افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

smart casual چیست و چگونه آن را پیکربندی کنیم؟ بدون اینکه همسر پادشاه شوید، به سبک ملکه شوید

  • کد خبر : 121110
smart casual چیست و چگونه آن را پیکربندی کنیم؟  بدون اینکه همسر پادشاه شوید، به سبک ملکه شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، در دنیای مد سبک های زیادی وجود دارد. تک تک افراد روی کره زمین به آنچه می پوشند اهمیت می دهند و پوشیدن لباس ها، اکسسوری ها، کیف و کفش های جذاب حس خوبی به آنها می دهد، حتی اگر فقیرترین فرد روی کره […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، در دنیای مد سبک های زیادی وجود دارد. تک تک افراد روی کره زمین به آنچه می پوشند اهمیت می دهند و پوشیدن لباس ها، اکسسوری ها، کیف و کفش های جذاب حس خوبی به آنها می دهد، حتی اگر فقیرترین فرد روی کره زمین باشید، باز هم دوست دارید زیبا به نظر برسید. بنابراین سبک چیزی غیرقابل انکار است. اما از آنجایی که این دنیای خاص مد و لباس بسیار محبوب است، طبیعی است که تنوع زیادی داشته باشد و هر چند سال یا حتی هر سال تغییر کند. چون سلیقه ها بسیار متفاوت است و افراد شیفته تنوع و انجام کارهای جدید هستند!

یکی از این موارد که بسیاری از افراد عاشق آن شده اند، سبک کژوال هوشمند است که از قدیم وجود داشته و هیچ ترندی وجود ندارد که به مرور زمان منسوخ شود. زیرا این سبک میانه جذابی را در پیش گرفته است و درشت نشده است. شاید فکر کنید این مکالمات کمی عجیب هستند، اما با دانستن smart casual، معنای این مکالمات را متوجه خواهید شد.

سبک کژوال هوشمند چیست؟

این سبک بسته به فصلی که در آن هستید، موقعیت شغلی و سلیقه افراد متفاوت است. زیرا کژوال هوشمند بین سبک رسمی و غیر رسمی قرار گرفته و تعادل برقرار کرده است. از این سبک برای مثال برای مجالس اجتماعی که کمی ظاهری حرفه ای دارند استفاده می شود یا اگر می خواهید با همکاران خود وقت بگذارید و به یک کافی شاپ شیک بروید، می توانید این سبک را بپوشید. شاید شما می خواهید در یک رویداد اجتماعی در یک کنفرانس تجاری شرکت کنید و این سبک برای شما مناسب است.

همانطور که گفتیم اسمارت کژوال افراط نکرده است و از طرفی آنطور که فکر می کنید ساده نیست و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد که از آن برای این نوع مراسم استفاده می کنند. استایل کژوال هوشمند هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است و در این مقاله به خانم ها می پردازیم.

Basic Blazer - L _ Pink Wood

گاه به گاه شیک در موقعیت های مختلف.

مهمانی

کژوال به سبک هایی اطلاق می شود که راحت هستند و ترکیبات رسمی را شامل نمی شوند. گاه به گاه هوشمند، خوب، وسط حرکت می کند، و به همین دلیل است که اگر به شامی دعوت شده اید که نه رسمی است و نه خیلی معمولی، بهتر است شلوار مشکی را با تاپ بیرون زده بپوشید. روی شانه ها باز شود).

fc7607d8-41c5-4b64-b750-d2f7cb5baeb7

عروسی

خوب عروسی به سه قسمت تقسیم می شود، اولی عروسی کسی است که تقریباً غریبه است، مانند جشن یک همکار یا کارفرما. دوم عروسی اقوام و اقوام نزدیک است. سومی عروسی شما دو نفر است و باید بگوییم که برای دسته اول یکی از بهترین گزینه ها این است که لباس شما تا حد امکان پوشیده باشد و برای جشن خانواده و دوستانتان لباس بیشتری را انتخاب کنید. لباس باز نه خیلی باز در اینجا یک پیراهن ساده و راحت با اکسسوری ها و پاشنه های مناسب را پیشنهاد می کنیم.

اگر پیراهن را دوست ندارید، یک ساری زیبا یا یک تاپ زیبا با شلوار پارچه ای و پاشنه بلند گزینه های خوبی هستند.

تحت عنوان

اما استایل کلی شیک و غیررسمی است.

اگر به یک مراسم خاص دعوت شده اید و قصد دارید استایل شیک بپوشید، یک پیراهن پارچه ای با رنگ خنثی مانند سفید یا مشکی می تواند بسیار مناسب باشد. اما دقت کنید که یقه لباستان خیلی باز نباشد و دامن آن خیلی کوتاه نباشد. زیرا این تم ها دیگر لباس پوشیده و غیر رسمی نیستند و کاملا غیر رسمی می شوند. پیراهن میدی هم ظاهر خوبی دارد و در عین حال اگر به پیراهن ماکسی علاقه دارید می توانید از آن هم استفاده کنید.

تحت عنوان

شلوار جین بدون زاپ و ساده

فراموش نکنید که هیچ شلوار جینی به این سبک نخرید و چیزی که اسمارت کژوال می خواهد شلوار جین ساده و بدون زیپ است. با شلوار جین تنگ و رنگ های تیره مانند نیلی و مشکی به نظر می رسد که ترکیبی ایده آل با پیراهن، بلیزر و کفش پاشنه بلند خواهد بود.

زن2-لاغر1-شلوار1

تاپ و بلوز در رنگ های خنثی و طرح های ساده.

اگر از علاقه مندان به تاپ و بلوز هستید، باید بدانید که رنگ های روشن و طرح های ساده و تقریبا بدون طرح می توانند ایده های خوبی برای شما باشند. به عنوان مثال، یک بلوز دکمه دار سفید با آستین بلند یا کوتاه، عالی به نظر می رسد. این روزها هوا رو به سردی است و برای این هوا می توانید یک بلوز آستین بلند بپوشید، یک ژاکت گرم شیک برای پوشیدن با شلوار پارچه ای. مسئله اینجاست که لباس هایی با طرح های برجسته و گرافیکی ممکن است انتخاب مناسبی برای یک تیپ غیررسمی هوشمند نباشد.

گاه به گاه هوشمند

کیف و کفش مناسب برای استایل کژوال هوشمند چیست؟

استفاده از لوازم جانبی برای خلاصه و جزییات یک استایل بسیار مهم است و کیف یکی از آنهاست. اما باید در استفاده و ترکیب آن دقت کرد. به عنوان مثال، یک کت شیک قطعا نمی تواند با کوله پشتی ظاهر زیبایی ایجاد کند. در استایل کژوال هوشمند، مناسب‌تر از کیف‌های کلاچ، کلاچ، کراس‌بادی و البته کیف‌هایی هستند که شبیه گونی هستند.

در سبک گاه به گاه هوشمند، کفش ها باید ظریف اما کاربردی باشند. مثلا کفش هایی مثل کفش های پاشنه بلند که پاشنه های بزرگ و سنگینی دارند. یا کفش های پاشنه بچه گربه، شاید صندل و کفش های راحتی یا کفش های دانشگاهی.

منتخب Black Bea Crepe Blazer در LTK





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.