افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

Texans Name Davis Mills Starting QB, Bench Kyle Allen

  • کد خبر : 4141
Texans Name Davis Mills Starting QB, Bench Kyle Allen

میلز برای دو بازی آخر نیمکت نشین بود اما یکشنبه در مقابل کابوی ها بازخواهد گشت. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. تگزاسی هامربی لووی اسمیت روز چهارشنبه اعلام کرد که تیم به این تیم برمی گردددیویس میلزپس از شروع بازی کایل آلن در دو بازی گذشته. میلز روز یکشنبه […]



میلز برای دو بازی آخر نیمکت نشین بود اما یکشنبه در مقابل کابوی ها بازخواهد گشت.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

تگزاسی هامربی لووی اسمیت روز چهارشنبه اعلام کرد که تیم به این تیم برمی گردددیویس میلزپس از شروع بازی کایل آلن در دو بازی گذشته. میلز روز یکشنبه مقابل کابوی ها بازی خواهد کرد.

اسمیت گفت: «ما کارهای مادام العمر را واگذار نمی کنیم. «این در مورد عملکرد هر هفته است. و [I] احساس می کنم عملکرد هفته گذشته شروع دیگری را تضمین می کند. و زمانی که دیویس شروع کننده بود، منظورم این است که گاهی اوقات شما نیاز به یک پارچ کمکی دارید که وارد شود. و این همان چیزی بود که بود.”

میلز در 10 بازی اول فصل شروع کننده هیوستون بود، زمانی که او 2144 یارد و 11 تاچ داون پرتاب کرد و در عین حال 11 توپ را نیز پرتاب کرد. تگزاسی‌ها در هفته 12 به آلن تغییر کردند، اما شرایط در مرکز بهبود نیافت.

در دو بازی اخیر، آلن 416 یارد و دو تاچ داون به 4 توپ پرتاب کرده است. او همچنین چهار بار لگدمال کرد که یکی از آنها را از دست داد.

میلز و تگزاسی‌ها (1-10-1) وقتی برای رویارویی با کابوی‌ها (9-3) در روز یکشنبه در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی در فاکس سفر می‌کنند، دست‌های خود را در جاده خواهند داشت.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.