افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

آغاز ثبت نام وام دولتی برای مشمولان یارانه ای

  • کد خبر : 184990
آغاز ثبت نام وام دولتی برای مشمولان یارانه ای

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته اند. وام 200 میلیون تومانی ممتاز از مهر ایران در طرح تسهیلات اعطایی مهر ایران می توانید با ایجاد حساب میانگین 3 تا 12 ماهه تا سقف 200 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت حداکثر […]

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته اند.

وام 200 میلیون تومانی ممتاز از مهر ایران

در طرح تسهیلات اعطایی مهر ایران می توانید با ایجاد حساب میانگین 3 تا 12 ماهه تا سقف 200 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 5 سال وام دریافت کنید.

ارائه دهنده وام، سود وام، سقف وام، نوع وثیقه، شرط سپرده حساب، سپرده الزامی، مدت تعلیق، قفل سپرده، حداکثر مدت بازپرداخت، کارمزد وام، کل مبلغ و سود، سپرده جداگانه، هزینه های اضافی، شرایط و ضوابط


















بانک قرض الحسنه مهر ایران

تسهیلات خودی مهر ایران

4 درصد


این تسهیلات قرض الحسنه و دارای تعرفه 4 درصد می باشد.

200 میلیون تومان

ضامن رسمی

دارد

وام


3 ماه


برای این نصب باید یک حساب متوسط ​​بین 3 تا 12 ماه داشته باشید.

ندارد

60 ماه

3,333,333 نگهدارنده دست


200,100,000 نگهدارنده دست


100 هزار توکن شامل: بایگانی و اعتبارسنجی


  • وام گیرنده به بانک بدهکار است یا چک بدی دارد

برای همه 30 تا 200 میلیون وام بدهید

بر اساس طرح صبا، بانک تجارت، تعمیر و نوسازی ملک، خرید کالاهای بادوام مصرفی و خدمات تا سقف 200 میلیون توکن را ارائه می دهد.

این طرح فقط برای اشخاص حقیقی است و پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌هایی که جزء قرارداد با Banco de Emprendedores هستند نیز می‌توانند از این طرح وام در قالب شرایط ویژه استفاده کنند. به متقاضیان برای خرید کالا به مبالغ 30، 70، 100 و 200 میلیون تومان تسهیلات ارائه می شود. مدت بازپرداخت وام های 30 میلیون تومانی 36 ماه و وام های 70 میلیون تومانی 48 ماهه است. این مدت برای وام های 100 و 200 میلیون تومانی 60 ماه تعیین شده است.

تسهیلات طرح مذکور در قالب قرارداد مرابحه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. برای اعطای این وام، حساب افراد اعتبارسنجی شده و سابقه مالی وی تایید می شود. متقاضی برای واجد شرایط بودن برای دریافت وام باید مدارک و ضمانت های مورد قبول بانک را ارائه دهد./Kamapress

وام 50 میلیونی با سود 4 درصد

معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مبلغ خدمت در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر 50 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد در سال است که با استرداد وجه به این متقاضیان ارائه می شود. دوره تا 5 سال

غلامرضا دوستی در نشست همفکری ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب العلاج اظهار داشت: برای حل بخشی از مشکلات بیماران فقیر و خاص با توجه به افزایش هزینه های درمان و همچنین هزینه های روزافزون درمان و رفع مشکلات بیماران خاص و صعب العلاج. ماموریت و ماموریت های جمعیت هلال احمر برای کاهش آلام انسانی در جامعه و افزایش اثربخشی خدمات حمایتی از بیماران، با نظارت های انجام شده توسط سازمان داوطلبانه جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی هلال احمر استان قزوین، وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار به صورت جداگانه به استان ها پرداخت می شود، این نشست با هدف هم اندیشی برای ارائه خدمات به بیماران نیازمند و همچنین بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به مستضعفین برگزار می شود. و بیماران واجد شرایط به طور ویژه سازماندهی شد تا بیماران نیازمند بیشتری بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی بیان کرد: بیمارانی که نیاز به استفاده از این تسهیلات دارند می توانند برای استفاده از این تسهیلات مدارک خود را به شعب هلال احمر شهرستان های استان ارائه کنند که با بازپرداخت حداکثر 5 سال به این متقاضیان تعلق می گیرد.

وی به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید قبض دارویی ممهور به مهر داروخانه یا قبض بیمارستان را بر اساس هزینه های درمانی مورد نیاز پرداخت شده توسط متقاضی به همراه خلاصه پرونده بیمارستان ارائه کنند.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط متقاضیان، مراحل کمک و برنامه ریزی در کمیته وام مربوطه انجام و افراد واجد شرایط به بانک عامل معرفی خواهند شد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت نام در سامانه سخا و داوطلبان، مددکاران و جوانان افتخاری هلال احمر استان و خانواده های محترم آنان که نیازمند مراقبت های پزشکی هستند. و هزینه های درمان در اولویت این طرح است.

پرداخت وام 130 میلیونی به مشمولان یارانه ای

قرار بود خانواده های دارای فرزند وام مسکن جداگانه دریافت کنند. مبلغ وام بسته به تعداد فرزندان خانواده بین 70 تا 130 میلیون تومب است. اما شرایط پرداخت وام مسکن برای بچه دار شدن چیست؟

بانک مرکزی روز گذشته بخشنامه پرداخت وام مسکن از قانون جوانان جمعیت را ابلاغ کرد. طبق این بخشنامه:

الف) خانوارهایی که پس از سال 1399 صاحب دو فرزند شده یا خواهند شد، 130 میلیون تومان

ب) خانوارهایی که بعد از سال 1399 صاحب فرزند شده یا خواهند شد، 110 میلیون تومان

ج) خانوارهای دو نفره (زن و شوهر) 70 میلیون تومان وام مسکن دریافت می کنند.

این وام طبق قانون جوانان جمعیت پرداخت می شود و مستقل از وام رهنی است که هر شخصی می تواند دریافت کند.

شرایط دریافت وام مسکن برای کودکان.

وام زایمان توسط شش بانک مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت بانک پست دولتی پرداخت می شود. مدت بازپرداخت این وام حداکثر 10 سال است. در زمینه بازپرداخت وام، سود سالیانه و کارمزد وام ذکر نشده است، اما سایر وام هایی که در قالب قانون جوانان جمعیت بازپرداخت می شود، پیش بینی می شود در قالب قرض الحسنه باشد. که این قرض هم قرض الحسنه است.

اما شرایط گرفتن وام چیست؟ اخذ این وام بر اساس میزان اعتبار متقاضیان بوده و در صورت تایید اعتبار فرد، برای تامین وام به سفته و ضامن معتبر نیاز است.

در ادامه یکی از شروط مهم بازپرداخت این وام، بی خانمانی بودن متقاضی و عدم استفاده از تسهیلات بانک مسکن است.

اما آیا این وام فقط برای خرید خانه است یا سپرده؟ آن طور که ایسنا اعلام کرده، وام زایمان می تواند برای خرید، ساخت خانه و یا به صورت سپرده استفاده شود و این بستگی به تقاضای خانواده دارد.

اما آنچه جلب توجه می کند این است که اگرچه از سال گذشته داستان پرداخت وام برای بچه دار شدن در قالب ها و عناوین مختلفی مطرح شده است، اما بسیاری از متقاضیان می گویند هنوز موفق به دریافت هیچ یک از این نوع وام ها نشده اند.

از سوی دیگر، همه خانواده‌های دارای فرزند مشمول دریافت انواع وام‌های جوانان نیستند و این خدمات تنها در اختیار خانواده‌هایی است که نرخ زاد و ولد در شهر محل زندگی فرزند و پدرشان کمتر از 2.5 باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.