افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

آخرین رقیب حزب ترامپ از رقابت های انتخاباتی کنار رفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 224110
آخرین رقیب حزب ترامپ از رقابت های انتخاباتی کنار رفت – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که نیکی هیلینماینده سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد و تنها رقیب دونالد ترامپ، رئيس جمهور انتخابات سابق آمریکا درونی؛ داخلی جمهوری خواهان برای تعیین نامزد اصلی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2024 قصد دارند امروز با انتشار […]

به گزارش خبرگزاری مهر، وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که نیکی هیلینماینده سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد و تنها رقیب دونالد ترامپ، رئيس جمهور انتخابات سابق آمریکا درونی؛ داخلی جمهوری خواهان برای تعیین نامزد اصلی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2024 قصد دارند امروز با انتشار بیانیه ای انصراف خود را از رقابت های انتخاباتی اعلام کنند.

به گفته منابع آگاه روزنامه وال استریت خوبی هیلی او هنوز تصمیمی برای خروج فوری به نفع دونالد ترامپ نگرفته است.

قبلا”ویویک راماسوامی“، یک تاجر 38 ساله آمریکایی. منشاء هندی و دوید دیسانتیس» فرماندار ایالت فلوریدا نیز به نفع دونالد ترامپ از رقابت درون حزبی جمهوری خواهان کنار رفت. با این وضعیت ترامپ نامزد اصلی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا خواهد بود.

انتخابات درونی؛ داخلی جمهوری خواهان برای تعیین نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2024 نیز دیروز سه شنبه برگزار شد که به «سه شنبه بزرگ» معروف است. در این انتخاب دونالد ترامپ، رئيس جمهور پیشینه و خوبی هیلینماینده سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد برای تعیین اینکه کدام یک از آنها رقیب اصلی جو در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود، با یکدیگر رقابت می کنند. بایدن، رئيس جمهور او نامزد فعلی و اصلی دموکرات ها خواهد بود.

نتیجه تا به حال نظرسنجی های درون حزبی جمهوری خواه در سه شنبه بزرگ در 15 ایالت نشان می دهد که ترامپ در 14 ایالت و رقیب او نیکی پیروز شده اند. هیلی فقط در یک ایالت تونس ترامپ را شکست دهد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.