افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

آیا به آشپزخانه خانواده ات حسادت می کنی چون مال توست؟ من تمام ایده های طراحی Nanas را به شما نشان دادم.

  • کد خبر : 231476
آیا به آشپزخانه خانواده ات حسادت می کنی چون مال توست؟  من تمام ایده های طراحی Nanas را به شما نشان دادم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سبک خانه با خانه متفاوت است. شاید یک معمار ماهر بوده و فضای خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کرده باشد، یک معمار بی پروا بوده و از آنچه به عنوان نقشه سایت به او داده شده است به درستی و کامل استفاده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سبک خانه با خانه متفاوت است. شاید یک معمار ماهر بوده و فضای خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کرده باشد، یک معمار بی پروا بوده و از آنچه به عنوان نقشه سایت به او داده شده است به درستی و کامل استفاده نکرده و طرحی که چندان منطقی نیست و آن را دور انداخته است. زباله ها. در هر صورت این شما هستید که خون خود را زینت می دهید و نشان می دهید که چند مرده هستید. خب خانه ای که پلان باز دارد یا پلان ساده و ابتدایی دارد طراحی راحت تری دارد اما خانه ای که بر خلاف این پلان ساخته شده کمی طراحی چالش برانگیز است!

در این مقاله برای مثال می خواهیم به سراغ خانه هایی برویم که آشپزخانه کوچک دارند. این سبک آشپزخانه گاهی از سر ناچاری اینطور طراحی می شود و گاهی از روی منطق آقا یا خانم معمار! به هر حال اینطور شد و این من و شما هستیم که باید با ایده های درست دکوراسیون این قسمت از خانه را معقول و البته زیبا کنیم. چگونه بگوییم تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز را ببینید و بدانید.

کابینت های آشپزخانه خیلی تیره یا خیلی روشن هستند.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای آشپزخانه روکش انجام دهید، رنگ آمیزی آن به رنگ روشن یا تیره است. برای مثال می توانید کابینت های کاملا مشکی را انتخاب کنید تا گرما و جلوه خاصی به فضا ببخشید و از طرفی روشن ترین قسمت آشپزخانه را برای دادن حس روشنایی و برجستگی به فضا در نظر بگیرید. یا کابینت های کاملاً روشن را انتخاب کنید تا فضایی روشن و باز به شما بدهد و سپس از لوازم خاص و زیبا برای روشن شدن محیط و زیباتر شدن آن استفاده کنید. جزئیات قهوه ای یا قرمز.

طراحی آشپزخانه راهرو.

کمدهای داخلی و لوازم خانگی را انتخاب کنید.

بهترین ایده اگر کابینت آشپزخانه شما به گونه ای انتخاب شود که تمام وسایلی مانند گاز، فر، یخچال و ماشین ظرفشویی در داخل کابینت ها قرار گیرند! زیرا به این ترتیب به طور موثر آشپزخانه و راهرو خود را بزرگتر جلوه می دهید و از فضاهای خالی و بدون استفاده نهایت استفاده را خواهید برد. فرض کنید یخچال و فریزر را در گوشه ای از آشپزخانه گذاشته اید، در حالی که خالی هستند! اما اگر این یخچال و فریزرها به همین شکل ساخته شوند، در واقع یک کابینت در بالا دارند و قابل استفاده هستند.

طراحی آشپزخانه راهرو.

اگر آشپزخانه پنجره یا بالکن داشته باشد عالی است.

در آشپزخانه راهی برای فرار از راهرو نیست و آنچه هست همان قسمتی است که می بینیم مثل راهرویی که تا آخر رفته است! اینجا اگر انتهای راهرو بالکن یا پنجره داشته باشیم خیلی خوب است چون هم نور طبیعی و هم نور طبیعی وارد آشپزخانه می شود و در روحیه شما تاثیر بسزایی دارد و تاثیر فوق العاده موثر و زیبایی را ایجاد کرده است. جسورانه برای آشپزخانه. در بعدازظهرهای بهاری می توانید به بالکن بروید و از آن نهایت لذت را ببرید.

طراحی آشپزخانه راهرو.

افزودن نیمکت آشپزخانه راهرو را مجلل می کند

ممکن است برای شما باورنکردنی به نظر برسد، اما حقیقت این است که آشپزخانه های گالی یا راهرو بسیار پذیراتر از آشپزخانه های اوپن یا جزیره ای هستند، زیرا شما فضای خصوصی و جذابی دارید که در آن می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید. از سوی دیگر، سور و سات، در اینجا شما یک تاج و تخت زیبا در انتهای آشپزخانه دارید، یک ایده بسیار جالب که پس از اتمام می تواند بسیاری از خانواده ها را خوشحال کند. با افزودن یک صندلی و یک میز کوچک و البته کمی سلیقه می توانید فضایی رویایی خلق کنید.

طراحی آشپزخانه راهرو.

یک انباری را از یک آشپزخانه طولانی بیرون بیاورید

از طرفی اگر فکر می کنید فضای آشپزخانه شما خیلی طولانی شده و نه تنها زیبا نیست، بلکه کاربرد خاصی هم ندارد، به راحتی می توانید با انجام یکی دو کار یک انباری جذاب ایجاد کنید. به این ترتیب، شما مجبور نیستید از جایی که فکر می کنید با درب دیوار بسازید! در واقع با این کار می توانید هر غذایی که در حال حاضر به آن نیاز ندارید را به این فضایی که البته نیاز به قفسه و کمی تزیین دارد منتقل کنید.

با این کار فضای مدرن و خوبی ایجاد کرده اید، البته اگر بودجه کافی برای دیوارها و درها ندارید، می توانید از کمد بزرگی برای این قسمت استفاده کنید و آن را به انباری تبدیل کنید.

طراحی آشپزخانه راهرو.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.