افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

آیا رنگ سال 2024 را می شناسید؟ / به این ترتیب پرتقال هلویی را به دکوراسیون منزل می آورد و حس ایجاد می کند.

  • کد خبر : 167664
آیا رنگ سال 2024 را می شناسید؟  / به این ترتیب پرتقال هلویی را به دکوراسیون منزل می آورد و حس ایجاد می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به آیا شما هم می خواهید دکوراسیون منزل خود را متناسب با سال جدید تغییر دهید و نمی دانید چه رنگی را انتخاب کنید؟ آیا قبول دارید که رنگ های کرم، طلایی، خاکستری و زغالی برای مبلمان منزل بسیار خسته کننده شده و جذابیت اولیه خود را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

آیا شما هم می خواهید دکوراسیون منزل خود را متناسب با سال جدید تغییر دهید و نمی دانید چه رنگی را انتخاب کنید؟ آیا قبول دارید که رنگ های کرم، طلایی، خاکستری و زغالی برای مبلمان منزل بسیار خسته کننده شده و جذابیت اولیه خود را از دست داده اند؟ نظر شما در مورد رنگ سال 2024 و دادن رنگی جدید به دکوراسیون منزل شما چیست؟ رنگ نارنجی هلویی یا صورتی هلویی شما را به یاد چه چیزی می اندازد؟ با شنیدن این جمله یاد طلوع خورشید می افتم و تمام حس اشتیاق به زندگی در من زنده می شود! این رنگ در طبیعت بسیار به چشم می خورد و احساس سرزندگی را در انسان ایجاد می کند. به نظر می رسد یک رنگ جذاب برای سال 2024 انتخاب شده است و می تواند به خوبی در دکوراسیون خانه کار کند!

مبلمان خود را به رنگ هلویی انتخاب کنید!

اگر قصد تغییر دکوراسیون اولیه 1403 را دارید، می توانید رنگ مبلمان جدید هلویی را در نظر بگیرید. یا حداقل ترکیب رنگ های نارنجی، هلویی و کرم یا قهوه ای که با هم هماهنگی دارند و رنگ بندی خانه را متعادل می کنند. یک مبل هلویی را در کنار چند مبل قهوه ای تصور کنید… احتمالاً لبخندی بر لبانتان نقش می بندد و چشمانتان می درخشد!

colorif2024-7

رنگ کردن دیوار به رنگ هلویی چطور؟

اگر نمی خواهید مبلمان خود را عوض کنید، اما اصرار دارید که از رنگ 2024 استفاده کنید، پیشنهاد می کنم یک هلوی دیواری رنگ کنید! این قطعه ممکن است جسورانه به نظر برسد، اما در کنار کف پارکت قهوه ای و مبل کرم رنگ، باورنکردنی به نظر می رسد!

colorif2024-3

دیوار نسبتا بزرگی را انتخاب کنید که هیچ پنجره ای برای این کار نداشته باشد و پس از یک تطبیق رنگ حرفه ای، دست به کار شوید!

کابینت هلویی بگیرید!

امروزه آشپزخانه به مکانی محبوب در خانه هایی تبدیل شده است که اعضای خانواده زمان زیادی را در آن سپری می کنند. برای حفظ گرما و سرزندگی فضا مهم است که کف و کابینت چه رنگی باشد. اگر به فکر آپدیت کمدهای خود هستید، نارنجی هلویی رنگی جذاب و جوان پسند است که در صورت استفاده روحی تازه به فضا می بخشد.

colorif2024-9

شاید بتوانید کمی جسارت به خرج دهید و رنگ کابینت ها را به این رنگ انتخاب کنید یا حداقل از این رنگ در فضای آشپزخانه استفاده کنید تا مد مدرن را به خانه خود بیاورید.

colorif2024-8

هلو برای اتاق خواب هم جذاب است!

به نظر من استفاده از رنگ نارنجی هلویی برای روتختی یا یکی از دیوارهای اتاق خواب فضا را بسیار رویایی و جذاب می کند. فکرش را بکنید و اگر تصمیم به تغییر رنگ دکوراسیون منزل ندارید، اتاق خواب گزینه خوبی برای استفاده از رنگ نارنجی هلویی است!

colorif2024-2

در آخر این را بگویم که اصرار بر شیک پوشی زمانی خوب است که آن مد مطابق سلیقه و پسند ما باشد. شاید دنبال کردن مد به تنهایی زیبا نباشد. استفاده بیش از حد از رنگ 2024 به هیچ وجه جذاب نیست و باید تعادل را رعایت کرد. اگر قصد تغییر اساسی در دکوراسیون منزل خود ندارید، اما رنگ نارنجی هلویی را دوست دارید، می توانید از این رنگ برای دکوراسیون های کوچک و کوسن ها استفاده کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.