افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
10

SI:AM | بعدی: هلند

  • کد خبر : 840
SI:AM |  بعدی: هلند

اما آیا کریستین پولیشیچ آماده بازی خواهد بود؟ صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. من نمی دانم چند بازی نزدیک دیگر USMNT را می توانم اداره کنم. در SI:AM امروز: 🇺🇸 ایالات متحده برای دیدن یک روز دیگر می جنگد 🗳️ بیل بردلی در مورد هرشل واکر 🏈 رتبه دوم تا آخر CFP اگر در […]


اما آیا کریستین پولیشیچ آماده بازی خواهد بود؟

صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. من نمی دانم چند بازی نزدیک دیگر USMNT را می توانم اداره کنم.

در SI:AM امروز:

🇺🇸 ایالات متحده برای دیدن یک روز دیگر می جنگد

🗳️ بیل بردلی در مورد هرشل واکر

🏈 رتبه دوم تا آخر CFP

اگر در حال خواندن این مطلب در SI.com هستید، می توانید ثبت نام کنید تا این خبرنامه رایگان را در صندوق ورودی خود هر روز هفته در آدرس دریافت کنید. SI.com/newsletters.

یک ناخن جونده دیگر

با کمترین حاشیه، تیم ملی مردان آمریکا به مرحله حذفی رسید جام جهانی آمریکایی ها دیروز در قطر برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نیاز به پیروزی مقابل ایران داشتند و آن را 1-0 کردند. این یک جلسه شنبه با هلند تشکیل می دهد.

برد آسان نبود. ایران می توانست با یک تساوی پیش بیاید و تمام نیمه دوم را ناامیدانه برای زدن گل تساوی سپری کرد. اما دفاع ایالات متحده برای تضمین پیروزی ادامه داشت.

اما داستان بزرگ بازی تنها گل آمریکا و بهایی است که این تیم ممکن است برای زدن آن پرداخته باشد. در دقیقه 38، وستون مک کنی بازی کرد سرجینیو دست در پشت دفاع ایران با یک پاس لوبی. دست توپ را جلوی دروازه زد که در آن جا کریستین پولیسیک به جلو شارژ می کرد او با پای راستش با پاس برخورد کرد و آن را در پشت تور قرار داد.

با این حال، بلافاصله پس از ضربه زدن به توپ، برخورد پولیشیچ با علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و چند دقیقه روی زمین ماند. (از بازی‌های تکراری، مطمئناً به نظر می‌رسید که پولیسیچ توسط زانوی بیرانوند از ناحیه فاق ضربه خورده است). . تیم بعداً اعلام کرد که پولیسیچ با “کوفتگی لگن” تشخیص داده شده است. و است روز به روز در نظر گرفته می شود.

وضعیت پولیشیچ چیزی برای تماشا خواهد بود در آستانه بازی روز شنبه مقابل هلند. در حالی که ایالات متحده بازیکنان هجومی توانمند دیگری دارد که می توانند جای او را پر کنند – مانند برندن آرونسون، که در نیمه دوم جایگزین پولیشیچ شد و گیو رینا، که تنها اقدامات محدودی را در برابر انگلیس مشاهده کرد – همچنین سابقه اثبات شده بازی های بزرگی که پولیسیچ دارد، وجود ندارد. و از آنجایی که این تیم برای گلزنی در قطر با مشکل مواجه شده است، هر گونه کاهش در قدرت آتش تهاجمی صدمه می زند. با این حال، پولیشیچ خوشبین به نظر می رسد که شنبه در زمین خواهد بود.

مک کنی گفت: “بدیهی است که ما 26 بازیکن اینجا در فهرست داریم، و هر بازیکن مایل است بدن خود را روی خط بگذارد تا مطمئن شود که این تیم موفق است.” من برای او پیامکی فرستادم و او را بررسی کردم و او گفت:بهترین باور را دارم که شنبه آماده خواهم شد.”

هلند در بازی حذفی چالشی جدی برای آمریکا خواهد بود. هلندی ها در حال حاضر در رده هشتم رده بندی فیفا قرار دارند، در حالی که ایالات متحده در رتبه 16 قرار دارد. پیروزی در یک بازی و زدن تنها دو گل در مرحله گروهی ممکن است برای ایالات متحده کمی سخت به نظر برسد. اما تیم بهتر از آنچه نتایج نشان می دهد بازی کرده است. این تیم جوان طی سه بازی ثابت کرده است که مایل است کارهای کثیف را انجام دهد و از طریق بازی ها خرد شود.

“این است اولین بار در 92 سال است که ما دو بار در یک جام جهانی تعطیل شده ایممربی گریگ برهالتر گفت. “پس، پسرها دارند کاری را درست انجام می دهند.”

برایان استراوس در مورد چگونگی اشاره مکرر بازیکنان به “رنج” در بازی دیروز نوشت. و در یک مسابقه حذفی مقابل حریف قوی تری مانند هلندی ها، آنها باید دوباره این کار را انجام دهند.

بهترین Sports Illustrated

با نزدیک شدن به دور دوم انتخابات هرشل واکر در جورجیا در برابر رافائل وارنوک، مایکل روزنبرگ با ورزشکار دیگری که برای کاور دیلی امروز سناتور شده بود صحبت کرد – بیل بردلی:

بردلی با اشاره به چهلمین رئیس جمهور ایالات متحده، بازیگر سابق و ستاره بیلز که بعداً در این فیلم خدمت کرد، می‌گوید: «من از کسی که از شهرت خود برای کاندیداتوری استفاده کند خجالت نمی‌کشم، چه رونالد ریگان یا جک کمپ یا من. کنگره و در سال 1996 معاون باب دول بود.

ریچارد جانسون ماقبل آخر رنکینگ پلی آف فوتبال کالج را شکست. … در اینجا یادداشت های جرمی وو، کارشناس پیش نویس NBA، از یک بازیکن پرمشغله آخر هفته در ساحل غربی است. … رئیسان هنوز هم در رتبه بندی قدرت NFL کانر اور شماره 1 هستند. … در اینجا شانس و تطابق مسابقات SI Sportsbook’s Perfect 10 در هفته 13 فصل NFL آمده است.

در سراسر جهان ورزش

چند تن از زنانی که از دشان واتسون شکایت کردند، بنا به گزارش ها، قصد دارند در سکوهای هیوستون، زمانی که او یکشنبه به میادین بازگردد، حضور داشته باشند. … UAB ترنت دیلفر را به عنوان سرمربی بعدی فوتبال خود هدف قرار داده است. … مردی که روز دوشنبه در جریان بازی جام جهانی با پرچم غرور در زمین دوید، بدون اتهام آزاد شد. … تایگر وودز گفت که صلح بین تور PGA و گلف LIV می تواند امکان پذیر باشد – اما نه با مشارکت گرگ نورمن. … آرون راجرز می گوید که قصد دارد این آخر هفته بازی کند، علیرغم مصدومیت های فزاینده اش.

پنج نفر برتر …

… چیزهایی که دیشب دیدم:

5. نورمن پاول در تلاش برای فروش خانه قدیمی خود است در مصاحبه بعد از بازی.

4. دو دقیقه پایانی بازی Warriors-Mavericks.

3. صحنه در هتل USMNT وقتی از استادیوم برگشتند.

2. سکانس دیوانه وار که به شارلوت منتهی شد بازی برنده buzzer beater مقابل دیویدسون.

1. همه 17 گل در پیروزی 9-8 کراکن در وقت اضافه مقابل کینگز.

SIQ

در طول جام جهانی، به نظر مناسب است که توجه داشته باشیم که امروز صد و پنجاهمین سالگرد اولین بازی بین المللی فوتبال است. انگلستان و اسکاتلند در چنین روزی در سال 1872 در کدام شهر ملاقات کردند؟

  • لندن
  • گلاسکو
  • ادینبورگ
  • منچستر

SIQ دیروز: کدام تیم راسل ویلسون را در دور چهارم درفت MLB 2010 از ایالت NC انتخاب کرد؟

  • کوه های راکی
  • رنجرز
  • یانکی ها
  • دریانوردان

پاسخ: کوه های راکی زمانی که ویلسون هنوز در کالج بود، دو فصل در سیستم مزرعه کلرادو بازی کرد (یکی با شیاطین گرد و غبار سه شهر و دیگری با توریست های اشویل). او در 93 بازی با 5 هومر 229 ضربه زد.

ویلسون پس از اینکه توسط Seahawks در دور سوم درفت NFL 2012 گرفته شد، به طور جدی حرفه بیسبال را دنبال کرد، اما او در تمرینات بهاری ظاهر شده است. او دو بار در سال 14 و 15 پس از اینکه تگزاس حقوق خود را به دست آورد، به کمپ رنجرز رفت و در سال 18 یک نوبت برای یانکی ها انجام داد.

اگرچه ویلسون یک حرفه فوتبالی عالی داشت، اما در واقع قبل از ثبت نام در NC State به فکر تمرکز روی بیسبال بود. Orioles او را در دور 41 درفت 2007 انتخاب کردند، که بازتابی از استعداد او نبود. او در درفت لیز خورده بود، زیرا تیم‌ها شک داشتند که بتوانند با پیشنهاد فوتبالی از Wolfpack، او را به خدمت بگیرند. بالتیمور 350000 دلار پاداش امضا به او پیشنهاد داد-بیشتر از آن چیزی که در آن سال به جز دو مورد از انتخاب‌های پیش‌نویس خود (چهار بار مت ویترز و برنده سی یانگ جیک آریتا) همه را ارائه کرد. ویلسون به این پیشنهاد فکر کرد اما در نهایت تصمیم گرفت به کالج برود.

“این قطعاً یک ملاحظه بود” ویلسون در سال 2015 گفت. من در دور اول و دوم و سوم تماس گرفته بودم و اوریول ها می خواستند مرا ببرند. به آن فکر کردم یا هر چیز دیگری، و فقط به آنها گفتم که می‌خواهم دو ورزش انجام دهم. بنابراین، این تصمیم من برای بازی در NC State بود، و مشخصاً که در نزدیکی بالتیمور بزرگ شدم، خانواده‌های زیادی در منطقه مریلند و دی سی دارم.

از خرک: 30 نوامبر 1981

ریچ کلارکسون/Sports Illustrated

در خبرنامه روز جمعه، جلد شماره پیش‌نمایش بسکتبال کالج SI در سال‌های 1991–1992 را ارائه کردم، که در آن سردبیران مجله دوک را در رتبه اول قرار دادند و به درستی پیش‌بینی کردند که شیاطین آبی قهرمانی ملی را خواهند برد. این جلد، مربوط به یک دهه قبل و با منفورترین رقیب دوک، داستانی مشابه دارد.

با ورود به فصل 1981–1982، SI کارولینای شمالی را به عنوان تیم شماره 1 کشور انتخاب کرد و پاشنه‌های تار را برای کسب اولین قهرمانی ملی خود زیر نظر دین اسمیت انتخاب کرد. چیز خنده دار؟ مایکل جردن به سختی مورد اشاره قرار گرفت.

که در مبحث 387 کلمه ای درباره UNC در رده بندی 20 برتر SI، تنها یک جمله وجود دارد که به طور گذرا به جردن اشاره می کند. در پاراگراف پنجم آمده است: «Swingman دانشجوی دوم را اضافه کنید [Matt] دوهرتی و دانشجوی سال اول مایکل جردن، بازیکن دیگری که می تواند این کار را در داخل یا خارج انجام دهد، و این پاشنه های تار می تواند برای پنج بازیکن ابتدایی آینده NBA در فصل 76-1975 بازی کند. [Walter] دیویس، میچ کوپچاک، تامی لاگارد، فیل فورد و جان کوستر.”

جردن در آن فصل به‌عنوان یک دانشجوی سال اول به‌طور میانگین 13.5 امتیاز در هر بازی کسب کرد و سومین تیم بود، زیرا پاشنه‌های تار عنوان ملی را به دست آوردند.

اطلاعات بیشتر SI را ببینیدآرشیو و تصاویر تاریخی در vault.si.com.

Sports Illustrated ممکن است برای برخی پیوندها به محصولات و خدمات در این وب سایت غرامت دریافت کند.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.