افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

«Wonderboy» در کاندیدای «مبارزه سال» از کوین هالند مشتاق پیشی گرفت.

  • کد خبر : 2501
«Wonderboy» در کاندیدای «مبارزه سال» از کوین هالند مشتاق پیشی گرفت.

هالند از دست و پنجه نرم کردن خودداری کرد، در عوض ایستاد و با یک تامپسون قدیمی در یک کلاسیک فوری معامله کرد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. استفن تامپسون و کوین هالند، وزنه‌های وزن متوسط، قول دادند که در مسابقه پنج راند خود یک بازی به یاد ماندنی […]



هالند از دست و پنجه نرم کردن خودداری کرد، در عوض ایستاد و با یک تامپسون قدیمی در یک کلاسیک فوری معامله کرد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

استفن تامپسون و کوین هالند، وزنه‌های وزن متوسط، قول دادند که در مسابقه پنج راند خود یک بازی به یاد ماندنی ارائه دهند، و کاملاً انجام دادند و تا زمانی که طول کشید، در یک مسابقه هیجان‌انگیز شرکت کردند. در مواردی که مطمئناً در بسیاری از لیست‌های «مبارزه سال» قرار می‌گیرد، تامپسون در نهایت با پیروزی در دور چهارم TKO در رویداد اصلی UFC در ESPN 42، که از Amway Center در اورلاندو، فلوریدا در ESPN پخش شد، کنار رفت.

هالند مهاجمی بود که شروع کرد و به وضوح مایل بود با حریف خود، یک متخصص برجسته، معامله کند. یک برخورد اولیه سرها باعث خون ریزی نزدیک چشم چپ تامپسون شد، در حالی که هالند نیز در ابتدای راه چند دست چپ سنگین را جذب کرد. با این وجود، هالند لبخندی زد و با حریف خود صحبت کرد و او به جلو حرکت کرد و درگیر شد و تامپسون را با دست راست بزرگش تکان داد. به اعتبار او، تامپسون با سختی‌ها مبارزه کرد و به یافتن خانه‌ای برای مشت‌های مستقیم به‌موقع ادامه داد، اما هالند از همه آنها عبور کرد، ظاهراً بی‌تأثیر، و در مسیری که برای گرفتن راند تلاش می‌کرد.

تامپسون در دومی شلیک کرد، و با رد و بدل شدن ضربات مشت و لگد در فاصله نزدیک، سرعت بالا باقی ماند. هر دو مرد با موفقیت فرود آمدند، با شوت های سنگین که از زوایای مختلف از دو مهاجم خلاق نشان داده شد. در اواخر فریم، یک تقلا شاهد گلزنی هالند با حذف بود، اما او بلافاصله عقب نشینی کرد و با خوشحالی از درگیر شدن تامپسون در قلمرو مورد علاقه خود به روی پا بازگشت.

هالند به صورت شفاهی تامپسون را اذیت کرد تا سومی را شروع کند، و از او خواست تا قبل از اینکه جفت شروع به تبادل دوباره کنند، “آهسته تر شود”. هالند مجدداً به یک حذف سقوط می‌کرد، فقط برای عقب‌نشینی و امتناع از رقابت در زمین، جایی که ظاهراً از مزیت برخوردار بود. هالند روی پاها مهاجم باقی ماند و با مشت به جلو می‌پرید و پاهایش را برش می‌زد، اما تامپسون اغلب با ضد حرکات چپ و ضربات آکروباتیک این علامت را پیدا می‌کرد. صورت تامپسون همانی بود که آسیب دیدگی بیشتری را نشان می داد، اما او به وضوح در حال افزایش بود، و به نظر می رسید که هالند نگران وضعیت دست راستش باشد که به گوشه برگشت.

در چهارم، هالند به سرعت جلو رفت و ناخواسته دوباره با تامپسون درگیر شد و از بینی خون گرفت. داور دن میراگلیوتا مبارزان را مجدداً تنظیم کرد و تامپسون گفت که خوب است قبل از زدن چند ضربه ویرانگر به بدن، ادامه دهد. زمانی که آنها کمی بعد به سمت کلینچ حرکت کردند، تامپسون با دست راست خود به کشاله ران فرود آمد که منجر به تایم اوت شد که در ابتدا به نظر می رسید که مبارزه متوقف شده است. با این حال، بازپخش ضربه ضعیفی را نشان داد و بلافاصله پس از آن، تامپسون بلافاصله حمله خود را از سر گرفت. چندین ضربه بالا تمیز فرود آمدند، و همچنین مشت های مستقیم در وسط، هلند را در اواخر فریم رها کرد، اگرچه او توانست تا زمان زنگ زنده بماند.

با این حال، هنگامی که هالند به گوشه خود بازگشت، از گوشه خود خواست که مبارزه را متوقف کند، که آنها انجام دادند و به تامپسون یک پیروزی TKO را دادند. داوران “واندربوی” را در زمان توقف با امتیازهای 39-36، 39-37 و 39-36 جلو داشتند.

تامپسون 39 ساله (17-6-1 MMA، 12-6-1 UFC) با نتیجه دو بازی شکست خورد و گفت که معتقد است که مقدار زیادی در تانک در حال حرکت رو به جلو باقی مانده است.

تامپسون پس از مبارزه گفت: “دو اجرای آخرم، به گراپلرزها باختم.” “می خواستم به UFC و طرفداران نشان دهم که “Wonderboy” هنوز اینجاست. احساس می کنم 25 ساله هستم.

در همین حال، هلند (23-9 MMA، 10-6 UFC) مطمئناً ارزش سرگرمی زیادی داشت اما در نهایت دومین باخت متوالی خود را متحمل شد. پس از آن، او اعتراف کرد که مصدومیت دست راست در اوایل شب رخ داده است.

هالند گفت: «فکر می‌کنم در دور اول به آن صدمه زدم و بعد از آن، دردناک بود، بنابراین همان چیزی است که هست.

نتایج UFC در ESPN 42 عبارتند از:

کارت اصلی

  • دفاع استیون تامپسون کوین هالند از طریق TKO (بازنشستگی) – دور 4، 5:00
  • دفاع رافائل دوس آنجوس برایان باربرنا از طریق سابمیشن (چوک عقب برهنه) – راند 2، 3:20
  • ماتئوس نیکولا دف. مت شنل از طریق ناک اوت (مشت) – راند 2، 1:44
  • سرگئی پاولوویچ دف. تای تویواسا از طریق ناک اوت (مشت) – راند 1، 0:54
  • دفاع رومن دولیدزه جک هرمانسون از طریق TKO (مشت) – دور 2، 4:06
  • دفاع اریک آندرس کایل داوکائوس TKO (مشت) – دور 2، 2:45
  • فیل رو دف. نیکو پرایس TKO (مشت) – دور 3، 3:26

کارت مقدماتی

  • دفاع آنجلا هیل امیلی دوکوت با تصمیم به اتفاق آرا (30-27، 30-27، 30-27)
  • Clay Guida Def. اسکات هولتزمن از طریق تصمیم تقسیم شده (28-29، 29-28، 29-28)
  • دفاع مایکل جانسون مارک دیاکیز با تصمیم متفق القول (29-28، 29-28، 30-27)
  • دفاع جاناتان پیرس دارن الکینز با تصمیم به اتفاق آرا (30-27، 30-27، 30-26)
  • ناتان لوی دف. خنارو والدز با تصمیم متفق القول (29-28، 29-28، 30-27)
  • فرانسیس مارشال دفاع کرد. مارسلو روخو از طریق ناک اوت (مشت) – دور 2، 1:14
  • Yazmin Jauregui دف. ایستلا نونس از طریق TKO (مشت) – دور 2، 4:06

پوشش MMA بیشتر:

  • نبرد یاروسلاو آموسوف با خاطرات جنگ در آمادگی برای دفاع از عنوان
  • جاستین گیتجه دوباره در بخش سبک وزن جدید ظاهر می شود
  • الکساندر ولکانوفسکی در UFC 284 با جالوت یک وظیفه روبرو می شود
  • UFC 281 Takeaways: آیا مقامات آن را برای Israel Adesanya خیلی زود می‌خواندند؟





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.