افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

آیا طلافروشان به بازار بازگشتند؟

  • کد خبر : 164777
آیا طلافروشان به بازار بازگشتند؟

به گزارش رکنا، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: سرگرد تاجران طلا امروز در تهران فروشگاه‌های خود را افتتاح کردند و فروشگاه‌هایی که فعالیت نمی‌کردند به این دلیل بود که در هنگام ثبت اطلاعات خود اشتباه می‌کردند یا نمی‌دانستند چگونه اطلاعات خود را ثبت کنند. حمیدرضا روستاگر رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: بر اساس قانونی […]

به گزارش رکنا، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: سرگرد تاجران طلا امروز در تهران فروشگاه‌های خود را افتتاح کردند و فروشگاه‌هایی که فعالیت نمی‌کردند به این دلیل بود که در هنگام ثبت اطلاعات خود اشتباه می‌کردند یا نمی‌دانستند چگونه اطلاعات خود را ثبت کنند.

حمیدرضا روستاگر رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: بر اساس قانونی که برای ایجاد پایانه های فروشگاهی در طلافروشی ها اجرا شد، برخی از اصناف برای استفاده از آنها نیاز به آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درباره آثار اجرای این قانون دارند. .

وی افزود: آموزش ها و اطلاع رسانی هایی که تاکنون در مورد این قانون انجام شده کافی نیست.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: فعالان حوزه طلا و جواهر نسبت به اجرای قانون پایانه های مغازه ها و سامانه جامع معاملات در خصوص ثبت املاک و رویدادهای اقتصادی و تداخل آنها نگران بودند. شرایط را برای فعالیت آنها سخت کرده است.

وی تصریح کرد: در صورتی که در برخی سامانه ها بازنگری کلی انجام شود و تمامی سامانه های موجود به سامانه واحد تبدیل شوند، موانع تجاری رفع و تکالیف مالیاتی ساده می شود.

رستگار گفت: فعالان حوزه طلا و جواهر یک مطالبه تجاری دارند که مسئولان باید به آن توجه کنند و به آن گوش فرا دهند. وی برای این کار با رئیس سازمان مالیاتی نیز دیدار کرد و وی قول داد از هر چه در توان دارد استفاده کند. حل این مسائل در توان شماست.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: اکثر طلافروشان تهران امروز مغازه های خود را باز کردند و مغازه هایی که فعالیت نکردند به این دلیل بود که نگران اشتباه در ثبت اطلاعات خود یا عدم انجام آن بودند. بدانید چگونه اطلاعات خود را ثبت کنید.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.