افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
11

Wiiver Wire Pickups برای هفته 13: Jones, Burks

  • کد خبر : 679
Wiiver Wire Pickups برای هفته 13: Jones, Burks

Zay Jones و Treylon Burks تیتر یک هفته خوب برای اضافه کردن کمک گیرنده گسترده از سیم معافیت هستند. ما فقط چند هفته تا پلی آف فانتزی فاصله داریم و کاردینال ها و پانترز هر دو در این هفته خداحافظی می کنند. اگر به دنبال جایگزینی برای دی‌جی مور (که بدون بیکر می‌فیلد بسیار بهتر […]


Zay Jones و Treylon Burks تیتر یک هفته خوب برای اضافه کردن کمک گیرنده گسترده از سیم معافیت هستند.

ما فقط چند هفته تا پلی آف فانتزی فاصله داریم و کاردینال ها و پانترز هر دو در این هفته خداحافظی می کنند. اگر به دنبال جایگزینی برای دی‌جی مور (که بدون بیکر می‌فیلد بسیار بهتر به نظر می‌رسد) یا دی آندر هاپکینز می‌گردید، در لیست امروز چند گزینه وجود دارد که می‌توانند آن‌ها را پر کنند. در موقعیت QB، اگر به دنبال زیرمجموعه هستید. برای آرون راجرز یا کیلر موری، من هم چند گزینه در آنجا دارم. در RB و TE ضعیف باقی می‌ماند، اما دارایی‌ها و دارایی‌های قابل جریانی وجود دارد که می‌توانید برای اجرای پلی‌آف خود در مقاله زیر ذخیره کنید.

به یاد داشته باشید که لیست “دیگران” را در پایین هر دسته بررسی کنید. این لیست شامل بازیکنانی می‌شود که بیش از 50% فهرست شده‌اند، اما هنوز در بسیاری از لیگ‌ها در دسترس هستند و اخیراً معرفی شده‌اند و هنوز هم در دسترس هستند.

همانطور که به فصل پیش می رویم، اگر بودجه FAAB برای شما باقی مانده است، خرج کنید. به یاد داشته باشید، نمی توانید آن را با خود ببرید. همچنین، مطمئن شوید که در هفته آخر که مجاز به ساخت پیکاپ معافیت هستید، دوباره بررسی کنید. برخی از لیگ‌ها به شما اجازه نمی‌دهند پس از شروع پلی‌آف حرکت کنید. به همین دلیل، این اعداد FAAB تنها یک راهنمای ساده هستند.

سیم چشم پوشی کوارتربک

جرد گاف(DET) FAAB تا 8٪

شروع داغ جرد گاف را به خاطر دارید؟ او از آن زمان به بعد سرد شده است و در چند لیگ حذف شده است، اما در روز پنجشنبه، او در یک برد تقریباً ناراحت کننده، دو TD را به مدت 240 یارد در مقابل بوفالو بیلز پرتاب کرد. شیرها از پشت به بازی ادامه می دهند و اسلحه های گاف سالم می شوند. Amon-Ra St. Brown روز پنج‌شنبه روز بزرگی را سپری کرد، D’Andre Swift بیشتر از هفته 8 لمس کرده بود، و DJ Chark یک پاس TD گرفت. بعدی برای Goff دو مسابقه بسیار مطلوب با جکسونویل و مینه سوتا است که هر دو در تمام فصل در پوشش با مشکل مواجه بوده اند. Goff در 54 درصد از لیگ های فوتبال فانتزی موجود است.

مایک وایت(NYJ) FAAB تا 8٪

افسانه ادامه دارد. سال گذشته را به یاد دارید که مایک وایت 405 یارد و سه TD در مقابل قهرمان نهایی AFC سینسیناتی بنگال پرتاب کرد؟ این هفته، او در مقابل خرس ها با سه TD و 315 یارد، یک اجرای انکور داشت. طرفداران جت امیدوارند که بیشتر مایک وایت و کمتر زک ویلسون در حال پیشرفت باشند. آیا او می تواند این را ادامه دهد؟ بعید است، اما شما می توانید در یک لیگ سوپرفلکس به عنوان یک نیمکت ذخیره بسیار بدتر عمل کنید. بعدی، وایکینگ‌های مینه‌سوتا هستند که بیشترین پاس را در هر بازی (276.1) به مدافعان حریف می‌دهند. سفید در 96 درصد لیگ ها موجود است.

کنی پیکت(PIT) FAAB تا 7%

تطابق پیکت در هفته 13 بسیار عالی است زیرا فالکون ها اجازه داده اند 255.6 یارد پاس (پنجمین) و 18 تاچ داون پاس را به QB های حریف در سال جاری انجام دهند. او با تحرک خود نیز قول داده است. Pickett در 90 درصد لیگ های فانتزی موجود است.

دیگران: ترور لارنس (JAX)، دشان واتسون (CLE)

Perfect 10 را به صورت رایگان بازی کنید تا شانس برنده شدن 10000 دلار را داشته باشید

RUNNING BACKS WAIVER WIRE

کایرن ویلیامز(LAR) FAAB تا 9%

حمله رامز بهم ریخته است، اما اگر برای اهداف فانتزی به RB در لیگ PPR نیاز دارید، ویلیامز می تواند بهترین بازیکن شما در این هفته باشد. پس از انتشار دارل هندرسون در اوایل هفته (اطلاعات بیشتر در مورد آن بعداً)، این تازه کار نیمی از اسنپ های اولیه و همه اسنپ های پایین را در مقابل چیفز در روز یکشنبه بازی کرد. سه شکار او به طول 25 یارد، دومین در میان گیرنده‌های Rams بود، و سه مسابقه بعدی برای Rams، Seahawks، Raiders، و Green Bay هستند که همه تیم‌های شاداب برای هدف قرار دادن بازی run هستند. ویلیامز 65 درصد موجود است.

شوالیه زونوان(NYJ) FAAB تا 9٪

جیمز رابینسون خراش سالمی داشت و مایکل کارتر با مصدومیت از ناحیه مچ پا در روز یکشنبه او را ترک کرد. Zonovan Knight، تازه‌کار بدون درافت، در غیاب آنها اولین بازی NFL خود را انجام داد، با سرعت 69 یارد روی 14 حمل و همچنین هر سه هدف خود را در فاصله 34 یارد، برای 103 یارد همه منظوره گرفت. مربی رابرت صالح اعلام کرد که نایت را فعال کرده است تا جرقه‌ای ایجاد کند، و مطمئناً زمانی که او و مایک وایت با هم ترکیب شدند تا شیکاگو بیرز را درهم شکستند، کارساز بود. نایت تمام اسنپ های جیمز رابینسون را گرفت و 18 عکس از 22 اسنپ اولیه را پس از خروج مایکل کارتر از مسابقه اجرا کرد. Knight 99% موجود است.

دارل هندرسون جونیور(JAC) FAAB تا 6%

هندرسون در این هفته غافلگیرکننده‌ای از رامز بود و به‌سرعت با جکسون‌ویل فرود آمد. تراویس اتین یک مصدومیت جزئی از پا دارد و اگر او زمان را از دست بدهد، هندرسون به نظر می رسد که زودتر از کار بیفتد. مسابقه این هفته مقابل دیترویت باید عالی باشد، زیرا شیرها در هر بازی سومین یارد پرشتاب را در هر بازی (154.6) و 18 مجموع تاچ داون عجله در سال جاری (دومین بازی) مجاز کرده اند. هندرسون 55 درصد موجود است.

JaMycal Hasty(JAC) FAAB تا 6%

هاستی یک هدف در لیگ های PPR است، زیرا او پنج پاس به مسافت 67 یارد گرفت در حالی که برای 28 یارد دیگر در ناراحتی جگوارها از بالتیمور ریونز در روز یکشنبه عجله داشت. اگر اتین زمان را از دست بدهد، هاستی پشتیبان است که بخش اعظم کار دریافتی را به دست خواهد آورد، و مسابقه این هفته مقابل دیترویت می تواند یک مسابقه خوب باشد. هاستی 97 درصد موجود است.

خلیل هربرت(CHI) FAAB تا 6٪

خلیل هربرت می‌تواند در هفته شانزدهم بازگردد، و اگر چنین باشد، می‌تواند در پلی‌آف فانتزی نیز به شما کمک کند زیرا با شیرها یک کیک بازی خواهد داشت. اگر جا دارید، او را مخفی کنید. او 59 درصد در دسترس است.

دیگران: Rachaad White (TB)، آیزایا Pacheco (KC)، Samaje Perine (CIN)، گاس ادواردز (BAL)، Kenneth Gainwell (PHI)، Benny Snell Jr.

WIDE WAIVER RECEIVERS WIVER

زی جونز(JAX) FAAB تا 13%

من با افتخار می گویم که زی جونز را در اوایل فصل انتخاب کردم و او را حداقل در یک لیگ این هفته شروع کردم. من آن مسابقه را بردم جونز روز یکشنبه یک هیولا بود و ۱۱ هدف از ۱۴ هدف خود را در ۱۴۵ یارد گرفت و به عنوان WR7 برای هفته تمام کرد. او برای دو هفته آینده یک دارایی انعطاف‌پذیر است، حداقل زمانی که با شیرها و تایتان‌ها روبرو می‌شود – دو تیمی که در رده چهارم در مقابل پاس قرار دارند. جونز در 75 درصد از لیگ های فوتبال فانتزی موجود است.

تریلون بورکز(TEN) FAAB تا 13٪

بورکز یکی از مهمترین ادعاهای معافیت ما در هفته گذشته بود، و او به درستی توسط ما انجام داد. او همچنین اولین تاچ داون NFL خود را با یک ضربه زدن دریک هنری به ثمر رساند. او در سه بازی اخیرش شش بار یا بیشتر مورد هدف قرار گرفته است و در این اولین حمله تنسی مانند WR1 به نظر می رسد. مسابقه این هفته به احتمال زیاد در برابر داریوس اسلی و ایگلز دشوار خواهد بود، اما بورکز نباید روی سیم چشم پوشی بماند حتی اگر نتوانید او را شروع کنید. Burks هنوز در 50٪ لیگ ها موجود است.

مایکل گالوپ(DAL) FAAB تا 11٪

گالوپ خود را به عنوان WR2 تثبیت کرده است و از نوح براون برای عکس گرفتن در بازی هایی که هر دو گیرنده در آن بازی کرده اند، پیشی گرفته است. او در روز یکشنبه 5 پاس به مسافت 63 یارد گرفت، که اولین بازی 50 یاردی او در سال بود، و هر هفته در حملات فزاینده دالاس سالم تر به نظر می رسد. با فرض اینکه دالاس OBJ را امضا نمی کند، همه چیز باید از اینجا فقط برای مایکل گالوپ بالا برود. کابوی ها پنجمین مسابقه برتر را برای WR در طول پلی آف فانتزی دارند. او در 52 درصد لیگ ها در دسترس است.

الیجا مور(NYJ) FAAB تا 8٪

اوه، سلام الیجا مور! شما اینجا هستید! شانس این است که فردی در لیگ شما مجبور شود مور را کنار بگذارد، و شما ممکن است بتوانید او را بگیرید و بهترین هفته های فصل او را اکنون که به نظر می رسد جت ها ممکن است با مایک وایت در QB بچسبند، داشته باشید. مور دو پاس به مسافت 64 یارد و یک امتیاز در روز یکشنبه گرفت که بهترین عملکرد او در این فصل بود. مور ممکن است هنوز قابل اعتماد نباشد، اما او ارزش یک نیمکت را دارد. مور 75 درصد موجود است.

کوری دیویس(NYJ) FAAB تا 8٪

دیویس پس از مصدومیت بازگشت و 67.2% عکس های فوری را انجام داد – دو برابر الیجا مور. او فقط سه هدف را برای یک شکار و نه یارد دید، و نقش او با سالم‌تر شدن می‌تواند افزایش یابد. بر اساس هر بازی، دیویس با 45 یارد در هر بازی در سال جاری پس از گرت ویلسون در رده دوم قرار دارد. کوری دیویس در 87 درصد لیگ ها موجود است.

کندال هینتون(DEN) FAAB تا 4٪

تا زمانی که جری جودی بیرون است، کندال هینتون همچنان به شدت درگیر این حمله دنور است. هیجان‌انگیز نیست، اما هینتون روز یکشنبه یک بازی TD را از دست داد، و او 92.2% از عکس‌های فوری را بازی کرده و 17 هدف را در دو هفته گذشته دیده است که پس از کورتلند ساتون در رده دوم قرار دارد. او ارزش یک موقعیت انعطاف پذیر را دارد اگر در یک لیگ عمیق هستید. هینتون 99 درصد موجود است.

سایرین: دوانت پارکر (NE)، آیزایا مک کنزی (BUF)، مک هالینز (LV)، نیکو کالینز (HOU)، دونوان پیپلز-جونز (CLE)

سیم چشم پوشی به پایان می رسد

فاستر مورو(LVR) FAAB تا 7%

مورئو اکنون 100% اسنپ ها را برای دو هفته متوالی بازی کرده است و ده هدف و یک TD را در این مدت دیده است. رایدرها هفته آینده چارجرها را دریافت می‌کنند، که سومین یاردهای دریافتی را به تیم‌های ضعیف تسلیم کرده‌اند. Moreau در 61٪ لیگ ها موجود است.

ایوان انگرام(JAX) FAAB تا 7%

51 هدف انگرام در این فصل در رتبه نهم بین TE قرار دارد و 286 مسیر او در رتبه چهارم قرار دارند. او 76.7 درصد اسنپ‌های تیم را انجام می‌دهد و بازی او با شیرها در این هفته بسیار عالی است، زیرا دیترویت چهارمین یارد دریافتی را به تیم‌های حریف داده است. Engram در 60 درصد لیگ ها موجود است.

سایرین: هایدن هرست (CIN)، لوگان توماس (WSH)، جردن آکینز (HOU)، جلانی وودز (IND)

پوشش فانتزی و NFL بیشتر:

• 10 هفته 12 غذای فانتزی برتر
• اوایل هفته 13 چشم پوشی سیم وانت
• گزارش هفته سیزدهم سیم انصراف IDP
• Fantasy Fallout: The Return of Deshaun Watson
• آموزش مجدد ترور لارنس در حال پرداخت سود است



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.