افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

Snowa Ventures از مشارکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز کشور / نیاز به توجه به پتانسیل دانشجویان استقبال می کند

  • کد خبر : 393920
Snowa Ventures از مشارکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز کشور / نیاز به توجه به پتانسیل دانشجویان استقبال می کند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ غلامحسین کسایی، مدیرعامل هلدینگ آرمان الکترونیک و عضو هیئت مدیره صندوق سرمایه گذاری اسنوا در این نشست، یکی از اهداف اصلی گروه صنعتی را ایجاد ارتباط سرمایه گذاری خطرپذیر با بازار عنوان کرد. و افزود: این موضوع یکی از اولویت های جدی گروه صنعتی منتخب است که باید با دقت […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ غلامحسین کسایی، مدیرعامل هلدینگ آرمان الکترونیک و عضو هیئت مدیره صندوق سرمایه گذاری اسنوا در این نشست، یکی از اهداف اصلی گروه صنعتی را ایجاد ارتباط سرمایه گذاری خطرپذیر با بازار عنوان کرد. و افزود: این موضوع یکی از اولویت های جدی گروه صنعتی منتخب است که باید با دقت بیشتری در کشور پیگیری شود.

کسایی با اشاره به تحولات اخیر گروه التاش گفت: گروه صنعتی التاش از سال 1402 تغییرات جدی را برای رشد خود آغاز کرده و با جدیت مسیر بهبود خود را دنبال می کند.

وی همچنین بر اهمیت همکاری صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: نباید ظرفیت دانشجویان را نادیده گرفت. کشور ما بیش از 500000 دانشجوی فارغ التحصیل دارد که می توانند با پایان نامه ها و تحقیقات خود به پیشرفت صنایع در بخش دولتی و خصوصی کمک کنند.

در ادامه مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری اسنوا به استراتژی توسعه بازار استارت آپی نیز اشاره کرد و گفت: توسعه بازار استارت آپی مهمترین استراتژی این صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر است.

امیر الحاجی افزود: صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر Snow Ventures به عنوان یک بازیگر کلیدی در اکوسیستم استارتاپی، با تدوین استراتژی دقیق، هدف اصلی خود را رشد سبد سرمایه گذاری استارت آپ ها با تمرکز بر توسعه بازار آنها شرکت ها

برف 2وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا در کنار سایر فعالان انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر ایران، شبکه ای قوی برای تقویت و حمایت از صندوق ها و بهبود شرایط سرمایه گذاری در استارت آپ ها ایجاد کنیم. این رویکرد به دنبال ایجاد فرصت های بیشتر برای استارتاپ ها و افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و کارآفرینان برای کمک به رونق و توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور است.

مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری اسنوا همچنین بر اهمیت ارائه مشاوره تخصصی به استارت آپ ها و کمک به آنها برای ورود به بازارهای جدید و جذب سرمایه گذاران بیشتر تاکید کرد. این اقدامات نشان دهنده تعهد Snowa Ventures به رشد پایدار و موفق استارت آپ ها در ایران است.

لازم به ذکر است این نشست نشان دهنده عزم و اراده قوی بازیگران سرمایه گذاری خطرپذیر کشور برای همکاری، ایجاد هم افزایی و استفاده از توانمندی های موجود برای تسهیل و تسریع روند توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در ایران بود.

این تلاش ها همچنین می تواند نقش اساسی در ارتقای جایگاه کشور در دنیای نوآورانه داشته باشد.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.