افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
0

آمریکا و متحدانش باید منتظر بسته شدن دریای مدیترانه و جبل الطارق باشند.

  • کد خبر : 160134
آمریکا و متحدانش باید منتظر بسته شدن دریای مدیترانه و جبل الطارق باشند.

آفتاب نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: با تداوم جنایات آمریکا و همپیمانانش در غزه باید منتظر تولد قدرت های جدید مقاومت و بسته شدن بقیه راه ها و بزرگراه ها به روی خود باشند. سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت شهید ایرلو با اشاره به وضعیت غزه […]

آفتاب نیوز:

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: با تداوم جنایات آمریکا و همپیمانانش در غزه باید منتظر تولد قدرت های جدید مقاومت و بسته شدن بقیه راه ها و بزرگراه ها به روی خود باشند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت شهید ایرلو با اشاره به وضعیت غزه در این 80 روز بیش از 10 هزار کودک در غزه به شهادت رسیده اند و عطر و بوی ظاهر. در خون او بوی نجات دهنده به مشام می رسد. شهدایی که با خون بی گناه خود جهان را بیدار کرده اند.

و افزود: امروز همه ما شاهد بیداری بی نظیر ملت ها هستیم. مردم جهان نزدیک به 80 روز است که در خیابان ها هستند و دادخواهی می کنند. این روزها مردم علیه ظالمان شکایت می کنند و فریاد می زنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا از شدت جنایات و وحشیگری که مرتکب شده اند به جنون رسیده اند و حتی نمی توانند. منافع خود را تشخیص می دهند، در مقابل تانک های خود در زمین سوخته پیروز می شوند و حتی نمی توانند از حوادث گذشته درس بگیرند.

وی ادامه داد: اگر شدت جنایات و قتل های گذشته آنها در لبنان نبود، حزب الله آنقدر قدرتمند نمی شد که هر روز از چپ و راست به اسرائیل حمله کند و چاره ای جز تحمل کردن نداشت. “. اگر آنها در گذشته حمام خون در فلسطین نداشتند، حماس نمی توانست با این قدرت بر سر آنها شمشیر بکشد. اگر جنایات فجیع آنها در عراق و شکنجه‌گاه ابوغریب و خونریزی‌های داعش نبود، حشدالشعبی ایجاد نمی‌شد که هر روز به آمریکا حمله کند و کاری از دستشان برنمی‌آمد. بد اقتدار برای بستن دریای سرخ برای آنها کافی نبود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ادامه قتل و جنایت علیه مردم مظلوم غزه، تصریح کرد: با تداوم جنایات، آمریکا و متحدانش باید منتظر ظهور قدرت های جدید مقاومت باشند. و بستن بقیه راه ها و مسیرها به روی خودشان. دیروز خلیج فارس و تنگه هرمز برای آنها کابوسی شد و امروز باب المندب و دریای سرخ آنها را گرفتار کرده است و در صورت ادامه این جنایات به زودی باید منتظر بسته شدن دریای مدیترانه باشند. دریا و جبل الطارق و دیگر آبراه ها و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ظلمی که از مرز گذشته است باید منتظر طوفان باشد.

سردار نقدی ادامه داد: همان فریادی که جوانان این مرز و بوم را با کفن پوش و نثار خون خود به امام حسین (ع) بر چهره امامشان به میدان آورد. از آن روز به بعد این روشنایی ادامه یافت. حضرت امام (ره) دائماً دشمن بشریت را به کل بشریت معرفی می کرد. امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا مادر فساد قرن و ابر جنایتکار تاریخ و رئیس متجاوزین است، آمریکا وحشی‌ترین حاکم روی زمین و شیطان بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: پس از امام بزرگوار راحل، یگانه رهبر ما، امام فعلی ما که پرچم انقلاب را در دست دارد، همواره با فریاد بیداری و روشنگری خود که آمریکا ظالم است، به بشریت رسید. هر ظلمی که در هر جای دنیا باشد، شما نقش آمریکا را می بینید. همه مشکلات از آمریکاست، این جمله را رهبر معظم انقلاب اسلامی در این چهل سال بیان کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: این شیطان بزرگ مانند شیطان رانده شده و نظام با مکر و فریب این واقعیت را که برای رژیم صهیونیستی شناخته شده بود پنهان می کرد. امام راحل از ابتدا ماهیت و جنایات رژیم صهیونیستی را به بشریت عرضه کرد. حضرت امام (ره) روز قدس را برپا کرد و از همه مردم جهان خواست که در این روز علیه این ظلم و این نماد جنایت علیه بشریت به میدان بیایند و به صحنه بروند. اما آمریکایی ها با فریب و فریب، با رسانه هایی که دارند و با پولی که دارند، تأثیرگذارترین افراد کشورها را خریدند و از این طریق حقایق را پنهان کردند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه امروز خون مظلومان و فرزندانی که در بی گناهی به شهادت رسیدند پرده ها را کشیده و جهان را بیدار کرده است، تصریح کرد: امروز دنیا در مسیری است که امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از این ترسیم کرده اند. . آنها متوجه می شوند. کسانی که خود را دوست بشریت و حقوق بشر معرفی می کنند، دروغگو، رسوایی و فریبکار هستند. حقیقت این است که انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی 60 سال است که آن را فریاد می زند.

وی افزود: همه دنیا دیدند از یک طرف مردم مظلومی که سرزمین‌هایشان 75 سال غصب شده است توانستند به شهرهایی که از آنها غصب شده بود برسند و در یک عملیات قدرت خود را نشان دادند و به راحتی توانستند تصرف کنند. همه آن شهرک‌های صهیونیستی باید خانه‌هایی را که بر آنها تسلط داشتند، بسوزانند و ویران کنند، اما این کار را نکردند و فقط برای تضمین امنیت مردم خود پس از عملیات، آنها را تصرف کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ یک از این ظلم ها توسط رزمندگان به دشمن وارد نشده و این رزمندگان خانه های آنها را آتش زده و تخریب نکرده و آنها را غیرقابل استفاده کرده اند. همه دنیا دیدند که رزمنده مسلمان وقتی اسیرش آزاد شد، خود اسیر جلوی دوربین ها گفت در این دو ماهی که اسیر بودم، دکتر آوردند تا مرا معالجه کند و آزمایش ها و داروها را به من بدهد.

سردار نقدی ادامه داد: در مواجهه با این رزمندگان رژیم جنایتکار صهیونیستی که از نظر جنایتکاری مشابهی ندارد، کودکان را نمی کشد و از آن به عنوان رژیم نوزاد کش یاد می کند، اما اکنون باید آن را رژیم نوزاد کش نامید. نوزادانی که زیر دستگاه اکسیژن هستند، اما پزشکان و والدین را از بیمارستان می برند و سپس همه این نوزادان را می کشند.

وی افزود: اگر مبارزان فلسطینی در جایی دست به چنین جنایتی می زدند، دشمن به دنبال بهانه ای برای جنایت خود می گشت، اما همه دیدند که اسرای آنها پس از آزادی گفتند که این رزمندگان برای ما پزشک آورده اند و در آن ها برای ما دارو تهیه کرده اند. مکان های دشوار.” شرایط.”

سردار نقدی گفت: بسیاری از فرماندهان بزرگ مقاومت در منطقه تحت تربیت شهید ایرلو بودند و امروز مقاومت در لبنان، یمن و بسیاری از جاهای دیگر مدیون اوست، ما باید همواره از این بزرگان که بشریت مدیون او هستند ادای احترام کنیم. . آنها

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: امروز فریاد مظلوم نتیجه می گیرد، همه می دانند که سازمان ملل که همه می خواهند به مظلومان برسند مرکز فریب ملت هاست. همه شاخه های آن بخشی از صهیونیست ها هستند. خود سازمان بهداشت جهانی با این ادبیات که اینجا دیگر جایی برای زندگی نیست، مقدمه چینی برای خروج مردم مظلوم غزه از سرزمین خودشان است و خود این سازمان ها ابزار فریب هستند.

و ادامه داد: امروز بر همگان آشکار است که این نهادهای بین المللی به نفع دشمن کار می کنند. بشریت جز پناهگاه منجی جهان پناه دیگری ندارد. در اغتشاشات سال گذشته کشورمان دیده شد که چگونه سران کشورهای غربی به میدان آمدند و برای مرگ یک نفر عزادار شدند و رسانه های خود را علیه جمهوری اسلامی هدایت کردند، سپس سران کشورهای غربی شاهد کشتار 20 هزار نفر بودند. مردم، 10000 کودک و صدها نوزاد تازه متولد شده چنین جنایتی را تحسین می کنند.

سردار نقدی تاکید کرد: امروز بشریت متوجه شده است که این کشورها و سازمان های بین المللی آنها جایی نیستند که بتوانید از آنها شکایت کنید. امروز باید حق را با قدرت فتح کرد، مانند مبارزان فلسطینی که دشمن را در میدان تحقیر و شکست دادند و آن را ناپسند کردند.

وی افزود: امروز باید از منجی بشریت بخواهیم که ظهور کند و به این ظلم ها پایان دهد. نقطه امید بشریت امام عصر(عج) است، مردم باید خود را آماده کنند چرا که نیمه شعبان امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد و همه باید روی مسجد جمکران تمرکز کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه در پایان تصریح کرد: اگر امروز مردم مظلوم غزه در مقابل همه جنایات و بمباران ها ایستادگی و مقاومت می کنند، نتیجه مقاومتی است که مردم دزفول در مقابل دشمن بعث انجام دادند. و آن همه بمب گذاری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.