند. یکی از این سبک ها آشپزخانه ترانزیشنال است که در بین انواع دکورها بسیار محبوب است.

مدل سبک انتقالی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

این سبک دکوراسیون در فضای آشپزخانه واقعا ترکیبی از دکوراسیون گذشته و البته مدرن شده است. سبک انتقالی دارای خطوط ساده است، از طرح های هندسی استفاده می کند و مواد طبیعی و رنگ های ملایم را دوست دارد.

اما گفتیم رنگ! رنگ های استفاده شده در این سبک رنگ های طبیعی مانند قهوه ای تیره، کرم یا چوب روشن هستند که زیبایی بیننده را برجسته می کند. در دکوراسیون انتقالی، طراحی کابینت ها ساده است و معمولا تا سقف ادامه دارد. میزها و سطوح کار کابینت معمولا از سنگ مرمر، گرانیت یا کوارتز هستند که با رنگ های ملایم انتخاب و استفاده می شوند.

آشپزخانه سبک انتقالی

رنگ دیوارها و متریال آشپزخانه انتقالی به این صورت است

انتخاب رنگ مناسب در دکوراسیون آشپزخانه سبک ترانزیشنال بسیار مهم است زیرا رنگ ها می توانند تاثیر مستقیم و موثری بر احساسات و روحیه افراد آن خانه داشته باشند. این سبک مانند دیگر سبک هایی نیست که مجذوب کنتراست بالا، متراکم، قوی و احساسی رنگ ها می شوند، اما گذار بیشتر روی رنگ های آرام، طبیعی و خنثی تمرکز می کند!

در واقع این رنگ ها در این سبک می توانند احساس راحتی و آرامش را به آن خانه ببخشند. باید گفت که سبک ترانزیشنال جنسیت خاصی ندارد و محدود نیست، اما رنگ های آن به راحتی ترکیب شده و ظاهری جذاب ایجاد می کند.

آشپزخانه سبک انتقالی

سبک انتقالی عاشق مواد طبیعی مانند چوب و نور است، بنابراین رنگ های طبیعی در آشپزخانه های انتقالی می توانند به خوبی با این عناصر هماهنگ شده و حس طبیعت را در خانه شما ایجاد کنند. با استفاده از رنگ‌های سفید و روشن در این سبک آشپزخانه، می‌توان نور را به فضا پراکنده کرد و اتاق را بزرگ‌تر نشان داد.

آشپزخانه سبک انتقالی

بگذارید دقیقاً به شما بگویم که با این سبک چه کار کنید.

– خطوط هندسی خاص و غیرکلنگ در طراحی پیشخوان، کابینت و همچنین سقف و سایر عناصر.

– روشنایی عمومی باید صنعتی باشد.

– اما نورپردازی در سقف یا بالای پیشخوان به روش سنتی

– از کابینت های ساده استفاده کنید

– ترکیبی جذاب از مواد طبیعی و دست ساز با رنگ های خنثی.

– به طور کلی پالت رنگ باید صمیمی، خنثی و طبیعی باشد.

– تزئینات باید محدود و مینیمال باشد.

آشپزخانه سبک انتقالی

اگر این سبک آشپزخانه را دوست دارید، برای عید 1403 باید یک بازسازی جذاب برای آشپزخانه خود انجام دهید، زیرا این سبک تا حد امکان شما و خانواده تان را خسته نمی کند و از آنجایی که روند خاصی را دنبال نمی کند. بادوام و برای سالهای آینده مد خواهد بود. این سبک ممکن است برای افرادی مناسب باشد که تجمل و زرق و برق را دوست ندارند و فضای ایده آلی را برای آنها فراهم می کند.

انتقالی-آشپزخانه-11



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.