افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
6

Spotify در حال پایان دادن به تولید چندین برنامه صوتی زنده خود است

  • کد خبر : 6484
Spotify در حال پایان دادن به تولید چندین برنامه صوتی زنده خود است

به نظر می رسد Spotify در حال کاهش جاه طلبی های صوتی زنده خود است، زیرا این شرکت در حال پایان دادن به تولید چندین برنامه صوتی زنده خود است. یکی از سخنگویان این شرکت به TechCrunch تایید کرد که «Deux Me After Dark»، «Doughboys: Snack Pack»، «The Movie Buff» و «A Gay in the […]


به نظر می رسد Spotify در حال کاهش جاه طلبی های صوتی زنده خود است، زیرا این شرکت در حال پایان دادن به تولید چندین برنامه صوتی زنده خود است. یکی از سخنگویان این شرکت به TechCrunch تایید کرد که «Deux Me After Dark»، «Doughboys: Snack Pack»، «The Movie Buff» و «A Gay in the Life» همگی در حال پایان هستند. این خبر ابتدا توسط بلومبرگ.

سخنگوی اسپاتیفای به ارائه پیشنهادهای زنده از برنامه های “فوتبالیست های فانتزی” و “نمایش رینگر ام ام ای” ادامه خواهد داد.

Spotify قابلیت‌های صوتی زنده خود را از برنامه همراه خود، Spotify Greenroom، در برنامه اصلی پخش جریانی Spotify در ماه آوریل ادغام کرد. Spotify اپلیکیشنی را خریداری کرد که در مارس 2021 به Greenroom تبدیل می‌شد خرید 62 میلیون دلاری آزمایشگاه بتی این برنامه که در ابتدا به عنوان اتاق رختکن شناخته می شد، بر تقاطع صداهای زنده با محتوای ورزشی متمرکز بود. Spotify نام این اپلیکیشن را تغییر داد و سپس در ژوئن 2021 آن را با نام Greenroom معرفی کرد.

ورود Spotify به بازار صوتی زنده در ابتدا برای این شرکت مناسب به نظر می رسید، زیرا در سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی روی پادکست ها و فناوری های مرتبط انجام داده بود. همچنین، همه‌گیری COVID-19 باعث افزایش استفاده از برنامه‌های پخش صوتی جدید، مانند Clubhouse شده بود. یک مورد استفاده آشکار برای Spotify وجود داشت که در آن سازندگان پادکست پایگاه‌هایی برای طرفداران ایجاد کرده بودند که احتمالاً می‌خواهند با میزبان‌ها در زمان واقعی چت کنند. اما با پایان یافتن اقدامات قرنطینه همه‌گیر و بازگشت رویدادهای زنده حضوری، برنامه‌های صوتی به کار گرفته شد مانند کلاب هاوس رد شد. در نتیجه، حرکت Spotify برای کاهش جاه‌طلبی‌های صوتی زنده‌اش واقعاً تعجب‌آور نیست.

شایان ذکر است که Spotify تنها شرکتی نیست که از پخش صوتی زنده عقب نشینی می کند. در اوایل سال جاری، فیس‌بوک پیشنهاد اتاق‌های صوتی زنده خود را که شبیه‌سازی کلاب‌هاوس آن است، در تجربه فیسبوک لایو خود ادغام کرد. این غول رسانه اجتماعی همچنین ویژگی کوتاه صوتی Soundbites و مرکز صوتی خود را متوقف کرد.

Spotify نمایش‌های صوتی زنده را به برنامه اصلی خود می‌آورد و اپلیکیشن همراه Greenroom را با نام Spotify Live تغییر می‌دهد.

Spotify در حال پایان دادن به تولید چندین برنامه صوتی زنده خود توسط عایشه مالک است که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=6484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.