افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
9

Waiver Wire Pickups Week 14: Zonovan Knight، Michael Gallup

  • کد خبر : 3638
Waiver Wire Pickups Week 14: Zonovan Knight، Michael Gallup

Zonovan Knight حامل توپ اصلی جت ها است و مایکل گالوپ در حال تولید بزرگی برای کابوی ها است. شما به هفته چهاردهم فصل فوتبال فانتزی رسیده‌اید، و احتمالاً آخرین فرصت شما برای دوختن جایگاه پلی آف فانتزی است. با شش تیم در حال خداحافظی و انبوهی از مصدومیت های جدید در روز یکشنبه، باید […]


Zonovan Knight حامل توپ اصلی جت ها است و مایکل گالوپ در حال تولید بزرگی برای کابوی ها است.

شما به هفته چهاردهم فصل فوتبال فانتزی رسیده‌اید، و احتمالاً آخرین فرصت شما برای دوختن جایگاه پلی آف فانتزی است. با شش تیم در حال خداحافظی و انبوهی از مصدومیت های جدید در روز یکشنبه، باید به سیم چشم پوشی بروید.

پست کوارتربک در این فصل همچنان دشوار است، و کسانی که پاتریک ماهومز، جالن هرتس و جاش آلن را دراور کردند، در حال حاضر احساس اعتماد به نفس دارند. مت استافورد و جیمی گاروپولو اکنون برای فصل فانتزی تمام شده اند و لامار جکسون و توآ تاگووایلوآ با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند. مطمئن شوید که یک کوارتربک بیمه انتخاب می کنید، مهم نیست شروع کننده شما چه کسی باشد، تا شما را در مرحله پلی آف فانتزی خود به پیش ببرد.

کنت واکر جونیور در جریان بازی یکشنبه آسیب دید، بنابراین وضعیت را زیر نظر داشته باشید. کورتلند ساتون، جیلن وادل و تریلون بورکز نیز باید در این هفته تحت نظر باشند.

سیم چشم پوشی در این نقطه از فصل انتخاب می شود، اما هنوز چند گزینه خوب باقی مانده است. با شش تیم بای این هفته، پس از اجرای معافیت‌ها برای این هفته، بررسی کنید که چه کسی ممکن است حذف شده باشد. شما می توانید به ادعاهای هفته آینده دست پیدا کنید. و بله، عادلانه است که شروع به برداشتن دستبندهای حریف کنید.

یک فکر نهایی: اگر در یک لیگ پرمخاطره هستید، این آخرین فرصت شما برای حرکت است. حتما قوانین لیگ خود را بررسی کنید، و هر موقعیتی را که می توانید حفظ کنید، همانطور که به هفته های پلی آف می رویم.

سیم چشم پوشی کوارتربک

جارد گاف (DET) FAAB تا 16%

جارد گاف یک پایان فانتزی دیگر را در روز یکشنبه مقابل جگوارها به نمایش گذاشت و احتمالاً در آخر این هفته یک روز محکم دیگر را مقابل وایکینگ ها قرار خواهد داد، که امسال بیشترین یارد پاس در هر بازی (283.6) را به QB های حریف داده اند. وایکینگ‌ها فقط به مایک وایت و جت‌ها 369 یارد اجازه دادند، و گاف تمام سلاح‌هایش را سالم دارد، از جمله دی‌جی چارک، دی آندر سویفت و جیمسون ویلیامز، که در ترکیب با آمون-را سنت براون، باید بتوانند به گاف کمک کنید تا دوباره در جایگاه 5 برتر قرار بگیرد. او QB4 برای هفته 13 است که به دوشنبه شب می رسد، و می تواند به راحتی در هفته 14 در جمع پنج تیم برتر قرار گیرد. او در 50٪ لیگ ها در دسترس است.

Kenny Pickett (PIT) FAAB تا 13%

پیکت هر هفته بهتر و بهتر به نظر می‌رسد، و می‌توانست درست زمانی که به پلی‌آف فانتزی می‌آید، گام‌های بلندتر و بهتری به خود بگیرد. او فوتبال تمیزی بازی می‌کند و از هفته 8 تا به حال توپی را قطع نکرده است. این هفته بازی خوبی در برابر کلاغ‌ها است، که امسال هشتمین یاردهای پاس را به QBهای حریف داده‌اند، و او بازی‌های خوبی برای پلی‌آف فانتزی دارد. از جمله Ravens دوباره، Panthers، و مهاجمان لاس وگاس. او 87 درصد در دسترس است.

مایک وایت (NYJ) FAAB تا 9٪

وایت در روز یکشنبه شگفت‌انگیز به نظر نمی‌رسید، اما او یک روز مناسب را در برگه آمار فانتزی قرار داد، به لطف یک TD در مقابل وایکینگ‌ها. وایت تنها 54.5% از پاس های خود را تکمیل کرد و در مسیر خود برای 369 یاردی پاس در از دست دادن جت، دو توپ قطع کرد. مسابقه این هفته با بوفالو در ابتدا خیلی خوب به نظر نمی رسد، اما Bills در چهار مسابقه گذشته، چهارمین یارد را در هر بازی مجاز کرده است. اگر برای لیگ سوپرفلکس به QB نیاز دارید، White می تواند ارزش افزودن داشته باشد. او در 82 درصد لیگ ها در دسترس است.

تایلر هانتلی (BAL) FAAB تا 3٪

اگر لامار دارید، یا اگر فضایی دارید که حریف خود را که لامار دارد را مسدود کنید، تایلر هانتلی را انتخاب کنید، که در گذشته ثابت کرده است که یک QB پشتیبان توانمند با سرعت بالا است. با ورود به آخر هفته مراقب وضعیت جکسون باشید. او 99 درصد در دسترس است.

Baker Mayfield (FA) FAAB: 0%

می‌فیلد تا این مقاله با یک تیم NFL قرارداد امضا نکرده است، اما من فرض می‌کنم قریب‌الوقوع است. مهم نیست کجا قرارداد می بندد، او فقط برای لیگ های 2QB یا عمیق ناامید است. بهترین سناریو احتمالاً 49ers است، جایی که شاناهان باید بتواند او را در نقش مدیریت بازی قرار دهد و او را از قرار گرفتن در مسیر خودش باز دارد. شاید او بتواند بیشتر از راسل ویلسون به شما TD پرتاب کند.

دیگران: سام دارنولد (CAR)، تیلور هاینیکه (WSH) در خداحافظی

Vincent Carchietta/USA TODAY Sports

RUNNING BACKS WAIVER WIRE

Zonovan Knight (NYJ) FAAB تا 9%

پس از اولین بازی غافلگیرکننده در هفته 12، Zonovan Knight کسانی را که بخش خوبی از بودجه FAAB خود را کاهش دادند، ناامید نکرد. نایت که به دوشنبه شب می‌رفت، RB10 برای هفته بود، با 90 یارد روی زمین، 17 امتیاز ثابت داشت و هر پنج هدف خود را برای 28 هدف دیگر از طریق هوا گرفت. نایت باید تا زمانی که مایکل کارتر از میدان خارج می شود در خط مقدم این میدان باشد. مسابقه سختی در این هفته با بیلز است، اما مایک وایت باید به هدف قرار دادن او در بازی‌ای که جت‌ها از پشت بازی می‌کنند، ادامه دهد. اگر کارتر از بازی خارج شود و در 53 درصد لیگ ها در دسترس باشد، او شروعی انعطاف پذیر است.

جیمز کوک (BUF) FAAB تا 6٪

جیمز کوک بازی را در روز پنج‌شنبه با حمل‌ونقل‌ها، حیاط‌های سریع، گیر کردن و دریافت یاردهای بیشتری نسبت به دوین سینگلتری، که شروع کننده رسمی بازی بود، به پایان رساند. بازی های او برای پلی آف فانتزی عالی نیستند، اما حمله ای که او برای آن بازی می کند، همینطور است و این می تواند موقعیت ایجاد کند. این زمانی در فصلی است که بیل ها باید به تازه کار خود اجازه دهند. اگر دوین سینگلتری دارید، برادر کوچک دالوین باید برای پلی آف اضافه شود. او در 76 درصد لیگ ها در دسترس است.

Cam Akers (LAR) FAAB تا 5%

او کارآمد نبود و 17 بار به طور متوسط ​​3.5 یارد در هر حمل توپ را حمل می کرد، اما در نهایت، دو TD او او را به RB4 برای هفته 13 تبدیل کردند. اگر به دنبال بدن گرم در موقعیت هستید، باید می تواند بدتر از آکرز انجام دهد، که احتمالاً همچنان شاهد حجم در این حمله نابود شده رامز خواهد بود. او در 54 درصد لیگ ها در دسترس است.

تراویس هومر/دیجی دالاس FAAB تا 4%

اگر کن واکر سوم کنار گذاشته شود، تراویس هومر و دی جی دالاس مردان بعدی خواهند شد. در مورد اینکه چه کسی بهتر خواهد بود، دالاس نیز با مصدومیت بازی را ترک کرد و سپس به صورت محدود بازگشت، که در را برای هومر باز می کند تا فرصت بیشتری در این آخر هفته داشته باشد. هومر به دلیل بیماری در هفته 13 بازی نکرد، اما باید در مسیری باشد که در یک مسابقه مطلوب مقابل پانترز شروع کند. وقتی هومر و دالاس هر دو در این سال بازی کردند، هومر 37 اسنپ زود هنگام را در مقایسه با 16 اسنپ دالاس بازی کرد. 98٪ آنها در دسترس هستند.

جردن میسون (SF) FAAB تا 5٪

میسون در روز یکشنبه مقابل میامی هشت بار به مدت 51 یارد توپ را دوید، و میانگین 5.0 یارد در هر حمل در سه بازی از چهار بازی انجام شده در سال جاری است. او دستبند کریستین مک کافری است و در 85 درصد لیگ ها موجود است.

دیگران: تایلر آلگایر (ATL) در خداحافظی، جریک مک کینون (KC)، الکساندر متیسون (MIN)

Perfect 10 را به صورت رایگان بازی کنید تا شانس برنده شدن 10000 دلار را داشته باشید

WIDE WAIVER RECEIVERS WIVER

مایکل گالوپ (DAL) FAAB تا 16٪

ما در مقاله هفته گذشته به مایکل گالوپ اشاره کردیم و اشاره کردیم که او در نمودار عمق برای Dak بالا می رفت و اگر او را انتخاب می کردید، با یک بازی دو TD پاداش می گرفتید. گالوپ هفت بار مورد هدف قرار گرفت و چهار مورد از آنها را فقط 28 یارد گرفت، در مقابل آنچه که شایعه شده بود دفاع سخت ایندیاناپولیس بود. نوح براون همچنان تمام WR را در عکس‌ها رهبری می‌کرد، اما گالوپ CeeDee Lamb را برای اهداف در نظر گرفت در حالی که تنها دو مسیر کمتر را اجرا می‌کرد. حتی با وجود اضافه شدن OBJ به ترکیب آینده، گالوپ در اولویت قرار دارد. او در 50 درصد لیگ ها در دسترس است.

DJ Chark (DET) FAAB تا 11%

قبل از از دست دادن هفته های 4-10 به دلیل مصدومیت، دی جی چارک شروع واضحی برای شیرها بود. دیترویت در طول هفته 11 شروع به آرام کردن او کرد و در هفته 13، او روایت بازی انتقامی در برابر جگوارها را با پنج شکار به طول 98 یارد ارائه کرد. حتی با وجود جیمسون ویلیامز که اکنون فعال است، Chark باید WR2 باشد. او تنها دو اسنپ کمتر از آمون را سنت براون در روز یکشنبه بازی کرد و دو اسنپ زد بیشتر مسیرها او تهدیدی عمیق برای حمله شیرها است، و مسابقه این هفته با وایکینگ ها نیز خوشمزه است. مینه سوتا فقط 369 یارد را به گیرنده‌های جت‌ها اجازه می‌دهد، و به آن دسته از فانتزی‌ترین نقاط اجازه می‌دهد تا در چهار مسابقه گذشته، حریفان مخالف را دریافت کنند. Chark در 85 درصد لیگ ها موجود است.

کوری دیویس (NYJ) FAAB تا 7٪

دیویس WR دیگری است که بعد از اینکه روز یکشنبه 13.5 امتیاز PPR را به دست آورد، در این مقاله متوالی ظاهر شد. دیویس در صندلی عقب به گرت ویلسون نشست، که به عنوان آلفای واضح نیویورک ظاهر شده است، اما او 9 بار مورد هدف قرار گرفت و 46 مسیر را در مسیر خود به پنج صید به طول 85 یارد طی کرد. تا زمانی که مایک وایت در QB است، گیرنده های نیویورک همیشه در مکالمه انعطاف پذیر خواهند بود. دیویس در حال حاضر به طور میانگین 50 یارد در هر بازی دارد و در تمام گیرنده های جت با 9.47 یارد در هر هدف پیشرو است. او 87 درصد در دسترس است.

Mack Hollins (LVR) FAAB تا 7%

داوانته آدامز ستاره این نمایش است، اما مک هالینز اسنپ های بیشتری بازی کرد و همان مقدار مسیر را در روز یکشنبه در مقابل چارجرها طی کرد و در عین حال 9 هدف را نیز فرماندهی کرد. در برگه آمار فانتزی زیاد ظاهر نشد، اما اکنون که هانتر رنفرو و دارن والر در IR هستند، پتانسیل همیشه وجود خواهد داشت. مسابقه این هفته مقابل رامز نیز باید مطلوب باشد، زیرا آنها ششمین امتیاز را به حریفان در چهار مسابقه گذشته داده اند. او 69 درصد در دسترس است.

نیکو کالینز (HOU) FAAB تا 7٪

برندین کوکس بازی یکشنبه را به دلیل مصدومیت ساق پا از دست داد و دلیلی برای بازگشت او به این زودی وجود ندارد. به خوبی شناخته شده است که کوکس از تیم ناراضی است و نیکو کالینز را در صدر جدول عمق تنها گذاشته است. کالینز 11 هدف را دید و سه مورد از آنها را 35 یارد و یک امتیاز گرفت. حجم موجود است، و او کانزاس سیتی، تنسی، و جکسونویل را برای بازی‌های فانتزی شما در فهرست بازی‌های پلی‌آف فانتزی شما قرار داده است – که هر سه آن‌ها امسال سخاوتمندانه برای پخش‌های فانتزی گسترده‌ای داشته‌اند. او در 71 درصد لیگ ها در دسترس است.

Odell Beckham Jr. (FA) FAAB: انتخاب فروشنده

این احتمالاً آخرین فرصت شما برای اضافه کردن OBJ است، زیرا انتظار می‌رود او در این هفته با غول‌ها، کابوی‌ها یا بیل‌ها قرارداد امضا کند. در مورد اینکه او چقدر برای تیم فانتزی شما مفید خواهد بود، گفتن آن سخت است. ما دیدیم که OBJ چقدر برای Rams در مسابقات Super Bowl مفید بود، اما او در حال بازگشت از یک مصدومیت ACL است و در حال یادگیری یک تخلف جدید است. او می تواند در هفته های پایانی پلی آف فانتزی به شما کمک کند، اما بعید است که در چند هفته آینده شروع شود. همانطور که گفته شد، هیچ استعداد بزرگتری وجود ندارد که 63٪ در سیم چشم پوشی موجود باشد.

دیگران: جیمسون ویلیامز (DET)، جهان داتسون (WSH) به خداحافظی تریلون بورکز (TEN)، جولیو جونز (TB)

سیم چشم پوشی به پایان می رسد

Greg Dulcich (DEN) FAAB تا 7٪

اگرچه حمله دنور در حال حاضر به طور رسمی بدترین حمله در NFL است، Dulcich ارزش افزودن در موقعیت لاغر را دارد. نه تنها کورتلند ساتون احتمالاً به دلیل مصدومیت غایب است، بلکه دالسیچ بیشترین هدف (7) را دید و بیشترین مسیرها (22) را برای برانکوها در روز یکشنبه انجام داد، که با 6 شکار در 85 یارد و پایان TE3 در هفته به پایان رسید. دالسیچ از زمان اولین بازی خود در هفته پنجم، پنجمین یارد دریافتی را در این پست دارد و او در 63 درصد لیگ ها در دسترس است.

ایوان انگرام (JAC) FAAB تا 7%

ایوان انگرام امسال (319) پنجمین مسیرهای پرطرفدار را در بین مسیرهای تنگ اجرا کرده است و ششمین اسنپ را انجام داده است. این یک مسابقه خوب دیگر برای لارنس در مقابل تایتان ها است که در روز یکشنبه هفت بار انگرام را برای پنج شکار، 30 یارد و یک امتیاز در مقابل بازی ثانویه سخاوتمندانه دیترویت هدف قرار داد. او 57 درصد در دسترس است.

Hunter Henry (NE) FAAB تا 6%

هنری در این هفته بهترین بازی ممکن را برای کاردینال ها به دست آورد و در دو هفته گذشته ده هدف را دیده است. 73 مسیر او در طول هشت هفته گذشته رتبه ششم را در بین مسیرهای تنگ دارد. او 65 درصد در دسترس است.

دانیل بلینگر (NYG) FAAB تا 1٪

بلینگر در اولین بازی خود به دلیل آسیب دیدگی چشم، به شدت به سمت عقب متمایل شد، 64 اسنپ انجام داد، 33 مسیر را دوید، و پنج هدف را برای پنج شکار و 24 یارد دید. گروه دریافت کننده برای نیویورک محدود است، و بلینگر به همان اندازه احتمال دارد که در هر روز مشخص شود. مسابقه با فیلادلفیا ایده آل نیست، اما این موقعیت به اندازه آنها نازک است. بلینگر 98 درصد موجود است.

دیگران: تایلر کانکلین (نیویورک)، چیگوزیم اوکونکوو (TEN)

پوشش فانتزی، شرط بندی و NFL بیشتر:

• فانتزی Fallout: جیمی گاروپولو برای فصل
• گزارش هفته چهاردهم سیم انصراف IDP
• 10 هفته 13 غذای فانتزی برتر
• نگاهی اولیه به هفته 14 Waiver Wire Pickups
• رتبه بندی قدرت NFL: تصویر در مرحله حذفی پس از هفته 13 شکل می گیرد



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.