افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
4

آخرش نفهمیدی مادرشوهر تو خورش کرفس چی میریزه که لعاب بده؟ اومدم بهت بگم

  • کد خبر : 138148
آخرش نفهمیدی مادرشوهر تو خورش کرفس چی میریزه که لعاب بده؟  اومدم بهت بگم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها با کمک شبکه های اجتماعی، طرز تهیه همه غذاها مهیا شده است؛ فقط یک جستجوی ساده انجام دهید و خودتان ببینید. چیزی که در حال حاضر نمی توانید در شبکه های اجتماعی پیدا کنید این است که سفالگرها همه نوع غذا را خوشمزه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها با کمک شبکه های اجتماعی، طرز تهیه همه غذاها مهیا شده است؛ فقط یک جستجوی ساده انجام دهید و خودتان ببینید. چیزی که در حال حاضر نمی توانید در شبکه های اجتماعی پیدا کنید این است که سفالگرها همه نوع غذا را خوشمزه تر می کنند. مثلاً وقتی فلان خورش کرفس غلیظ و لعاب دار است، اما دیگری آنقدر به دل نمی نشیند، یا یک غذای استانبولی نرم است، اما این یکی نیست، چه می شود؟ همه اینها به دلیل ترفندهای آشپزی است، مواد اولیه یکسان است، حتی ترتیب اضافه کردن مواد نیز معمولاً یکسان است.

در این سری از مقالات قصد داریم ترفندهایی برای خوشمزه تر کردن انواع غذاها را به شما بگوییم. امروز می خواهیم در مورد خورش کرفس با شما صحبت کنیم و به شما بگوییم که برای لعاب دادن و سفت شدن آن چه باید کرد. پس با ما همراه باشید

مهمترین راز لعاب دادن خورش کرفس.

برای تهیه خورش کرفس به گوشت خورشتی، کرفس، نعناع و جعفری، پیاز، پیاز چیلی، پاستا، آرد برنج و یک سری ادویه و چاشنی نیاز دارید. حالا به نظر شما لعاب خورش از کدام یک از این مواد اولیه استفاده می شود؟ فرق سوپ سبزی با خورش کرفس چیست؟ آن یکی آسان هضم است، اما این یکی آبکی و متفاوت است.

پیاز، پیاز چیلی، آرد برنج و گوشت بره روی خورش را لعاب می دهند اما نه در حدی که خورش سفت شود. سپس باید خود را وقف کار کاشت کنید. سبزیجات موجود در خورش کرفس، کرفس، نعناع و جعفری هستند که هیچ کدام خاصیت لعاب ندارند. پس سبزی ها را هر چقدر هم که ریز خرد کنید تفت دهید و بگذارید بپزند، خورش شما لعاب نمی دهد.

چه کنیم در حال حاضر؟ اجازه بدهید به شما بگویم. سبزی قورمه سبزی و خورش کرفس را به جای نعنا و جعفری با سبزی قورمه سبزی بپزید، مطمئن باشید خورش شما خوب می شود.

پای شیشه گره: 3 تا 4 قاشق غذاخوری پیاز تند بدون روغن را به همه خورش ها چه قرمز و چه سبز مثل خورش کرفس اضافه کنید در 20 دقیقه آخر خورش شما کاملا غلیظ می شود.

اگر می خواهید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

kh





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.