افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

آیا در مورد همسر یا شوهر خود شک دارید؟ شاید ضعیف باشی و احمقی! به خاطر این رفتارها شما کودکانه هستید.

  • کد خبر : 195890
آیا در مورد همسر یا شوهر خود شک دارید؟  شاید ضعیف باشی و احمقی!  به خاطر این رفتارها شما کودکانه هستید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ما انسان هستیم و ویژگی این است که برای چند هدف مثل ربات و هوش مصنوعی خلق نشده ایم. به همین دلیل قطعا ما احساسات و حالات متفاوت و بسیار فراوانی داریم که هر سال تغییر می کند و به هیچ وجه ثابت نمی ماند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ما انسان هستیم و ویژگی این است که برای چند هدف مثل ربات و هوش مصنوعی خلق نشده ایم. به همین دلیل قطعا ما احساسات و حالات متفاوت و بسیار فراوانی داریم که هر سال تغییر می کند و به هیچ وجه ثابت نمی ماند. به عنوان مثال یکی از مواردی که اکثر افراد به آن توجه نمی کنند این است که دوران کودکی یک فرد می تواند روابط عاطفی آن فرد را در بزرگسالی بسیار تحت تاثیر قرار دهد. اگر تاکنون نتوانسته اید در رابطه عاطفی خود موفق باشید، تصادفی نیست. زیرا در واقع رابطه مادر و پدرمان می تواند تاثیر زیادی بر انتظارات ما از شریک عاشقانه مان بگذارد. شاید کمی گیج شده باشید، بعداً با چند نمونه آشنا خواهیم شد و متوجه این مشکل خواهید شد.

لطفا بعد از خواندن این مقاله به نحوه بزرگ شدن و رفتار با فرزندانمان بیشتر توجه کنید!

اگر می خواهید همه با شما راضی باشند!

به طور کلی می توان گفت که زن یا مرد رضایت بخش از آن دسته شخصیت هایی است که با مادر و پدران بد، کنترل گر و منتقد بزرگ شده است. اگر والدینی دارید که در دوران جوانی شما را بسیار مورد انتقاد قرار می‌دادند، یا اگر فقط زمانی که نمرات خوبی در مدرسه می‌گرفتید، شما را دوست داشتند، پس می‌توان گفت که احتمالاً در این دسته قرار می‌گیرید.

این سبک از افراد همیشه به دنبال تایید و پذیرش توسط دیگران هستند. آنها از جمله کسانی هستند که شادی دیگران را به شادی خود ترجیح می دهند و مشکل اینجاست که اگر از این گروه هستید احتمالاً ابتکار عمل ندارید و همیشه بسیار بلاتکلیف و شک دارید که در روابط عاطفی اصلاً خوب نیست. .

تحت عنوان

اگر خودتان را وقف دیگران کنید، قربانی هستید

فاربانی ها مدلی هستند که در خانه ای آشفته بزرگ شده اند، جایی که پدر و مادرشان همیشه سختگیر و خشن بودند. آنها نمی خواهند جلب توجه کنند یا کسی در مورد آنها صحبت کند. آنها اغلب در خفا کار می کنند و یاد می گیرند که افراد غیر قابل تحمل را تحمل کنند. این نوع از کودکان گاهی اوقات تمایل دارند دنیایی عالی در ذهن خود ایجاد کنند تا بتوانند از دنیای واقعی و رفتار بدی که آنها را احاطه کرده است فاصله بگیرند.

برای این افراد در بزرگسالی ارزش قائل شدن برای خود بسیار دشوار است و اغلب ممکن است احساس اضطراب، افسردگی یا بی علاقگی کنند. بدترین چیز این است که این افراد می توانند با کنترل شرکای عاطفی به دام بیفتند و با آن فرد دقیقاً همانگونه رفتار کنند که با والدین خود رفتار می کنند و در نهایت به نیازهای آن فرد اختصاص پیدا می کنند.

تحت عنوان

افرادی که این مدل را کنترل می کنند!

کنترل‌کننده‌ها باید برخی از جنبه‌های زندگی‌شان را کنترل کنند، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از احساسات دشواری که در کودکی تجربه کرده‌اند فرار کنند. این کنترل در واقع سپر دفاعی شما در برابر احساسات منفی مانند ترس، شرم و احساس درماندگی است. از آنجایی که خشم یک احساس امن در نظر گرفته می شود، اغلب برای مدیریت احساسات منفی خود به این احساس روی می آورند.

وقتی این افراد بزرگ شوند، در روابط عاطفی خود جسور، مصمم و سرسخت خواهند بود. آنها بیشتر از شریک عاطفی مورد نظر خود به خود اعتماد دارند و امکان کمک خواستن در این افراد کمتر است!

3-516ebc53899fdaeb6c756b96bd

شکاکان با مامان و بابای خالی بزرگ می شوند!

آیا دیده اید که برخی افراد همیشه به همه چیز شک دارند؟ قطعا برقراری رابطه عاطفی با این افراد بسیار سخت است زیرا آنها همیشه به شما شک دارند. شکاکان با والدینی به شدت غیرقابل پیش بینی بزرگ می شوند که در ابراز عشق و محبت خود نسبت به فرزندانشان غیرقابل اعتماد و همچنین بی ثبات و غیرعادی هستند! اگر والدینتان چیزی به شما قول داده بودند، اما شما به آن عمل نکردید، احتمالاً دوباره اعتماد کردن برایتان سخت بود. موضوعی که حتی شادی هم باعث می شد احساس بی توجهی کنید!

در واقع، وقتی بزرگ شدید، به یک رابطه قابل اعتماد و پایدار نیاز خواهید داشت، دقیقاً همان چیزی که در کودکی از آن محروم بودید. افراد شکاک به دنبال عشق کامل هستند و اصلاً از احساس رها شدن خوششان نمی آید. از آنجایی که عشق هرگز نمی تواند کامل باشد، ممکن است غمگین شوید!

4-9d6d875084ac1d57d8b08821ae



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.