افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

«Snapdragon S7 Pro Generation 1» برای هدفون بلوتوث معرفی شد

  • کد خبر : 112211
«Snapdragon S7 Pro Generation 1» برای هدفون بلوتوث معرفی شد

همراه با تراشه پرچمدار نسل سوم اسنپدراگون 8 و اسنپدراگون با دی جی همراه باشید. پردازنده های نسل اول اسنپدراگون اس 7 و اس 7 پرو از بلوتوث نسخه 5.4 پشتیبانی می کنند و می توانند در هدفون ها و بلندگوهایی که از این اتصال پشتیبانی می کنند استفاده شود. به گفته کوالکام، […]


همراه با تراشه پرچمدار نسل سوم اسنپدراگون 8 و اسنپدراگون با دی جی همراه باشید.

پردازنده های نسل اول اسنپدراگون اس 7 و اس 7 پرو از بلوتوث نسخه 5.4 پشتیبانی می کنند و می توانند در هدفون ها و بلندگوهایی که از این اتصال پشتیبانی می کنند استفاده شود. به گفته کوالکام، نسل اول اسنپدراگون اس 7 پرو، فناوری وای فای میکرو (با قابلیت ارائه حداکثر 29 مگابیت بر ثانیه) را به نسل بعدی هدفون‌های بی‌سیم می‌آورد تا دامنه آن‌ها را «بسیار فراتر از آنچه امروز در مدل‌های بلوتوث موجود است» افزایش دهد. هستند و امکان انتقال بلادرنگ بین بلوتوث و وای فای را فراهم می کند.

این شرکت قول می‌دهد که در حین گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس، به راحتی در خانه، ساختمان یا محوطه دانشگاه قدم بزنید. در همین حال، بلوتوث برد بسیار محدودی دارد و اتصال تنها 10 متر از منبع صدا کاهش می یابد.

Snapdragon S7 و S7 Pro Generation 1 در مقایسه با پلتفرم های نسل قبلی موسوم به S5 Generation 2 قدرت محاسباتی 6 برابری بیشتری دارند و به لطف استفاده از موتور انحصاری Micro NPU AI، تقریباً 100 برابر قدرت بیشتری در استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی دارند. بنابراین، با این نسل جدید تراشه‌های صوتی، می‌توانیم در آینده منتظر هدفون‌ها، اسپیکرها و هدفون‌های بی‌سیم نزدیک‌تر و مجهز به هوش مصنوعی باشیم.

به گفته کوالکام، این دو پلتفرم صوتی از سطح بی‌سابقه‌ای از هوش مصنوعی در دستگاه‌ها استفاده می‌کنند که می‌تواند با درک و تطبیق با نیازهای کاربر در طول روز و ارائه تجربه کاربری بهتر، غنی‌تر و یکپارچه‌تر، به بهبود و تقویت شنوایی کمک کند.

اسنپدراگون اس 7 پرو نسل اول

علاوه بر همه اینها، چندین هسته DSP روی برد این پردازنده ها ادغام شده است و یک هاب حسگر نیز وجود دارد که باز هم افزایش 300 درصدی پشتیبانی از حافظه را نسبت به پلتفرم S5 Gen 2 به ارمغان می آورد. همچنین نسل اول Snapdragon S7 Pro از پخش موسیقی چند کاناله 192 کیلوهرتز و چند کانال پیشرفته برای ارائه خروجی صدای فراگیر در بازی ها پشتیبانی می کند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.