افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
9

SI:AM | هارون قاضی سر جایش می ماند

  • کد خبر : 4074
SI:AM |  هارون قاضی سر جایش می ماند

علیرغم علاقه غول‌ها، اسلاگر در نیویورک می‌ماند. صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. بدیهی است که من در تمام مدت می دانستم که آرون قاضی در کنار یانکی ها خواهد ماند. در SI:AM امروز: 🌟 یانکی ها ستاره خود را حفظ می کنند ⚾ اطلاعات بیشتر از جلسات زمستانی MLB، از جمله امضای سابق MVP […]


علیرغم علاقه غول‌ها، اسلاگر در نیویورک می‌ماند.

صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. بدیهی است که من در تمام مدت می دانستم که آرون قاضی در کنار یانکی ها خواهد ماند.

در SI:AM امروز:

🌟 یانکی ها ستاره خود را حفظ می کنند

⚾ اطلاعات بیشتر از جلسات زمستانی MLB، از جمله امضای سابق MVP

🏀 “راز میانی کثیف” NBA

اگر در حال خواندن این مطلب در SI.com هستید، می توانید ثبت نام کنید تا این خبرنامه رایگان را در صندوق ورودی خود هر روز هفته در آدرس دریافت کنید. SI.com/newsletters.

او بازگشت

آرون قاضی هیچ جا نمی رود. بر اساس گزارش های متعدد، پادشاه تیم لیگ آمریکا با یانکی ها قراردادی 9 ساله به ارزش 360 میلیون دلار دوباره امضا خواهد کرد.

برای چند دقیقه عصر دیروز، به نظر می رسید که قاضی از شهر خارج شده است که جان هیمن از نیویورک پست توییت کرد: «به نظر می‌رسد قاضی آتش‌سوزی به سمت جاینتز می‌رود.» هیمن توئیت را حذف کرد، نسخه جدیدی را بدون اشتباه تایپی پست کرد و در نهایت آن را نیز حذف کرد و بابت «پرش از اسلحه» عذرخواهی کرد.

اما اخبار امروز صبح راه را برای قاضی باز می‌کند تا بقیه دوران حرفه‌ای خود را با پین‌استریپ بازی کند و یانکی‌ها را از کابوس درون زمینی و روابط عمومی نجات دهد. از دست دادن او پس از فصل تاریخی که او داشت برای طرفداران یانکیز و برای ترکیبی که پیرامون او ساخته شده بود ویرانگر بود. قابل قبول به نظر می رسید که او بتواند برود. قاضی نامگذاری شد زمان ورزشکار سال مجله دیروز و در مقاله همراه آن گفت او از اینکه یانکی ها تصمیم گرفتند جزئیات پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به اطلاع عموم برسانند، “ناراحت شد”. قبل از فصل به او

ما به نوعی گفتیم، هی، بیایید این را بین خودمان نگه داریم. قاضی گفت زمانشان گرگوری. «از اینکه اعداد منتشر شد کمی ناراحت شدم. من می فهمم که این یک تاکتیک مذاکره است. به من فشار بیاور هواداران را علیه من بگردان. رسانه ها را به سمت من برگردان آن بخش از آن را دوست نداشتم.»

پیشنهاد نهایی یانکی ها قبل از شروع فصل 213.5 میلیون دلار در طول هفت سال بود. قاضی با رد کردن آن و داشتن یک فصل واقعاً پوچ که در آن او نه تنها رکورد راجر ماریس را شکسته شد، بلکه این کار را در حین بازی در زمین مرکزی با وزن 6.7 اینچ 280 پوند انجام داد، توانست یک جنگ پیشنهادی را آغاز کند که او را به یک مسابقه تبدیل کرد. 146.5 میلیون دلار اضافی

پس از حضور فوتبال دوشنبه شب در تامپا، قاضی به سن دیگو پرواز کرد تا شخصاً در جلسات زمستانی شرکت کند. به گفته جف پاسان از ESPNاو با لیست خود به سه تیم رسید: یانکی ها، جاینتز و پادرس. هیمن گزارش می دهد پیشنهاد سانفرانسیسکو حدود 360 میلیون دلار بود، در حالی که یانکی ها 300 میلیون دلار پیشنهاد کردند. پاسان اضافه می کند که نیویورک متعاقباً پیشنهاد خود را افزایش داد و قاضی یانکی ها را انتخاب کرد. (برندان کوتی از NJ.com گزارش می دهد Padres در واقع بیش از 360 میلیون دلار به قاضی پیشنهاد داد.)

تأثیرات قاضی در زمین به اندازه کافی آشکار است، اما او همچنین یک رهبر مهم در پشت صحنه برای یانکی ها است. حالا که او در نیویورک می‌ماند، این احتمال بسیار زیاد است او نامگذاری خواهد شد شانزدهمین کاپیتان تاریخ فرنچایز

منصفانه است که تعجب کنیم که مردی به بزرگی قاضی چگونه در سالهای پایانی آن قرارداد مقاومت می کند. او در آوریل 31 ساله می‌شود و زمانی که قرارداد در سال 2032 منقضی می‌شود، 39 ساله خواهد شد. اما درد کوتاه‌مدت از دست دادن قاضی در برابر غول‌ها بیشتر از پتانسیل این بود که تقریباً یک دهه بعد به‌طور قابل توجهی کاهش یابد. یانکی‌ها در سال‌های اخیر سکه‌های خود را پایین می‌آورند، و از سبک مالکیت جورج اشتاین‌برنر برای تماشای دقیق مالیات لوکس اجتناب کرده‌اند. دیدن بیرون رفتن آنها و خرج کردن 40 میلیون دلار در سال برای یک بازیکن (حداقل برای من، به عنوان یک طرفدار یانکیز) شاداب کننده است. خروج از پلی آف سال گذشته نشان داد که این تیم نگرانی های دیگری دارد که باید در این فصل برطرف شود. اما این مسائل برای روز دیگری است. در حال حاضر، یانکی ها می توانند نفس راحتی بکشند و بدانند که مهم ترین بازیکن خود را از دور نگه داشته اند.

بهترین Sports Illustrated

در کاور دیلی امروز، هاوارد بک به روند جدید شگفت‌انگیز NBA نگاه می‌کند: لگ‌جم در میانه جدول رده‌بندی:

در خارج از غرب، لیکرز پر ستاره 10-13، سیزدهمین کنفرانس خود است، و با این حال تنها پنج و نیم بازی از جایگاه اول فاصله دارد. تنها سه بازی، سانز (16-8) را که رتبه اول را در اختیار دارد، از جاز (14-12) رتبه هشتم جدا می کند. در خارج از شرق، سلتیکس (20-5) و باکس (17-6) به نظر می رسد در یک کلاس خاص خود هستند. اما تنها چهار و نیم بازی، کاوالیرز مقام سوم (9-16) را از نیکس رده نهم (11-13) جدا می کند.

یا این را در نظر بگیرید: از جمعه گذشته، با فصل تقریباً یک چهارم، 17 تیم از 30 تیم لیگ در سه بازی 0.500 بودند – یعنی سه بازی بالاتر یا سه بازی پایین تر. این بیشترین میزان در تاریخ NBA در طول یک چهارم فصل، به ازای مسئولان لیگ است که داده‌ها را ارائه کرده‌اند Sports Illustratedدرخواست

  • تام وردوچی چند یادداشت غیر از آرون قاضی از روز دوم جلسات زمستانی دارد. و، ما در اینجا تمام حرکات عامل آزاد MLB را دنبال می کنیم.
  • راس دلنجر همه 41 بازی کاسه ای FBS را بر اساس قابلیت تماشا رتبه بندی کرده است.
  • پس از یک شب 30 امتیازی دیگر از Shai Gilgeous-Alexander، کریس هرینگ می بیند که بازسازی طولانی Thunder شروع به تمرکز می کند.
  • کوین سوینی در مورد یک بسکتبالیست کالج زیر رادار نوشت: دستگاه کمک سن لوئیز یوری کالینز.
  • بیکر میفیلد توسط رامز مدعی شد و طبق گزارشات می تواند فردا شب بازی کند.
  • آلیسون فلیکس برنده جایزه میراث محمد علی SI امسال برای حمایت از مادران ورزشکار است.
  • در اینجا شانس و تطابق مسابقات SI Sportsbook’s Perfect 10 در هفته 14 فصل NFL آمده است.

پنج نفر برتر …

… چیزهایی که دیروز دیدم:

5. آخرین نسخه از «شقطین یک احمق».

4. نتیجه گیری هیجان انگیز به بازی Nuggets-Mavericks.

3. دست زدن به چوب جک هیوز به هدفی برای شیاطین تعیین کنید.

2. این شکست کل توسط اپراتور دوربین در بازی ایلینوی جنوبی–ادواردزویل مقابل بردلی.

1. هت تریک گونسالو راموس در شکست 6–1 پرتغال بر سوئیس.

SIQ

در چنین روزی در سال 1937، رد ساکس تد ویلیامز را از کدام باشگاه لیگ کوچک خریداری کرد؟

  • مینیاپولیس میلرز
  • سنت پل سنتز
  • ساکرامنتو سولونز
  • سن دیگو پادرس

SIQ دیروز: کدام بازیکن فعال NBA بهترین درصد سه امتیازی را دارد؟

  • استفن کاری
  • ست کری
  • دزموند بن
  • جو هریس

پاسخ: ست کری. بنابراین این چیزی است که برادر کوچکتر استف می تواند بالای سرش نگه دارد. ست 43.9 درصد از سه بازی خود را به دست آورده است، در حالی که این رقم برای استف 42.8 درصد است.

استف در رتبه یازدهم قرار دارد جدول امتیازات سه امتیازی شغلی. شماره 1 در آن لیست مربی او، استیو کر است که 45.4 درصد نرخ تبدیل او بیش از یک درصد کامل بهتر از هوبرت دیویس در رده دوم (44.1 درصد) است. ست کری در رده سوم قرار دارد و پس از آن دراژن پتروویچ، دزموند بان، جو هریس، جیسون کاپونو، تیم لگلر، استیو نواک، کایل کورور و در نهایت استفن کوری (که با استیو نش و لوک کنارد برابری می کند) قرار دارند.

با این حال، چیزی که شوت استف را بسیار قابل توجه می کند، حجم ضربات سه امتیازی است که او در حالی که آنها را با چنین سرعت خیره کننده ای انجام داده است. از 13 بازیکن برتر لیست درصد سه امتیازی حرفه ای، تنها کری، کورور (2450) و نش (1685) بیش از 920 بازی سه امتیازی انجام داده اند. کری بیش از چهار برابر برادرش، ست و کر، سه تایی ساخته است. جیمز هاردن، که در بین بازیکنان فعال NBA در بازی های سه گانه حرفه ای در رتبه دوم قرار دارد، تنها 36.1 درصد از تلاش های خود را انجام داده است. این بدتر از آل هورفورد است. کاری حجم و کارایی را به گونه ای ترکیب می کند که ما خوش شانس هستیم که می توانیم تماشا کنیم.

اطلاعات بیشتر SI را ببینیدآرشیو و تصاویر تاریخی در vault.si.com.

Sports Illustrated ممکن است برای برخی پیوندها به محصولات و خدمات در این وب سایت غرامت دریافت کند.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.