افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

آیا ریموت تلویزیون به دلیل شارژ شدن کار نمی کند؟ / سه ترفند برای تمیز کردن آن بیاموزید

  • کد خبر : 230459
آیا ریموت تلویزیون به دلیل شارژ شدن کار نمی کند؟  / سه ترفند برای تمیز کردن آن بیاموزید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- برخی از وسایل خانه زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و دائماً با آلودگی در تماس هستند، بنابراین توصیه می شود به طور دوره ای آنها را تمیز و ضدعفونی کنید. یکی از این وسایل کنترل تلویزیون و کنترل سایر وسایل الکترونیکی است که کثیفی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- برخی از وسایل خانه زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و دائماً با آلودگی در تماس هستند، بنابراین توصیه می شود به طور دوره ای آنها را تمیز و ضدعفونی کنید. یکی از این وسایل کنترل تلویزیون و کنترل سایر وسایل الکترونیکی است که کثیفی و زباله را جمع می کنند و باید در اسرع وقت تمیز شوند. حالا که عید نزدیک است و خانه تکونی آماده است، بهتر است با هم ترفندهایی را مرور کنیم تا ریموت تلویزیون را تمیز کنیم. تمیز کردن این دستگاه به دلیل حساسیت آن باید به درستی انجام شود. در غیر این صورت، ممکن است آسیب ببیند و عملکرد آن تحت تأثیر قرار گیرد. تا آخر با ما همراه باشید…

تمام اجزای کنترل را حذف کنید.

برای تمیز کردن ریموت کنترل تلویزیون و البته سایر وسایل الکترونیکی که دارای ریموت کنترل هستند، ابتدا باید باتری ها را خارج کرده و کنار بگذارید. سپس قاب را از وسط باز کرده و دکمه های کنترلی را از روی قاب خارج کنید. اکنون ریموت کنترل تلویزیون آماده تمیز شدن است و می توانید به روش های مختلف آن را تمیز کنید.

کنترل از راه دور تلویزیون را با مایع ظرفشویی تمیز کنید

هنگامی که تمام اجزای کنترل را حذف کردید، اکنون می توانید دکمه ها را با کمک یک مسواک نرم قدیمی و مایع ظرفشویی تمیز کنید.

کنترل 6

هر دو قسمت قاب را با مایع ظرفشویی بشویید و سپس تمام قسمت های تمیز شده را بشویید. آنها را روی پارچه ای قرار دهید تا کاملا خشک شوند. برد کنترل را با پارچه ای آغشته به الکل تمیز کنید و محفظه باتری را ابتدا با گوش پاک کن یا مسواک قدیمی پاک کنید و سپس آن را به آرامی با پارچه آغشته به الکل پاک کنید.

کنترل 5

پس از اطمینان از خشک بودن تمام قطعات، اجزای کنترل را مونتاژ کنید.

کنترل از راه دور تلویزیون را با جوش شیرین تمیز کنید

جوش شیرین یک ماده تمیز کننده و ضد عفونی کننده خوب برای کارهای خانگی است و همچنین می تواند برای تمیز کردن کنترل تلویزیون از راه دور استفاده شود.

از ترکیب جوش شیرین و آب خمیر ریز درست کنید و با کمک یک مسواک قدیمی و نرم روی دکمه ها و قاب های کنترل بمالید تا کاملا تمیز و ضدعفونی شود. سپس با استفاده از یک پارچه تمیز و مرطوب، جوش شیرین را از روی دکمه ها و قاب کنترل پاک کنید. ممکن است مجبور شوید این کار را چندین بار تکرار کنید تا اثر جوش شیرین کاملا از بین برود.

برد کنترل و محفظه باتری را مانند قبل تمیز کنید و پس از خشک شدن تمام قطعات، اجزای کنترل را مونتاژ کنید.

کنترل 1

از یک محافظ خلاء برای کنترل تلویزیون خود استفاده کنید

برای جلوگیری از کثیف شدن یا جمع آوری کثیفی ریموت کنترل تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی، می توانید از محافظ مکش روی ریموت کنترل تلویزیون خود استفاده کنید و پس از کثیف شدن این محافظ را بشویید و تمیز کنید. این محافظ ها کار نظافت شما را آسان تر می کنند، در حالی که کنترل ها محافظت بیشتری دارند.

کنترل 7

در این مقاله چند راه حل ساده برای تمیز کردن و محافظت از کنترل تلویزیون ارائه شده است که امیدواریم مفید واقع شود. در اینجا می توانید مقاله ای با عنوان راه های تمیز کردن لوستر را مشاهده و مطالعه کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.