افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

SI:AM | ایندیانا 📈UNC 📉

  • کد خبر : 1302
SI:AM |  ایندیانا 📈UNC 📉

این خون های آبی در جهت مخالف حرکت می کنند. صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. بین ایندیانا-UNC دیشب و تگزاس-کریتون امشب، هفته بزرگی در حلقه های مردانه است. در SI:AM امروز: 🏈 بازگشت دشان واتسون 🏀 ایندیانا به اوج بازگشته است 🌳 “درختان” بیسبال اگر در حال خواندن این مطلب در SI.com هستید، می […]


این خون های آبی در جهت مخالف حرکت می کنند.

صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. بین ایندیانا-UNC دیشب و تگزاس-کریتون امشب، هفته بزرگی در حلقه های مردانه است.

در SI:AM امروز:

🏈 بازگشت دشان واتسون

🏀 ایندیانا به اوج بازگشته است

🌳 “درختان” بیسبال

اگر در حال خواندن این مطلب در SI.com هستید، می توانید ثبت نام کنید تا این خبرنامه رایگان را در صندوق ورودی خود هر روز هفته در آدرس دریافت کنید. SI.com/newsletters.

خون های آبی در جهت مخالف حرکت کردند

برای اولین بار پس از سال ها، تیم بسکتبال مردان ایندیانا شایسته جدی گرفتن است.

هوزیرز در نظرسنجی این هفته AP در رتبه 10 قرار گرفت که اولین رتبه بندی آنها در بین 10 برتر از زمان است. دسامبر 2016. این نقطه در فصل 16–17 آغاز پایانی برای تام کرین بود که در 8 بازی از 11 بازی قبلی خود در فصل عادی شکست خورد و اخراج شد. پس از چهار فصل ناامیدکننده تحت نظر آرچی میلر (بدون حضور در مسابقات NCAA)، ایندیانا قبل از فصل گذشته مایک وودسون را به خدمت گرفت. دانش‌آموز IU و مربی سابق NBA، هوزیرز را به رکورد 21–14 رساند، زیرا آنها به سختی به عنوان یکی از چهار تیم آخر به مسابقات NCAA رسیدند.

امسال، وودسون ایندیانا را به جایی که قبلا عادت کرده بود برمی‌گرداند – در صدر فهرست نوک زدن مردان. هوزیرز وارد فصل شد و در رده 13 قرار گرفت و 6–0 (شامل یک برد قدرتمند در جاده مقابل خاویر) شد تا به مسابقه شب گذشته با شماره 1 پیش فصل کارولینای شمالی رفت.

پاشنه های تار وارد جلسه شدند و به شدت نیاز به برد داشتند و دو بازی آخر هفته گذشته در پورتلند را در فیل نایت دعوت کردند: جمعه مقابل ایالت آیووا و یکشنبه مقابل شماره 18 آلاباما در چهار وقت اضافه. اما ایندیانا در یک سالن اجتماعات پر سر و صدا با نتیجه قانع کننده 77-65 به پیروزی رسید. (تو می توانی نکات برجسته را اینجا تماشا کنید.)

تریس جکسون-دیویس کلید ایندیانا بود، همانطور که در تمام فصل بوده است. مهاجم 6’9 اینچی 21 امتیاز، 10 ریباند و چهار بلاک داشت. خاویر جانسون، گارد ارشد سرخپوش، 20 امتیاز دیگر اضافه کرد.

“تفاوت تریس جکسون دیویس بود” مربی UNC هوبرت دیویس گفت. آنها بازیکنی دارند که می‌توانند از طریق آن حمله کنند که می‌تواند در هر مالکیت امتیاز کسب کند و در حال حاضر ما آن را نداریم. ما آن را در پست نداریم.»

ایندیانا قبل از شروع کنفرانس در روز شنبه در راتگرز یک برد امضا کرد اما دو آزمون بزرگ هوزیرز هنوز در اواخر این ماه در راه است. در 10 دسامبر، آنها با شماره 4 آریزونا در یک دادگاه بی طرف در لاس وگاس روبرو خواهند شد و در 17 دسامبر آنها به لورنس سفر خواهند کرد تا با شماره 9 کانزاس روبرو شوند. پس از آن، آنها دو بازی با حریفان اصلی (Elon و Kennesaw State) دارند قبل از اینکه در برنامه Big Ten غواصی کنند. بازی کنفرانسی در سال‌های اخیر برای هوزیرز قاتل بوده است (آنها از فصل 2015–2016 بیش از 0.500 بازی در Big Ten را به پایان نرسانده‌اند) اما آنها نیز در سال‌های گذشته تیمی به این خوبی نداشته‌اند.

در مورد پاشنه های تار، آنها رسما در سقوط آزاد هستند. باخت سه بار متوالی – حتی خارج از خانه مقابل حریفان با کیفیت – کاری نیست که مدعیان عنوان قهرمانی انجام دهند. آنها یک بازی جاده ای دیگر دارند (شنبه در ساعت 7–1 ویرجینیا تک) قبل از اینکه سرانجام در 10 دسامبر به خانه برگردند تا در اولین بازی خود در چپل هیل از 20 نوامبر به مصاف جورجیا تک بروند. UNC زمان دارد تا اوضاع را تغییر دهد. اما برنامه آسان تر نمی شود. پس از بازی مقابل The Citadel در 13 دسامبر، تار هلز در زمین‌های بی‌طرف با ایالت اوهایو و میشیگان روبرو خواهد شد.

بهترین Sports Illustrated

در حالی که دشان واتسون برای بازگشت به میدان آماده می شود، مردم در کلیولند در موقعیت دشوار حمایت از براون ها یا حمایت از بازماندگان سوء استفاده جنسی قرار می گیرند. یا آنها هستند؟ مایکل روزنبرگ در روزنامه دیلی کاور امروز می نویسد که باید گزینه سومی وجود داشته باشد:

اگر این را به عنوان یک انتخاب دوتایی در نظر بگیریم، همه ما مرتکب یک اشتباه وحشتناک هستیم: شما یا از بازماندگان حمایت می کنید یا برای براون ها تشویق می کنید. هواداران کلیولند در سرتاسر شمال شرقی اوهایو وجود دارند – همیشه وجود خواهند داشت. قرار دادن آنها در برابر بازماندگان خشونت جنسی ایده ی وحشتناکی است. باید رویکرد بهتری وجود داشته باشد.

از دونیشا گرین بپرسید. او مدیر مشارکت اجتماعی در مرکز بحران تجاوز جنسی کلیولند است و به بازماندگان نشان می دهد که افرادی هستند که آنها را باور دارند و دوست دارند. او همچنین همسر و مادر دو کلیولندی است که عاشق تیم فوتبال خود هستند.

روهان نادکارنی بررسی می کند که چگونه بام آدبایو کلید تمام کارهایی است که Heat انجام می دهند. … اما باسلیری، برنت سوتر، مسکن آبجو یکی از معدود ورزشکارانی است که مرتباً در مورد تغییرات آب و هوایی صحبت می کند. … گرگ بیشاپ داستان دلچسب فن جوانی را دارد که پیراهن وستون مک کنی را در پیروزی USMNT بر ایران دریافت کرد.

کریس لتانگ، مدافع پنگوئن‌ها، پس از تحمل دومین سکته در دوران حرفه‌ای خود، برای مدت نامعلومی غایب است. … گزارش شده است که کریستیانو رونالدو یک پیشنهاد واقعاً عظیم برای بازی در عربستان سعودی دارد. … طبق گزارش ها، رز باول در حال بررسی دعوت از ایالت پن به ایالت اوهایو است. … در اینجا نسخه بالقوه خبرنامه این هفته است: مسابقه Big 12 در ایالت کانزاس و TCU پرتقاضاترین صندلی هفته است، با بلیط هایی که به طور متوسط ​​897 دلار در SI Tickets فهرست شده اند.

پنج نفر برتر …

… چیزهایی که دیروز دیدم:

5. انفجار جری استک هاوس بعد از اینکه او اخراج شد

4. لوئیس چاوز طولانی است گل از ضربه ایستگاهی برای مکزیک. (البته فرستادن مکزیک به مرحله حذفی کافی نبود.)

3. سرعت کانر مک دیوید روی این هدف

2. دو بیتر راسل وستبروک در برد لیکرز مقابل بلیزرز.

1. 51 امتیاز دوین بوکر فقط در سه چهارم

SIQ

تیم‌هایی که به نظر می‌رسد امسال برای سکوهای پلی‌آف فوتبال کالج قرار دارند (گرجستان، میشیگان، TCU و USC) امیدوارند از سرنوشتی که در چنین روزی در سال 2007 برای شماره 1 میسوری رخ داد، هنگامی که در بازی قهرمانی Big 12 شکست خورد، اجتناب کنند. چه کسی ببرها را در آن بازی شکست داد؟

  • اوکلاهما
  • کانزاس
  • نبراسکا
  • ایالت اوکلاهما

SIQ دیروز: کدام شهر میزبان اولین بازی بین المللی فوتبال (بین انگلستان و اسکاتلند) در 30 نوامبر 1872 بود؟

  • لندن
  • گلاسکو
  • ادینبورگ
  • منچستر

پاسخ: گلاسکو این بازی در زمین کریکت همیلتون کرسنت در محله پارتیک برگزار شد.

ایده یک مسابقه بین المللی فوتبال دو سال قبل از آن زمانی که چارلز آلکاک، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس، اولین مسابقه “نماینده” را سازماندهی کرد، مطرح شد. در آن مسابقه که در 5 مارس 1870 برگزار شد، یک تیم انگلیسی با تیمی متشکل از بازیکنان اسکاتلندی که برای باشگاه های مستقر در لندن بازی می کردند، رقابت می کرد. آلکوک چهار مسابقه دیگر بین تیم های انگلیسی و تیم های اسکاتلندی ترتیب داد. بازیکنانی که در واقع برای باشگاه‌های اسکاتلندی بازی می‌کردند، از نحوه جمع‌آوری تیم‌های «نماینده» مخالفت کردند و آلکاک موافقت کرد که یک تیم انگلیسی را به شمال بفرستد تا با تیمی که توسط اسکاتلندی‌ها سازماندهی شده بود، روبرو شود.

به دلیل اختلاف بر سر منشاء بازیکنان در آن مسابقات قبلی، فیفا بازی 1872 را به عنوان اولین بازی رسمی بین المللی فوتبال. این مسابقه حدود 4000 هوادار را جذب کرد که شاهد تساوی 0-0 بودند.

اوایل این ماه، اتحادیه فوتبال اسکاتلند اعلام کرد اسکاتلند در ماه سپتامبر در گلاسکو در یک “مسابقه میراث” ویژه برای بزرگداشت سالگرد دیدار تاریخی آنها به مصاف انگلیس خواهد رفت.

اطلاعات بیشتر SI را ببینیدآرشیو و تصاویر تاریخی در vault.si.com.

Sports Illustrated ممکن است برای برخی پیوندها به محصولات و خدمات در این وب سایت غرامت دریافت کند.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.