افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

آشپزخانه کوچک خود را بزرگ جلوه دهید / ایده های کاربردی طراحی آشپزخانه

  • کد خبر : 234374
آشپزخانه کوچک خود را بزرگ جلوه دهید / ایده های کاربردی طراحی آشپزخانه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آشپزخانه یکی از اصلی ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید و اگرچه گاهی به اندازه ای که انتظارش را داریم نیست، اما همین محیط کوچک تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت خانه دارد. آشپزخانه بزرگ، با سقف بلند و نور کافی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آشپزخانه یکی از اصلی ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید و اگرچه گاهی به اندازه ای که انتظارش را داریم نیست، اما همین محیط کوچک تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت خانه دارد. آشپزخانه بزرگ، با سقف بلند و نور کافی آرزوی هر خانه‌داری است. با این حال، بسیاری از ما مجبوریم به طراحی های ضعیف و فضای کمی برای ذخیره سازی بسنده کنیم. اما اگر از ایده های کاربردی و طرح های مناسب استفاده کنیم، یک آشپزخانه کوچک نمی تواند بد باشد. در زیر چند ایده کاربردی در مورد طراحی آشپزخانه کوچک ارائه خواهیم داد. پس از اجرای آنها، ممکن است بخواهید بیشتر وقت خود را در آشپزخانه بگذرانید.

فضا را ساده کنید

انتخاب آشپزخانه ای با کابینت های سفید و کاشی می تواند فضا را بزرگتر نشان دهد زیرا نور را منعکس می کند. در ضمن اگر درب مبلمان شما صاف و براق باشد و در کنار میز و کابینت های سفید رنگ آن را براق و جلا می دهد.

ایده های آشپزخانه خنثی-کوچک-1663124731

آشپزخانه جزیره ای

اگر آشپزخانه کوچکی دارید، می توانید یک میز کم ارتفاع، بلند و پهن را به عنوان میز جزیره ای یا ناهارخوری در وسط آشپزخانه خود قرار دهید; در این صورت فضای آشپزخانه شما بزرگتر به نظر می رسد و البته یک میز کاربردی دارید.

آشپزخانه-ایده-طراحی-hbx010123danmazzarini-003-1675266953-6442ad8103d47

نیمه روشن و نیمه تاریک

یکی دیگر از راه های ایجاد توهم یک آشپزخانه بزرگ، استفاده از کفپوش های تیره و تیره کردن کابینت ها در نیمه پایینی است. اما فراموش نکنید که هم دیوار و هم نیمه بالایی مبلمان آشپزخانه باید رنگ روشنی داشته باشند.

مریم گلی-سبز-بژ-ترکیب-رنگ-برای-آشپزخانه-با-کابینت-تیره

رنگ های خنثی را انتخاب کنید

یک پالت رنگ خنثی علاوه بر زیبایی می تواند به فضای آشپزخانه شما کمک کند بزرگتر، آرام تر و بازتر به نظر برسد. از این نظر می توانید از نورها و نورهای روشن استفاده کنید. استفاده از نورهای محلی با رنگ های روشن علاوه بر اینکه فضا را روشن می کند، استایلی روشن نیز به آن می بخشد.

ایده-رنگ-برای-اتاق-های-کوچک-hbx120120nickeykehoe-001-1637273841-6442ad8234ed9

قفسه های باز

با قفسه بندی های باز به سبک صنعتی در ستون های کوچک، فضای ذخیره سازی و دکوراسیون بیشتری ایجاد کنید. این مدل قفسه بندی در باز جلوه دادن آشپزخانه بسیار موثر است زیرا باعث بهتر دیده شدن میز می شود و فضای بسته ایجاد نمی کند.

استفاده از فرش

وقتی نمی توانید در یک فضای کوچک کار زیادی انجام دهید بدون اینکه حتی کوچکتر به نظر برسد، یک فرش اضافه کنید. اتاق را گرم کنید و بدون اینکه آشپزخانه خود را تحت تأثیر قرار دهید، رنگ و طرح را اضافه کنید.

نوارهای آشپزخانه کوچک-1663125432 (1)

درب های شیشه ای

می توانید انتخاب کنید که بخشی از درب کابینت شما شیشه ای باشد. به خصوص آن پرهایی که بلند هستند و به سقف می رسند. در واقع، درهای داخلی بلند شیشه ای توهم فضای بسیار بزرگتری را ایجاد می کنند و این به بازتر نشان دادن فضای آشپزخانه شما کمک می کند.

ایده های آشپزخانه خنثی-کوچک-1663124731

کابینت های باریک تر را انتخاب کنید

کابینت های پایه باریک عمق کمتری دارند. این نوع کابینت ها فضای کمتری را اشغال می کنند و از نظر ظاهری شبیه کمد هستند. به همین دلیل به بزرگتر نشان دادن آشپزخانه کمک می کنند.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.