افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
8

SI:AM | زمان ساخت یا استراحت در جام جهانی است

  • کد خبر : 685
SI:AM |  زمان ساخت یا استراحت در جام جهانی است

این پیروزی یا رفتن به خانه برای آمریکا در برابر ایران است. صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. امیدواریم سفر جام جهانی USMNT امروز به پایان نرسد. در SI:AM امروز: ⚽ سناریوهای مرحله حذفی جام جهانی 🚢 هواداران در کانتینرهای حمل و نقل می خوابند 🤷 آبرن هیو فریز را استخدام می کند اگر در […]


این پیروزی یا رفتن به خانه برای آمریکا در برابر ایران است.

صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. امیدواریم سفر جام جهانی USMNT امروز به پایان نرسد.

در SI:AM امروز:

⚽ سناریوهای مرحله حذفی جام جهانی

🚢 هواداران در کانتینرهای حمل و نقل می خوابند

🤷 آبرن هیو فریز را استخدام می کند

اگر در حال خواندن این مطلب در SI.com هستید، می توانید ثبت نام کنید تا این خبرنامه رایگان را در صندوق ورودی خود هر روز هفته در آدرس دریافت کنید. SI.com/newsletters.

همه چیز به این برمی گردد

امروز مهم ترین چهار روز جام جهانی تا کنون آغاز می شود. پس از اقدام دیروز، هر 32 تیم دو بازی از سه بازی مرحله گروهی خود را انجام داده اند. فقط سه تیم (فرانسه، برزیل و کشور پرتغال) قبلاً در دور حذفی و فقط دو امتیاز کسب کرده اند (قطر و کانادا) حذف شده اند. یعنی وجود دارند 27 تیم برای 13 امتیاز باقی مانده در مرحله حذفی با هم رقابت می کنند. همه چیز از الان تا جمعه مشخص می شود.

امروز روز تعیین کننده برای تیم ملی مردان آمریکا است، که خواهد شد در ساعت 14 به وقت شرق به مصاف ایران می‌رویم. مخاطرات ساده هستند. اگر ایالات متحده برنده شود، به مرحله حذفی می رسد. اگر مساوی شود یا ببازد، حذف می شود. شرایط برای ایران تقریباً ساده است که با برد مقابل آمریکا یا در صورت تساوی و باخت ولز به انگلیس، صعود خواهد کرد. روند آماده سازی بازی پر تنش بوده استبا توجه به تنش های سیاسی بین آمریکا و ایران. فوتبال ایالات متحده با برداشتن نشان جمهوری اسلامی از روی پرچم ایران در یک پست در شبکه های اجتماعی اوضاع را بدتر کرد و واکنش شدید دولت ایران را برانگیخت. فدراسیون گفت که این تغییر به منظور حمایت از معترضان در ایران است. اما برایان استراوس می نویسد که فدراسیون ناخواسته اعضای تیم جام جهانی را تحت فشار قرار داد:

این ژست حسن نیت بود، اما به موقع، ناشیانه بود و به نظر می رسید که دستاورد کمی داشته باشد، اما باعث خشم مطبوعات ایران شد. صحنه “روز مسابقه منهای یک” دوشنبه در مرکز همایش ملی قطر پرتنش و سورئال بود. برهالتر و تایلر آدامز، هافبک آمریکایی، که کمی بیش از 24 ساعت از یک بازی تعیین کننده حرفه ای فاصله داشتند، در مورد آن پست های رسانه های اجتماعی، تورم و اقتصاد ایالات متحده، نژادپرستی سیستماتیک در ایالات متحده، سیاست های مهاجرتی آمریکا، خلیج فارس خشمگین بودند. حضور نیروی دریایی ایالات متحده، تلفظ آنها از نام کشور و مشاجره لفظی اخیر کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، با یورگن کلینزمن، مدیر سابق آمریکا و کارشناس فعلی بی بی سی، بر سر اظهارات آلمانی در مورد فرهنگ فوتبال ایران.

توجه خود را به مسابقه برگردانیم عملکرد قدرتمند ایالات متحده در برابر یک تیم با استعداد انگلیس باید برای مسابقه امروز اعتماد به نفس ایجاد کند. ایالات متحده با خوش شانسی مطلق تساوی 0-0 را به پایان نرساند – این یک بازی مساوی بود که در آن ایالات متحده 90 دقیقه ثابت انجام داد، برخلاف 45 دقیقه خوب که در مقابل ولز انجام داد. ایران احتمالاً تیمی بهتر از آن چیزی است که باخت 6-2 آن مقابل انگلیس نشان می دهد (برد 2-0 مقابل ولز، حتی با دو گلی که پس از اخراج دروازه بان ولزی به ثمر رسید، این تصور را تأیید می کند) بنابراین این یک نتیجه نخواهد بود. پیاده روی ایالات متحده یک است اندک مورد علاقه برای برنده شدن، با توجه به SI Sportsbook، اما این واقعیت که یک تساوی برای صعود کافی نخواهد بود، این بازی را به یک بازی اعصاب خردکن تبدیل خواهد کرد.

در حال حاضر برای 15 بازی باقی مانده در مرحله گروهی. مارکوس کروم تمام سناریوهای مرحله حذفی را تجزیه و تحلیل کرده است، اما در اینجا چند مورد وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  • گروه A: با خطر نگاه کردن به آینده، این گروهی است که باید از نقطه نظر ایالات متحده تماشا کرد. در صورت صعود آمریکا با برنده این گروه (مگر اینکه انگلیس به ولز ببازد) روبرو می شود. این می تواند هلند، اکوادور یا سنگال باشد. این تیم ها صبح امروز آخرین دیدارهای مرحله گروهی خود را برگزار می کنند.
  • مکزیک: ال تری برای خروج از گروه به کمک جدی نیاز دارد. ساده ترین راه پیش رو این است که فردا عربستان را با چهار گل یا بیشتر شکست دهیم. یا اگر لهستان آرژانتین را شکست دهد، مکزیک می تواند عربستان را شکست دهد و صعود کند. با برد مکزیک و برد یا تساوی آرژانتین، به تفاضل گل می رسد.
  • آلمان: قهرمان 2014 نیز به یک برد نیاز دارد. آلمانی ها پس از باخت مقابل ژاپن و تساوی مقابل اسپانیا در رده آخر گروه خود قرار دارند. آنها باید کاستاریکا را در روز پنجشنبه شکست دهند و امیدوارند اسپانیا ژاپن را شکست دهد. با یک برد یا یک تساوی ژاپن، آلمان فقط می تواند روی تفاضل گل پیش بیاید.
  • مراکش: برد 2-0 مقابل بلژیک در روز یکشنبه اولین پیروزی مراکش در جام جهانی از سال 1998 بود. شیرهای اطلس تنها حضور در مرحله حذفی در سال 86 بود. آنها می توانند با پیروزی یا تساوی در برابر کانادا در روز پنجشنبه به آنجا برگردند و حتی با باخت، همچنان می توانند به طور بالقوه روی دیفرانسیل گل پیشروی کنند.

بهترین Sports Illustrated

در کاور دیلی امروز، گرگ بیشاپ به راهکارهای مسکن گاهی اوقات غیرمتعارف در جام جهانی قطر نگاه می کند:

روی زمین، تقریباً یک هفته قبل از افتتاحیه جام جهانی، هیچ یک از مکان‌های اقامتی عجیب باز نشده بود. ساخت و ساز در تمام ساعات، حتی در طول شب ادامه داشت. نمی‌توان به داخل آن نگاه کرد، حتی نه به روستای چادری در الخور، نه به دهکده‌ای که مملو از کانتینرهای حمل و نقل است و نه به کشتی‌های کروز. همه آنها به شدت محافظت می شدند. و نگهبانان، اگرچه غیر دوستانه نبودند، اما همه اصرار داشتند که فقط دارندگان بلیط – نه خبرنگاران یا کسانی که برای جو پرواز کردند و پا به داخل استادیوم نخواهند گذاشت – مجاز هستند.

پت فورد می نویسد که به نظر می رسد بین چرخ و فلک مربیگری و عملکرد تیم های اهداف برتر در اواخر فصل همبستگی وجود دارد. فورد همچنین می نویسد که آبرن و هیو فریز لیاقت یکدیگر را دارند. … تام وردوکچی تعجب می کند که چه اتفاقی برای تمام بازیکنان بزرگ وسط افتاده است. … The Suns and Cavs بزرگترین جهش ها را در رده بندی قدرت کایل وود NBA انجام دادند.

در سراسر جهان ورزش

کید مک نامارا کوارتربک پشتیبان میشیگان وارد پورتال انتقال خواهد شد. … میگل کابررا می گوید فصل آینده MLB احتمالا آخرین فصل او خواهد بود. … ده بزرگ برای حادثه تونل ایالت میشیگان-میشیگان مجازات تعیین کرده است. … دیون سندرز تایید کرد که کلرادو سمت سرمربیگری خود را به او پیشنهاد داده است. … یک مقام قطری تخمین زده است بین 400 تا 500 کارگر در رابطه با جام جهانی جان باختند. … جف شنبه مربی موقت کلتس اولین ماجراجویی خود را در مدیریت ساعت تجربه کرد.

پنج نفر برتر …

… چیزهایی که دیشب دیدم:

5. شب 41 امتیازی کریستاپس پورزیسیس مقابل تیمبرولوز

4. بازی دو نفره لئون درایسایتل و کانر مک دیوید برای برنده بازی اویلرز در وقت اضافه.

3. طوفان میدان پس از رونالد آکونا جونیور. پیروز دربی خانگی ونزوئلا شد.

2. پاسخ خودسرانه کوین دورانت به مصاحبه پس از افت 45 امتیازی

1. زنگ کوب اندرو نمبهارد برای بالا بردن پیسرز بر روی لیکرز.

SIQ

راسل ویلسون، که امروز 34 ساله می شود (با عرض پوزش، طرفداران برونکوس)، همچنین در جوانی یک بازیکن بیسبال عالی بود. او در دور 41 توسط Orioles از دبیرستان خارج شد. کدام تیم او را در دور چهارم درفت MLB 2010 از ایالت NC انتخاب کرد؟

  • کوه های راکی
  • رنجرز
  • یانکی ها
  • دریانوردان

SIQ دیروز: به جز دیو ریگتی و دنیس اکرسلی، تنها پرتاب کننده دیگری که یک توپ بدون ضربه پرتاب می کند و همچنین هدایت AL یا NL را در سیو می کند، کیست؟

  • جان اسمولتز
  • درک لو
  • آرولدیس چپمن
  • سی جی ویلسون

پاسخ: درک لو. او با 42 سیو در سال 2000 قبل از اینکه رد ساکس او را به استارت تبدیل کند، هدایت لیگ را برعهده گرفت و او یک توپ بدون ضربه را در مقابل دیویل رییز انداخت. در 27 آوریل 2002. او در آن فصل برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خود یک ستاره تمام شد و با رای دادن در Cy Young پس از هم تیمی پدرو مارتینز و برنده بری زیتو سوم شد.

بر خلاف اکرسلی و ریگتی که کار خود را به عنوان بازیکن شروع کردند و سپس به سمت گاوبازی رفتند، لو در پنج سال اول زندگی حرفه‌ای خود در درجه اول تسکین دهنده بود و دو فصل را در نزدیکی بوستون گذراند تا اینکه دائماً به چرخش حرکت کند.

چیزی که زندگی حرفه ای لوو را جالب می کند این است که او در سال 1997 به عنوان استارتر برای مارینرز بازی کرد و با مشکل مواجه شد و در 12 بازی (9 شروع) به ERA 6.96 رسید. سیاتل او را به بوستون مبادله کرد، جایی که او به عنوان یک تسکین دهنده شکوفا شد. هنگامی که او در فصل 2001 شروع به مبارزه در آن نقش کرد، رد ساکس Ugeth Urbina را از Expos خریداری کرد و لو درخواست کرد که به چرخش منتقل شود. او در اواخر فصل سه شروع قدرتمند داشت و فصل بعد را به صورت چرخشی شروع کرد. دو سال بعد او یکی از بخش های کلیدی چرخش پس از فصل برای تیم رد ساکس بود که خشکسالی سری جهانی بوستون را شکست.

از خرک: 29 نوامبر 1993

جو ریموند/Sports Illustrated

دیدار 7 نوامبر 1992 بین شماره 8 نوتردام و کالج شماره 9 بوستون در ساوت بند یکی از بزرگترین بازی های فصل فوتبال کالج بود. یا قرار بود اینطور باشد. ایگلز با شکست 54-7 خجالت زده شد. اما BC یک سال بعد فرصتی برای انتقام یافت و آن را به شکل عمده ای از آن خود کرد.

نوتردام پس از شکست دادن شماره 1 قبلی، ایالت فلوریدا، هفته قبل به عنوان تیم شماره 1 این کشور وارد بازی شد. این آخرین بازی فصل عادی برای ایرلندی ها بود. Eagles را شکست دهید و آنها به بازی قهرمانی ملی می روند. ویلیام اف. رید نوشت: این یک نتیجه قطعی بود:

قرار بود آخرین تاریخ خانه فصل نوتردام یک مهمانی باشد، جشنی برای یک رکورد شکست ناپذیر و [Lou] مربیگری بزرگ هولتز. اگرچه هولتز هشدار داده بود که بازی بریتیش کلمبیا چیزی بیش از یک «دوران پیروزی» است، اما هیچ کس توجه زیادی به آن نکرد. موضوع اصلی در مهمانی‌های صندوق عقب این بود که چقدر ناعادلانه بود که ائتلاف کاسه‌ای ممکن است مجبور به مسابقه مجدد نوتردام-ایالت فلوریدا در فیستا بول در تمپ، آریز شود.

و در مورد احتمال ناراحتی کالج بوستون چطور؟ نعه فصل گذشته در ساوت بند، ایرلندی ها لباس تیم ایگل را درآورده بودند که بدون شکست وارد بازی شد و در رده 9 کشور قرار گرفت. در اختلافات بین فرقه ای، تاچ داون عیسی همیشه از ایرلندی ها حمایت می کند. دیگر چگونه می توان توضیح داد که نوتردام هرگز، نه در 106 سال افسانه ای فوتبال، به مدرسه کاتولیک دیگری باخت؟

هر چند BC برنامه های دیگری داشت. Eagles قبل از اینکه نوتردام به نوتردام اجازه بازگشت به بازی را بدهد، به برتری 38-17 رسیدند. تا حد زیادی به لطف دو عکس کوتاه گلن فولی، مدافع ارشد بی‌سی‌دی، ایرلندی‌ها توانستند با 1:09 مانده به پایان بازی، 39–38 پیش بیفتند. اما پس از آن فولی یک درایو در دقیقه آخر را رهبری کرد که با یک گل میدانی توسط دیوید گوردون به پایان رسید. پیروزی برای BC به اندازه کافی رضایت بخش بود. پیروزی به این شکل دراماتیک برای محروم کردن نوتردام از یک فرصت قهرمانی ملی ویژه بود.

اطلاعات بیشتر SI را ببینیدآرشیو و تصاویر تاریخی در vault.si.com.

Sports Illustrated ممکن است برای برخی پیوندها به محصولات و خدمات در این وب سایت غرامت دریافت کند.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.