افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

Trustee FTX World سکه ها را با 70 درصد تخفیف به حراج می گذارد!

  • کد خبر : 384647
Trustee FTX World سکه ها را با 70 درصد تخفیف به حراج می گذارد!

امین ورشکستگی FTX در نظر دارد سکه های جهانی این صرافی را در یک مزایده بفروشد تا S.تا 75% تخفیف برای فروش خبر این حراج به شدت جنجالی بود و باعث شد صدای طلبکاران FTX بلند شود! به گزارش اسمارتک نیوز، در حال حاضر ارزش بازار Worldcoin حدود 792 میلیون دلار و عرضه در گردش […]

امین ورشکستگی FTX در نظر دارد سکه های جهانی این صرافی را در یک مزایده بفروشد تا S.تا 75% تخفیف برای فروش خبر این حراج به شدت جنجالی بود و باعث شد صدای طلبکاران FTX بلند شود!

به گزارش اسمارتک نیوز، در حال حاضر ارزش بازار Worldcoin حدود 792 میلیون دلار و عرضه در گردش این ارز دیجیتال 494 میلیون توکن است.

حراج به دارایی های FTX!

یک منبع اطلاع داد که شرکت حقوقی سالیوان و کرامول (سالیوان و کرامول)، متولی ورشکستگی FTX، قصد دارد تا ۲۲ میلیون توکن Worldcoin (با ارزشی حدود 38 میلیون دلار) در یک حراجی.

سرمایه گذاران باید پیشنهادات خود را برای شرکت در حراج تا 3 اکتبر (12 مهر) ثبت کنند و حداقل مبلغ پیشنهادی 2500000 دلار است. این امکان وجود دارد که متولی FTX توکن ها را با تخفیف تا 75 درصد بفروشد، اگرچه این تخفیف شدید بدون قید و شرط نخواهد بود.

توکن های فروخته شده شامل یک دوره بازخرید است که 4 سال زمان زیادی می برد؛ از اول دسامبر هر روز حدود 20000 سکه جهانی منتشر می شود که سرعت روند انتشار این توکن ها به تدریج کاهش می یابد و از جولای 2026 به حدود 14000 توکن در روز می رسد. این روند تا سال 2028 ادامه خواهد داشت.

امین ورشکستگی FTX فروش توکن سولانا را در می 2024 تکمیل کرد. این شرکت یک بار توکن های سولانا را به قیمت 78 دلار به حراج گذاشت، در حالی که قیمت هر توکن این ارز دیجیتال 180 دلار بود. البته، مانند Worldcoin، توکن های Solana شامل یک دوره انتشار بودند.

FTX Digital Assets - منبع: Arkham Intelligence
FTX Digital Assets – منبع: Arkham Intelligence

انتقاد طلبکاران از فروش دارایی های FTX

در آن زمان سونیل کاوری یکی از طلبکاران FTX به شدت از این روند فروش انتقاد کرد. او متولی FTX را متهم کرد که با فروش توکن‌ها با چنین قیمت پایینی به طلبکاران خود ضرر وارد کرده است.

سونیل گفت:

سالیوان و کرامول (متولی FTX) یک ارز دیجیتال را به قیمت 0.11 دلار فروخت. این توکن در حال حاضر با قیمت 2 دلار معامله می شود.

دارایی های مبادله سولانا FTX برابر با 10 میلیارد دلار بود، آنها این توکن ها را با 70 درصد تخفیف فروختند.

پس از انتشار نسخه اصلاح شده طرح ورشکستگی Sunil، تنش ها بین صرافی ورشکسته FTX و طلبکاران آن تشدید شد. این طرح بیان می کرد که فقط طلبکاران بین 10 تا 25 درصد آنها ارز رمزنگاری شده از دست رفته خود را دریافت می کردند زیرا قیمت توکن ها در زمان طرح دعوی در مقایسه با قیمت فعلی آنها بسیار ارزان تر بود.

تاثیر شایعات بازپرداخت FTX بر بازار

در 29 سپتامبر (8 اکتبر)، شایعاتی در فضای ارزهای دیجیتال مبنی بر اینکه FTX بازپرداخت دارایی های طلبکاران و مشتریان خود را از فردای آن روز آغاز خواهد کرد، منتشر شد. البته مشخص شد که این شایعات دروغ بوده است، زیرا قرار بود جلسه دادگاه برای تایید بازپرداخت این صرافی در تاریخ 16 مهرماه برگزار شود.

با این حال، شایعه صرف بازپرداخت بدهی FTX کافی بود تا قیمت توکن FTT تا 70 درصد رشد کند. قیمت FTT در آن روز به 2.99 دلار رسید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-03 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.