افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
5

آب سوزان؛ با این دمنوش های مناسب برای هر گروه خونی یک فنجان سلامتی را برای خود به ارمغان بیاورید!

  • کد خبر : 20697
آب سوزان؛  با این دمنوش های مناسب برای هر گروه خونی یک فنجان سلامتی را برای خود به ارمغان بیاورید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوزگروه های خونی ویژگی خاصی دارند که قابل تغییر نیستند، گروه خونی نقش مهمی در سلامت هر فرد دارد. به طور کلی آنچه می خوریم و می نوشیم بر سلامت و بدن ما تأثیر می گذارد. تحقیقات زیادی در مورد نوع ویتامین ها و مواد معدنی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوزگروه های خونی ویژگی خاصی دارند که قابل تغییر نیستند، گروه خونی نقش مهمی در سلامت هر فرد دارد. به طور کلی آنچه می خوریم و می نوشیم بر سلامت و بدن ما تأثیر می گذارد. تحقیقات زیادی در مورد نوع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز هر گروه خونی انجام شده است، دمنوش های گیاهی به همان اندازه سالم و مفید هستند، اگر بیش از حد مصرف شوند می توانند به بدن آسیب برسانند. بنابراین، به طور معمول، شما نباید بیش از 3-4 فنجان چای در روز بنوشید. همچنین به خاطر داشته باشید که نوشیدن دمنوش های گیاهی با شیر و شکر هضم غذا را مشکل می کند. بنابراین بهتر است چای های مختلف را در حد اعتدال بنوشید و مصرف شکر یا عسل را کاهش دهید. به طور کلی، بین گروه خونی و آنچه می خورید یا می نوشید ارتباط وجود دارد. حالا به شما می گویم بهترین چای مناسب برای گروه خونی شما چیست.

بهترین چای مناسب برای گروه های خونی.

گروه خونی O

گروه خونی O قدیمی ترین و رایج ترین گروه خونی است که به مدت 50000 سال در رگ های ما گردش کرده است. تحقیقات نشان داده است که گروه خونی انسان های اولیه O بوده است و با توجه به اینکه بیشتر گوشتخوار بوده اند بدنشان با این غذا سازگار شده است. معده افراد دارای گروه خونی O به اندازه کافی اسید و تمام آنزیم های لازم برای هضم پروتئین های حیوانی تولید می کند. از طرف دیگر، گروه خونی O یک اهداکننده جهانی است، اما فقط می تواند از گروه خود خون دریافت کند. افراد با گروه خونی O افرادی وفادار، بخشنده و مهربان هستند. زاپانی ها به افراد دارای گروه خونی O توجه ویژه ای دارند و معتقدند این افراد مسئولیت پذیر و منظم هستند، سعی می کنند از بین این افراد بیشتر کارمندان خود را انتخاب کنند.افراد با گروه خونی O (O) اغلب مشکلات معده دارند. گاهی اوقات استرس بیش از حد در این افراد مشکلات معده را چند برابر می کند. بنابراین، این گروه خونی باید چای زنجبیل یا چای سبز بنوشد. همچنین این افراد باید مصرف شیر چای را کاهش دهند.

2

گروه خونی a

گروه خونی “A” گروه خونی است که کمی دیرتر از گروه خونی “O” تکامل یافته است، یعنی زمانی که انسان به جای شکار کشاورزی می کرد. این گروه خونی دوم است (پس از گروه خونی O) و به احتمال زیاد در طول 15-20 هزار سال قبل از میلاد در عصر حجر و در آسیا یا آسیای مرکزی به وجود آمده است. گروه خونی A از آسیا به سایر نقاط جهان رسیده است. افراد دارای گروه خونی A بیشتر نگران و مضطرب هستند. اگر گروه خونی شما نیز نوع A است، باید چای گل همیشه بهار، چای آویشن و چای یاس بنوشید. در سه لیوان آب جوش، دو قاشق غذاخوری برگ آویشن تازه و یک قاشق غذاخوری چای سبز را اضافه کنید و به مدت 15 تا 20 دقیقه دم کنید. بعد از صاف کردن آن را بخورید. برای طعم بهتر می توانید دو قاشق غذاخوری عسل و مقداری لیموترش تازه اضافه کنید. البته اگر برگ آویشن تازه ندارید می توانید به جای آن از پودر آویشن استفاده کنید.

3

گروه خونی B

هیچ گروه خونی متوسط‌تر از گروه خونی B نیست. این گروه خونی در زمانی تکامل یافت که انسان‌ها بیشتر سفر می‌کردند و بنابراین گوشت، سبزیجات و غلات را به شیوه‌ای متعادل‌تر می‌خوردند. افراد دارای گروه خونی “B” عموماً طبیعت قوی‌تر و سالم‌تری دارند و بسیار سر به زیر و اهل عمل هستند. فراد با گروه خونی B (B) افرادی غیر فعال و کند هستند. آنها مستعد افزایش وزن هستند و اکثر آنها مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه دارند، بنابراین این افراد باید حتما چای سبز بنوشند. آنها همچنین می توانند چای سبز را با یک قاشق چای خوری لیمو بنوشند. در دو لیوان آب جوش، دو قاشق چایخوری برگ سبز، دو تکه چوب دارچین (یا پودر دارچین)، 2 یا 3 دانه فلفل و دو دانه هل اضافه کنید. بعد از 10 تا 15 دقیقه دم کشیدن، این چای را صاف کرده و با یک قاشق چایخوری عسل میل کنید.

4

گروه خونی AB

تعداد افراد دارای این گروه خونی خیلی زیاد نیست، فقط 5-2 درصد افراد دارای این گروه خونی هستند. این گروه خونی نزدیک به هزار سال است که وجود دارد و می توان گفت ترکیبی از 3 گروه خونی است. گروه خونی AB می تواند از هر 3 گروه خون دریافت کند، اما فقط به گروه خونی خود خون اهدا کند. گروه خونی AB معمولا بیشتر می خوابد. آنها بیشتر از دیگران فکر می کنند. بنابراین این افراد باید کافئین را به حداقل برسانند. بهتر است چای سبز یا نعناع بنوشند. در چهار لیوان آب جوش، دو قاشق غذاخوری چای سبز و هشت تا ده برگ نعناع (یا پودر آن) را اضافه کنید و بگذارید 30 دقیقه روی حرارت ملایم دم بکشد. سپس آن را صاف کرده و با دو قاشق غذاخوری عسل میل کنید.

5

برای زندگی بهتر صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.