افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
6

WorldCoin، پروژه برجسته خالق ChatGPT، کیف پول خود را راه اندازی کرده است.

  • کد خبر : 20155
WorldCoin، پروژه برجسته خالق ChatGPT، کیف پول خود را راه اندازی کرده است.

کیف پول World App پس از گذراندن دوره آزمایشی خود راه اندازی شده و اکنون در بیش از 80 کشور در دسترس است. این کیف پول امکان مدیریت شناسه جهانی کاربران و چندین ارز دیجیتال از جمله توکن این پروژه (که امسال منتشر می شود) را می دهد. گزارش کردن CoinDeskدر عصر هوش مصنوعی و […]

کیف پول World App پس از گذراندن دوره آزمایشی خود راه اندازی شده و اکنون در بیش از 80 کشور در دسترس است. این کیف پول امکان مدیریت شناسه جهانی کاربران و چندین ارز دیجیتال از جمله توکن این پروژه (که امسال منتشر می شود) را می دهد.

گزارش کردن CoinDeskدر عصر هوش مصنوعی و ChatGPT، هوش مصنوعی آماده است تا اینترنت را فوق‌العاده‌تر از همیشه کند. شبکه های اجتماعی محتوا گرا، سایت های خبری و پلتفرم های وب 3 قرار است با کمک هوش مصنوعی مرز بین انسان و ماشین را محو کنند.

در حالی که پیشرفت‌های هوش مصنوعی تشخیص ربات‌ها از انسان را دشوار کرده است، سام آلتمن، یکی از بنیان‌گذاران Open AI، شرکت پشتیبان JPT Chat، معتقد است که بلاک چین می‌تواند در این راه به ما کمک کند.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!


ثبت نام

پروژه ارز دیجیتال آلتمن، Worldcoin، سال گذشته با پیشنهاد یک رویکرد بحث برانگیز، درآمد پایه جهانی، به شهرت رسید.

“یک توکن دیجیتالی که می تواند به طور مساوی بین همه مردم جهان توزیع شود”.

اما WorldCoin دوباره این هفته با یک محصول جدید بازگشته است که بزرگترین محصول WorldCoin تا به امروز خواهد بود. World App، کیف پول ارز دیجیتال World Coin در بلاک چین پولیگان (Polygon) اولین محصول WorldCoin است که می تواند توسط هر کسی و در هر کجا دانلود شود.

این برنامه جدید یک کیف پول مینیمالیستی و همچنین پاسپورتی برای عصر هوش مصنوعی است. این مهم ترین حرکت Worldcoin تا به امروز برای تغییر نام تجاری خود در بین مصرف کنندگان است.

ظهور دوباره شهرت Worldcoin

ظهور دوباره شهرت Worldcoin

Worldcoin در معرفی اولیه خود چندان موفق نبود. ابزار اسکن شبکیه چشم که پروژه برای احراز هویت کاربران جدید استفاده می‌کرد، مورد انتقاد قرار گرفت و افشاگری‌های مجله MIT Technology Review، Tools for Humanity (شرکت پشت سر Worldcoin) را مجبور کرد با اتهامات سوء استفاده از داده‌های کاربران و شیوه‌های استخدام فریبنده مواجه شود. خودت جواب بده

علیرغم پوشش منفی مطبوعات و سال پر فراز و نشیب صنعت ارزهای دیجیتال، و در بحبوحه رونق هوش مصنوعی که عمدتاً توسط هوش مصنوعی Open Altman آغاز شد، WorldCoin محصول جدیدی را در ماه مارس با تمرکز بر “اثبات هویت” عرضه کرد. شخصیت) خود را مجدداً تأیید کرد. WorldCoin’s World ID که در ماه مارس اعلام شد، به توسعه دهندگان اپلیکیشن اجازه می دهد تا از شبکه کاربران احراز هویت شده بیومتریک آن بهره ببرند.

تیاگو سادا، رئیس بخش محصولات Tools for Humanity می گوید:

اتفاقاتی که در شش ماه گذشته پیرامون هوش مصنوعی رخ داده است باعث شده است که مردم این پروژه را بسیار بهتر درک کنند.

کیف پول جدید WorldCoin

کیف پول worldcoin (برنامه جهانی)

برای افرادی که شناسه جهانی ندارند و هنوز به ابزار اسکن شبکیه WorldCoin نگاه نکرده اند، کیف پول World App مانند یک کیف پول معمولی عمل می کند، تفاوت چندانی با TrustWallet، Metamash یا هر برنامه دیگری که به کاربران امکان می دهد خریدها ، ارزهای دیجیتال را می فروشد و ذخیره می کند.

سادا توضیح داد:

احتمالاً ویژگی‌های کمتری را در World App نسبت به سایر کیف‌پول‌های محبوب خواهید یافت، و این عمد است.

Tools for Humanity جاه‌طلبی‌های جهانی دارد و می‌گوید برنامه کیف پول خود را طوری طراحی کرده است که نسبت به سایر کیف‌ها در دسترس‌تر باشد. برای تسهیل ورود کاربران جدید، این اپلیکیشن طراحی «مینیمالیستی» را انتخاب کرده و دارای امکانات نسبتا کمی است و از تعداد کمتری توکن پشتیبانی می کند.

World App که بر روی بلاک چین Polygon ساخته شده است (بلاک چینی که می‌تواند دارایی‌ها را از اتریوم ارسال و دریافت کند، اما به کاربران کارمزد ارزان‌تری ارائه می‌دهد)، در حال حاضر دسترسی به نسخه‌های پیچیده‌شده بیت‌کوین، اتریوم و استیبل کوین‌هایی مانند DAI را ارائه می‌دهد. ارائه می دهد اگرچه Worldcoin می گوید به زودی پشتیبانی از توکن های بیشتری ارائه می شود.

سادا بیان کرد:

فکر می‌کنم این برنامه واقعاً ضمانت‌های مهم حفظ حریم خصوصی و خودسرپرستی ارزهای دیجیتال را برآورده می‌کند، اما به نحوی که بسیار کاربرپسند است، مانند سرویس‌های نگهبانی که ارزهای دیجیتال را از طرف مشتری ذخیره می‌کنند.

تمام ویژگی های ذکر شده برای هر کسی که برنامه جهانی را دانلود کند در دسترس خواهد بود. World App به عنوان نوعی پاسپورت دیجیتال برای کسانی که شناسه جهانی تأیید شده دارند عمل می کند و به کاربرانی که شبکیه چشم خود را در Worldcoin اسکن می کنند، به برنامه ها و خدمات آن دسترسی پیدا می کند.

هنوز برنامه‌های زیادی از پروتکل احراز هویت Worldcoin استفاده نمی‌کنند، اما اگر کمی بیشتر فکر کنید، می‌توانید آینده‌ای را تصور کنید که ID جهانی در بلاک چین و وب ادغام شود.

سادا می گوید یکی از زمینه هایی که ID جهانی می تواند مفید باشد، بخش خدمات مالی است. به عنوان مثال، ویژگی هایی مانند وام دهی با وثیقه در DeFi وجود دارد که واقعاً امکان پذیر نبود زیرا در این برنامه ها احراز هویت وجود ندارد.

نکته: وام با وثیقه کمتر به وامی اطلاق می شود که وثیقه آن کمتر از مبلغ وام دریافتی باشد.

کیف پول جهانی اپلیکیشن جهان

سادا همچنین در مورد برنامه های کاربردی در مورد رای دادن و احراز هویت حساب رسانه های اجتماعی هیجان زده است. او گفت:

چه در مورد رای دادن در یک نظرسنجی ساده توییتر صحبت کنید، چه در مورد چیزی بسیار جدی تر، برنامه های رای گیری واقعا جالبی وجود دارد.

World App دروازه ای را برای کاربران World ID فراهم می کند تا سهم خود را از Worldcoins به دست آورند، اگرچه این توکن به دلایل نظارتی در ایالات متحده موجود نیست و مکانیسم دریافت آن در کشورهای دیگر تا حدودی نامشخص است. سادا گفت: «در حال حاضر نمی‌توانیم خیلی درباره توکن Worldcoin صحبت کنیم.

اگرچه مزایای داشتن شناسه جهانی تاکنون به صورت تئوری باقی مانده است، اما Tools for Humanity حداقل یک مزیت را برای پذیرندگان اولیه شناسه جهانی ارائه می دهد. دارندگان شناسه جهانی مجاز خواهند بود بدون هیچ هزینه ای در برنامه جهانی تجارت کنند.

لازم به ذکر است که چند ماهی است که نسخه بتا World App در اختیار دارندگان World ID قرار گرفته است. Tools for Humanity در بیانیه ای اعلام کرد:

از زمان راه اندازی اولیه برنامه جهانی، 1.5 میلیون کاربر به نسخه بتا پیوسته اند که بیش از 500000 نفر از آنها هر ماه از آن استفاده می کنند.

بر اساس گزارش ها، در یک روز معمولی، حدود 60000 تراکنش و 25000 تاییدیه ID جهانی از بیش از 100000 نفر در سراسر جهان ثبت می شود. Tools for Humanity همچنین ادعا می کند که برنامه کیف پول جدید آن “یکی از محبوب ترین راه های دسترسی به ارزهای دیجیتال در حال حاضر است.”

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-09 14:03:59

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.