افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
9

ShareGPT به شما امکان می دهد به راحتی مکالمات ChatGPT خود را به اشتراک بگذارید

  • کد خبر : 4483
ShareGPT به شما امکان می دهد به راحتی مکالمات ChatGPT خود را به اشتراک بگذارید

OpenAI ربات ChatGPT حس داغ جدید در شهر فناوری است که تنها چند روز پس از راه اندازی بیش از یک میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. ربات چت به طیف وسیعی از سوالات پاسخ می دهد، تحت تاثیر قرار دادن بسیاری با توانایی و سرعت خود و همچنین گاهی اوقات مردم را […]


OpenAI ربات ChatGPT حس داغ جدید در شهر فناوری است که تنها چند روز پس از راه اندازی بیش از یک میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. ربات چت به طیف وسیعی از سوالات پاسخ می دهد، تحت تاثیر قرار دادن بسیاری با توانایی و سرعت خود و همچنین گاهی اوقات مردم را ترک می کند سرگرم و مبهوت با برداشت آن احتمالاً تعداد زیادی از چنین اسکرین‌شات‌هایی را در جدول زمانی توییتر خود دیده‌اید، و همچنین ممکن است برخی از پاسخ‌ها را گرفته باشید و به اشتراک گذاشته باشید و خودتان هم سرگرم شده باشید. اکنون دو توسعه دهنده – استیون تی و دام اکسلستون – یک افزونه کروم به نام ساخته اند ShareGPT تا گرفتن و به اشتراک گذاری پاسخ های هوش مصنوعی با جهان آسان تر شود.

ShareGPT مکالمه کامل با ChatGPT را ضبط می کند و یک URL ایجاد می کند تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. بنابراین به جای گرفتن چندین اسکرین شات از مکالمه با ربات چت هوش مصنوعی، می توانید مستقیماً URL را به اشتراک بگذارید (شبیه این یکی).

پس از نصب افزونه کروم، به وب سایت ChatGPT بروید و مکالمه را با ربات شروع کنید. پس از دریافت پاسخ، دکمه اشتراک گذاری را در پایین مشاهده خواهید کرد. می‌توانید چت را ادامه دهید یا روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک کنید تا یک URL برای مکالمه خاص ایجاد کنید.

ShareGPT دکمه اشتراک گذاری را برای مکالمات ChatGPT فعال می کند اعتبار تصویر: ChatGPT/ShareGPT

نکته جالب این است که وقتی URL را در توییتر به اشتراک می گذارید، پیش نمایشی از مکالمه با ChatGPT را می بینید، بنابراین عنصر بصری از بین نمی رود و لزوماً نیازی نیست افراد برای خواندن مکالمات کوتاه به وب سایت مراجعه کنند.

ChatGPT، که در حال حاضر در پیش نمایش تحقیق است، برای استفاده رایگان است. و در حالی که دارای محدودیت های زبانی و واقعی است، هنوز یک ابزار سرگرم کننده برای استفاده است. این یکی از آن ابزارهایی است که به هر کسی اجازه می‌دهد مهارت (یا نقاط ضعف) هوش مصنوعی را بدون داشتن دانش فنی زیادی امتحان کند.

ChatGPT شانه بالا انداخت

ShareGPT به شما امکان می دهد به راحتی مکالمات ChatGPT خود را توسط ایوان مهتا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود به اشتراک بگذارید.





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.