افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
8

Twitter Blue for Business اکنون به شرکت ها اجازه می دهد تا کارمندان خود را شناسایی کنند

  • کد خبر : 8603
Twitter Blue for Business اکنون به شرکت ها اجازه می دهد تا کارمندان خود را شناسایی کنند

توییتر هفته گذشته همزمان با راه اندازی مجدد توییتر آبی، «آبی برای تجارت» را راه اندازی کرد. در آن زمان این شبکه اجتماعی یک علامت طلایی به کسب و کارها اختصاص داده بود. اکنون جزئیات بیشتری را ارائه می دهد. با Blue for Business، توییتر همچنین یک نشان اضافی ارائه می‌دهد – به راهنمای نشان‌ها […]


توییتر هفته گذشته همزمان با راه اندازی مجدد توییتر آبی، «آبی برای تجارت» را راه اندازی کرد. در آن زمان این شبکه اجتماعی یک علامت طلایی به کسب و کارها اختصاص داده بود. اکنون جزئیات بیشتری را ارائه می دهد.

با Blue for Business، توییتر همچنین یک نشان اضافی ارائه می‌دهد – به راهنمای نشان‌ها و علامت‌های ما مراجعه کنید – که به سازمان‌ها کمک می‌کند مارک‌ها و افراد مرتبط با آن را شناسایی کنند.

استر کرافورد، مدیر محصول توییتر گفت که پلتفرم رسانه اجتماعی در حال راه اندازی یک برنامه آزمایشی برای Blue for Business با کسب و کارهای منتخب است. کرافورد گفت که این شرکت قصد دارد سال آینده این را به سازمان های بیشتری گسترش دهد.

کسانی که Blue for Business دارند یک نشان کوچک در کنار نام نمایشی نمایه خود نیز دریافت می‌کنند که به دیگران نشان می‌دهد که با سازمان مذکور کار می‌کنند. به عنوان مثال، می توانید یک نشان مربع مربع توییتر را در کنار نام نمایشی کرافورد ببینید.

برندها، خانه‌های رسانه‌ای و دیگران اکنون به جای تصویر گرد، یک تصویر نمایه مربعی دارند که تمایز واضح‌تری ایجاد می‌کند. اما مشخص نیست که آیا عکس نمایه مربعی بخشی از بسته آبی برای تجارت است یا خیر.

توییتر هنوز جزئیاتی را درباره مبلغی که برای Blue for Business دریافت می‌کند و مزایای دیگری که ممکن است به همراه داشته باشد به اشتراک نگذارد، اما تاکید کرد که «یک شرکت می‌تواند هر تعداد از افراد، مشاغل و برندهای وابسته خود را به حساب خود پیوند دهد.»

این شرکت گفت که سازمان‌ها، خانه‌های رسانه و تیم‌های ورزشی می‌توانند از این ویژگی برای پیوند دادن حساب‌های کارمندان، روزنامه‌نگاران و بازیکنان خود استفاده کنند.

«با ایجاد این ارتباط، ما این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنیم تا شبکه‌هایی را در سازمان‌های خود در توییتر ایجاد کنند. کسب‌وکارها می‌توانند به رهبری، برندها، دسته‌های پشتیبانی، کارمندان یا تیم‌های خود وابسته شوند. روزنامه نگاران، بازیکنان تیم های ورزشی یا شخصیت های فیلم همگی می توانند وابسته باشند یک پست وبلاگ.

در حالی که شناسایی برندها و کارمندان مرتبط ویژگی خوبی برای شرکت‌ها است، آنها می‌خواهند مزایای بیشتری از این طرح کسب کنند.

توییتر در 48 ساعت گذشته یک ترن هوایی داشته است. این شرکت سیاست وحشتناکی را برای ممنوع کردن پیوندها و دسته‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، ماستادون و حتی ابزارهای لینک‌در بیو Linktree و lnk.bio اجرا کرد. توییتر پس از مواجهه با واکنش‌های شدید در مورد آن، به سرعت توییت‌ها و صفحه خط‌مشی را که جزئیات اعلامیه را توضیح می‌داد، حذف کرد. از سوی دیگر، ایلان ماسک، رئیس توییتر، نظرسنجی را انجام داد و از مردم پرسید که آیا او باید از سمت مدیرعاملی کنار برود یا خیر – و 57 درصد از مردم به آن رای مثبت دادند.

یک راهنمای سریع برای همه علامت‌ها و نشان‌ها در توییتر

Twitter Blue for Business اکنون به شرکت ها اجازه می دهد تا کارمندان خود را توسط ایوان مهتا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود شناسایی کنند





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=8603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.