افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

Tinder «اهداف رابطه» را راه‌اندازی می‌کند تا از برنامه دوستیابی خواهر هنج پیروی کند

  • کد خبر : 6506
Tinder «اهداف رابطه» را راه‌اندازی می‌کند تا از برنامه دوستیابی خواهر هنج پیروی کند

امروز، Tinder یک ویژگی جدید «اهداف رابطه» را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد اهداف دوستیابی خود را در نمایه خود نشان دهند، خواه به دنبال «شریک بلندمدت باشند»، «بلند مدت، اما باز برای کوتاه‌مدت». «کوتاه‌مدت، اما برای طولانی‌مدت باز»، «تفریح ​​کوتاه‌مدت»، «دوستان جدید» یا «هنوز در حال فهمیدن آن». هدف جدید Tinder این […]


امروز، Tinder یک ویژگی جدید «اهداف رابطه» را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد اهداف دوستیابی خود را در نمایه خود نشان دهند، خواه به دنبال «شریک بلندمدت باشند»، «بلند مدت، اما باز برای کوتاه‌مدت». «کوتاه‌مدت، اما برای طولانی‌مدت باز»، «تفریح ​​کوتاه‌مدت»، «دوستان جدید» یا «هنوز در حال فهمیدن آن».

هدف جدید Tinder این است که به کاربران کمک کند ارتباطاتی را پیدا کنند که بهتر با آنچه که به دنبال آن هستند هماهنگی داشته باشند. کاربران می توانند برای افزودن یک هدف رابطه به نمایه خود به تنظیمات مراجعه کنند. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، هر گزینه با یک ایموجی همراه است و به عنوان یک بنر رنگارنگ در بالای نمایه شما، بالای بخش “درباره من” نمایش داده می شود. این برنامه همچنین درخواست‌های ورود هفتگی جدیدی خواهد داشت تا به کاربران یادآوری کند که اگر نظرشان در مورد قرار ملاقات تغییر کرد، می‌توانند انتخاب اهداف رابطه خود را تغییر دهند.

از امروز، این ویژگی برای کاربران بسیاری از کشورها، از جمله ایالات متحده، آغاز شده است و در تاریخ 5 ژانویه 2023 برای همه در دسترس خواهد بود.

«این ویژگی در پاسخ به تغییری که در بین اعضای خود دیده‌ایم توسعه یافته است. مجردهای جوان که اکثریت Tinder را تشکیل می دهند، به طور فزاینده ای با افرادی که وقت خود را با آنها می گذرانند عمدی تر می شوند. در واقع، 72 درصد از اعضای Tinder گفتند که به دنبال کسی هستند که بداند چه می خواهند.

شرکت Tinder در اطلاعیه امروز نوشت، هنگام آزمایش “اهداف رابطه”، Tinder دریافت که بیش از 50٪ از کاربران استفاده از گزینه ویژگی را در نمایه خود انتخاب کردند.

Match Group که مالک Tinder است، در اوایل سال جاری یک ویژگی نمایه مشابه در Hinge به نام «نیت قرار ملاقات» راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌داد آنچه را که در یک رابطه می‌خواهند، مانند «شریک زندگی»، «طولانی مدت»، «در نمایه خود نشان دهند. بلند مدت، باز برای کوتاه مدت، «کوتاه مدت، باز برای بلندمدت»، «کوتاه مدت» و «پیدا کردن اهداف دوستیابی من».

Tinder اکنون همین گزینه‌ها را دارد، به جز «شریک زندگی» که با «دوستان جدید» و «سرگرمی کوتاه‌مدت» جایگزین شد، زیرا Tinder اغلب برای ارتباط و موقعیت‌یابی استفاده می‌شود. به گزارش Tinder’s گزارش سال 2022 “سال در سوایپ”.، بیش از نیمی از کاربران Tinder 18 تا 25 ساله هستند و بسیاری از دوستداران جوان به سمت قراریابی غیررسمی متمایل شده اند.

اخیراً، اپلیکیشن دوستیابی خواهر Tinder، Hinge، ویژگی «نوع رابطه» را راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد «تک‌همسر»، «غیر تک‌همسر» یا «پیدا کردن نوع رابطه من» را به پروفایل‌های خود اضافه کنند. مشخص نیست که Tinder قصد دارد ویژگی مشابهی را راه اندازی کند یا خیر. با این حال، این می‌تواند به کاربران غیرتک‌همسری کمک کند تا در اپلیکیشن‌های دوستیابی سنتی‌تری که تمایل به دوستیابی تک‌همسری دارند، موارد مشابه را پیدا کنند.

ویژگی جدید Hinge باعث می‌شود تا شما را راحت‌تر در مورد اهداف قرار ملاقات خود آگاه کنید

Tinder “اهداف رابطه” را راه اندازی کرد تا از برنامه دوستیابی خواهر هنج که توسط Lauren Forristal در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود پیروی کند.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=6506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.