افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

TON Society رسما راه اندازی شد

  • کد خبر : 339592
TON Society رسما راه اندازی شد

مدیران سابق بنیاد تن از راه اندازی انجمن TON خبر دادند. این سازمان قرار است در زمینه ترویج تمرکززدایی در شبکه باز فعالیت کند. با توجه به Blockchain Homeland و بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با کوین تلگراف، این سازمان که از بناد تون است، تمام رویدادهای اکوسیستم شبکه باز و […]

مدیران سابق بنیاد تن از راه اندازی انجمن TON خبر دادند. این سازمان قرار است در زمینه ترویج تمرکززدایی در شبکه باز فعالیت کند.

با توجه به Blockchain Homeland و بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با کوین تلگراف، این سازمان که از بناد تون است، تمام رویدادهای اکوسیستم شبکه باز و کانال های اجتماعی رسمی آن را مدیریت خواهد کرد.

جک بوث، مدیر بازاریابی سابق، و اکین تونا، مدیر سابق توسعه بنیاد تونا، رهبری انجمن را بر عهده دارند. به گفته این افراد، انجمن TON باید از بنیاد TON جدا شود تا به عنوان سخنگوی جامعه بلاک چین تبدیل شود:

در حالی که بسیاری از جوامع غیرمتمرکز ادعا می کنند که صدای جامعه هستند، اما هیچ کاری برای سازماندهی صحیح آن و ایجاد اجماع واقعی در صدای جامعه خود انجام نمی دهند.

رویکرد انجمن شما چگونه خواهد بود؟

انجمن TON به عنوان یک “ابتکار مردمی” در 9 رویداد جهانی جامعه TON که در آسیا و اروپا برگزار شد تشکیل شد و اکنون هدف آن تشویق مشارکت فعال جامعه است.

به منظور تشویق مشارکت فعال، این سازمان نشان Onchain را به افرادی که در رویدادها و فعالیت های مختلف شرکت می کنند اعطا می کند. این نشان ها در نهایت چنین شهرتی را برای مردم ایجاد می کنند و به توسعه شناسه انجمن شما کمک می کنند.

شناسه انجمن شما

سیستم TON Society ID حکمرانی مبتنی بر شهرت را در اکوسیستم TON امکان پذیر می کند و از پروژه های بلاک چین برای تعامل با کاربران و ترویج «مشارکت بیشتر جامعه» پشتیبانی می کند.

به گفته مدیران انجمن تون، این شناسه برای اهداف مختلفی از جمله عضویت، دسترسی به رویدادهای مختلف، هکاتون ها و شرکت در فعالیت های آنلاین استفاده خواهد شد.

غرفه اضافه کرد:

این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا در برخی از فعالیت ها و وظایف آنلاین که با همکاران ما انجام می شود شرکت کنند، همچنین حق انتشار در کانال های اجتماعی و واجد شرایط بودن برای ایردراپ پروژه های مشارکتی را دارند.

صندوق 40 میلیون دلاری تن ونچرز

راه اندازی جامعه TON زمانی رخ می دهد که چند روز پیش گروه دیگری از اعضای ارشد بنیاد TON صندوقی 40 میلیون دلاری به نام TON Ventures را برای حمایت از استارت آپ ها در اکوسیستم TON راه اندازی کردند. هدف این صندوق حمایت از ایجاد پروژه های رمزنگاری در اکوسیستم تون و ارتباط سرمایه گذاران با سازندگان برای تقویت نوآوری و رشد در این اکوسیستم است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-24 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.