افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

آدم با دیدن این میز جلوی مبل های جذاب عاشق می شود/ ایده های جدید برای خرید

  • کد خبر : 196753
آدم با دیدن این میز جلوی مبل های جذاب عاشق می شود/ ایده های جدید برای خرید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک مبلمان هر خانه علاوه بر زیباسازی سالن و پذیرایی، فوق العاده کاربردی نیز می باشد. سهولت استفاده از این مقاله نیز عاملی است که باید به آن توجه کنیم و به این ترتیب همه چیز برای ما و مهمانان جذابیت بیشتری دارد. مثلاً […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک مبلمان هر خانه علاوه بر زیباسازی سالن و پذیرایی، فوق العاده کاربردی نیز می باشد. سهولت استفاده از این مقاله نیز عاملی است که باید به آن توجه کنیم و به این ترتیب همه چیز برای ما و مهمانان جذابیت بیشتری دارد. مثلاً فردی را دیده اید که روی مبل نشسته است، با دیدن سختی و خشن بودن آن، اصلاً احساس راحتی به ما نمی کند و می خواهیم هر چه زودتر آنجا را ترک کنیم. اما به جای اینکه آن مبل زیبا به نظر برسد و سپس یک نشیمنگاه راحت، نرم و اندازه مناسب داشته باشد، چقدر حال ما را بهتر می کند. خستگی ما را برطرف می کند.

همانطور که انتخاب مبلمان مهم است، انتخاب میز جلوی مبل نیز مهم است. احتمالا تا امروز زیاد به آن توجه نکرده اید، اما اگر قصد خرید مبلمان را دارید باید بدانید که انتخاب میز در مقابل مبل بسیار مهم است، پس به نکاتی توجه کنید.

چه توصیه ای می خواهید؟ مثلا بتوانید میوه ها، شیرینی ها و یا حتی شمع ها و اشیای تزئینی را به راحتی قرار دهید تا در هنگام پذیرایی به راحتی از آن استفاده کنید و یا مهمانان یا حتی خودتان بتوانید به خوبی و به راحتی وسایلتان را مرتب کنید.

خانم ها و آقایان دقت کنید میز جلوی مبل مانند مبلمان شما باشد.

اینکه میز جلوی مبل شما به سمت راست می رود و مبلمان شما به سمت چپ صحیح نیست و باید شکل و قالب هماهنگی داشته باشند! یعنی مثلاً اگر مبل شما L است، بهتر است از میزی مستطیلی یا مربعی استفاده کنید؛ میز گرد نه تنها برای این سبک زیبا نیست، بلکه استفاده از مبلمان را نیز سخت می کند. زیرا طرفی که افراد حاضر در اتاق هنگام نشستن به میز دسترسی ندارند. البته اگر مبلمان شما از دو طرف یکسان باشد، میز گرد مشکلی ندارد.

تحت عنوان

اگر مبلمان شما به شکل نیمه ماه یا نیم دایره باشد، وضعیت فرق می کند! برای این سبک مبل، میز قهوه خوری گرد را انتخاب کنید، شیک تر است.

اگر مبلمان شما به شکل نیم ست است یا نحوه چیدمان آن در خانه U شکل است، میز جلوی مبل باید گرد یا مربع باشد! میز مستطیلی را که مناسب نیست انتخاب نکنید.

مبل-سفید-مقطعی-انحصاری-دارای چهارپایه-کروم-و-میز-قهوه-

به اندازه میز دقت کنید.

طول میز جلوی مبل باید دو سوم طول مبل سه نفره باشد و اگر میز شما قطر دارد باید به این شکل و اندازه باشد. این یک استاندارد است و نباید تغییر کند! اگر میز جلوی مبل را جدا از مبلمان خود تهیه می کنید، حتما به اندازه آن دقت کنید و اجازه ندهید ظاهر جذاب میز شما را به وجد بیاورد.

مبل-کلاسیک-راحت-جدید-2022

ارتفاع میز نیز بسیار مهم است و بهترین میزی که می توانید انتخاب کنید میزی است که ارتفاع آن 5 سانتی متر از مبل سه نفره شما کمتر باشد. در چنین شرایطی استفاده از وسایل روی میز بسیار راحت خواهد بود و زیبایی سالن یا پذیرایی شما را افزایش می دهد.

اما فراموش نکنید که شرایط سفره عسلی متفاوت است! ارتفاع میز عسلی شما باید به اندازه ارتفاع دسته مبلمان باشد.

تحت عنوان

میز شما باید مفید باشد نه فقط زیبا

اگر خانه شما به گونه ای است که فضای کمی دارید، با توجه به تمام شرایطی که گفتیم، میزی را انتخاب کنید که امکانات دیگری را به شما ارائه دهد. مثلا یکی از کاربردهای بسیار خوب و کاربردی میز کشوهای آن است که می توانید وسایل پذیرایی را در آن نگهداری کنید.

برای یک خانه کوچک بسیار مهم است که میزهای گرد فضای کمتری اشغال کنند، پس خوب است به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

تحت عنوان

عزیزان، سبک دکوراسیون خود را در نظر بگیرید.

فراموش نکنید که میز شما ابعاد دلخواه را داشت و مستطیل و گرد بود و بهترین ارتفاع را داشت، کافی نیست! سوال مهم سبک دکوراسیون منزل و طراحی فضای شماست. به عنوان مثال اگر مبلمان شما کلاسیک است، میزهای مدرن و اسپرت را انتخاب نکنید و برعکس آن نیز صدق می کند. حتما این تفاوت ها را در نظر بگیرید و سپس به خرید بروید.

خانم های خوش سلیقه باید به متریال میز خود نیز توجه داشته باشید تا متناسب با مبلمان و سایر عناصر شما انتخاب شود. میزهای فلزی، چوبی و شیشه ای در مدل های مختلف وجود دارد که توجه شما را می طلبد!

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.