افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

آیا غذای کافی برای پختن شام دارید؟/ چند غذای گل کلم آماده کنید و به بالای ابرها بروید!

  • کد خبر : 169545
آیا غذای کافی برای پختن شام دارید؟/ چند غذای گل کلم آماده کنید و به بالای ابرها بروید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آشپزی از آن مشاغلی است که اگر دوستش داشته باشی دنیایی بی نهایت پر از لذت است! وقتی به تنوع غذاها و ترکیبی که می توان با آن ها درست کرد فکر کنید، پر از هیجان می شوید! از آنجایی که تعداد گیاهخواران و کسانی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آشپزی از آن مشاغلی است که اگر دوستش داشته باشی دنیایی بی نهایت پر از لذت است! وقتی به تنوع غذاها و ترکیبی که می توان با آن ها درست کرد فکر کنید، پر از هیجان می شوید! از آنجایی که تعداد گیاهخواران و کسانی که به تغذیه سالم اهمیت می دهند روز به روز بیشتر می شود، لازم است در رژیم غذایی و غذاهای بدون گوشت خلاقیت بیشتری داشته باشیم. با این هدف، در مقاله ای طرز پخت غذاهای خوشمزه با گل کلم را توضیح دادم. پس اگر این تابستان خوب را دوست دارید تا آخر با من باشید.

برنج گل کلم با سبزیجات

آیا این هیجان انگیز نیست که بدانید می توانید به جای برنج از گل کلم استفاده کنید؟ غذایی با تمام خواص که عوارض برنج را ندارد و یک برنامه غذایی است. برای تهیه این غذا یک گل کلم کوچک را بشویید و به چند قسمت تقسیم کنید و در غذاساز بریزید و بگذارید به اندازه دانه های برنج خرد شود.

goleklam2-2

روغن زیتون را داخل ماهیتابه بریزید و وقتی کمی داغ شد گل کلم را اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ آن تغییر کند. حدود 4 دقیقه کافی است تا گل کلم به اندازه کافی بپزد. در تابه ای دیگر سبزیجاتی را که دوست دارید مانند هویج، پیاز، سیر، نخود، ذرت، فلفل دلمه ای و غیره خرد کنید. و آنها را سرخ کنید تا کمی بپزند. حالا می توانید این مخلوط را با گل کلم مخلوط کنید و یک وعده غذایی گیاهی سالم داشته باشید.

گل کلام 2-3

برای این غذا می توانید سس خوشمزه ای از سس سویا، زنجبیل تازه و روغن کنجد تهیه کنید. برای تکمیل ارزش غذایی آن، بهتر است یک تخم مرغ را در روغن بپزید و به مخلوط سبزیجات اضافه کنید.

گلکلم کبابی

اگر عاشق غذاهای سرخ کردنی هستید باید بگویم که نمی توان فقط مرغ و ماهی را سرخ کرد! سبزیجاتی مانند قارچ و گل کلم نیز سرخ شده و بسیار خوشمزه هستند.

گل کلام 2-4

برای تهیه گل کلم سرخ شده از ترکیب 100 گرم آرد، 100 گرم آب، نمک، فلفل و پاپریکا خمیر درست کنید. این مایع را حدود 20 دقیقه در یخچال بگذارید. یک گل کلم کوچک را خرد کنید، اما مراقب باشید که شکل گلچه ها حفظ شود. آنها را به مدت 3 تا 4 دقیقه بخارپز کنید تا پخته شوند و بگذارید کاملا خنک شوند.

گل کلام 2-5

گل کلم را به خمیری که درست کردید آغشته کنید و در روغن داغ سرخ کنید و اجازه دهید روغن اضافی آن کشیده شود. با ترکیب سس مایونز کم چرب و سس کچاپ سس درست کنید و با هم بنوشید.

کاکائو گل کلم

غذای بعدی کوکوی گل کلما است که غذایی مقوی، سالم و بسیار راحت به حساب می آید. برای تهیه این غذا یک گل کلم کوچک را بشویید و خرد کنید. سپس به مدت 10 دقیقه بپزید. آنها را آبکش کنید و با پشت چنگال در یک بشقاب عمیق له کنید. ۴ عدد تخم مرغ، یک عدد پیاز رنده شده، یک قاشق غذاخوری آرد، نمک، فلفل، زردچوبه و کمی جعفری خرد شده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. مایع به دست آمده را داخل روغن داغ بریزید و بگذارید دو طرف آن قهوه ای شود. کوکوی خوشمزه ما آماده است. اگر شما هم انواع کوکی ها را دوست دارید، طرز تهیه یک کلوچه جذاب دیگر را اینجا ببینید.

گل کلام 2-6



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.