افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

Seker، گوشی هوشمند جدید سولانا معرفی شد

  • کد خبر : 368782
Seker، گوشی هوشمند جدید سولانا معرفی شد

سولانا از تلفن جدیدش تماس گرفت «جوینده» رونمایی کرد که قیمت آن نصف مدل قبلی است و امکانات بیشتری را برای کاربران ارزهای دیجیتال فراهم می کند. به گفته Blockchain Homeland، علاوه بر جوایز ویژه، این گوشی دارای یک فروشگاه برنامه غیرمتمرکز (Dapp) و سخت افزار به روز شده است. Seeker، گوشی هوشمند جدید سولانا […]

سولانا از تلفن جدیدش تماس گرفت «جوینده» رونمایی کرد که قیمت آن نصف مدل قبلی است و امکانات بیشتری را برای کاربران ارزهای دیجیتال فراهم می کند.

به گفته Blockchain Homeland، علاوه بر جوایز ویژه، این گوشی دارای یک فروشگاه برنامه غیرمتمرکز (Dapp) و سخت افزار به روز شده است.

Seeker، گوشی هوشمند جدید سولانا معرفی شد

سولانا اخیراً از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام “Seeker” رونمایی کرده است. دستگاهی که قیمت آن نصف مدل قبلی استحماسهو برخلاف گذشته، دیگر تنها به memecoin ها متکی نخواهد بود. تلفن Saga که در ماه می سال گذشته عرضه شد، در ابتدا نتوانست توجه زیادی را به خود جلب کند و با نظرات منفی بسیاری از سوی کاربران دنیای رمزارز و تحلیلگران فناوری مواجه شد. اما در ماه دسامبر، افزایش ناگهانی 1000 درصدی قیمت MemeCoin BONK (BONK) این دستگاه را به یک پرفروش فوری تبدیل کرد و سهام آن در تاریخ ماندگار شد. 16 دسامبر برای به پایان رساندن سولانا این اتفاق را فراموش نکرده است و سعی دارد همان تجربه را با گوشی جدیدش تکرار کند.

سولانا در نسخه جدید به دنبال این است 140 هزار کاربری که قبلاً مقداری بین آن دارد 450 تا 500 دلار برای پیش خرید Seeker جوایز ویژه ای در نظر بگیرید. امت هولیر، مدیر عامل شرکت Solana Labs، طی سخنانی در رویداد Token2049 در سنگاپور، اعلام کرد که تلفن Seeker “آهنربایی برای پاداش” کار خواهد کرد، اما تاکید کرد که این دستگاه فقط یک “تلفن ممکوین” نخواهد بود.

امت هالیر در toke2049
امت هالیر در toke2049

او اظهار داشت: «Seker مانند Saga ابزاری برای جذب پاداش خواهد بود، اما همچنین فرصتی بزرگ برای تیم‌های توسعه برای ارائه تجربیات کاملاً جدید است». این تلفن دارای یک فروشگاه برنامه غیرمتمرکز ارتقا یافته و سخت افزار به روز شده است که می تواند طیف گسترده ای از برنامه های شبکه Solana از جمله mimecoins، DeFi، پرداخت ها و بازی ها را پشتیبانی کند.

به گفته هالیر، هدف اصلی آنها باز و رایگان کردن اپ استور است تا توسعه دهندگان بتوانند به سرعت اپلیکیشن های جدید را به کاربران گوشی Seeker ارائه دهند و از این طریق بتوانند از ترندهای نوظهور و اپلیکیشن های جدید با سرعت بیشتری استفاده کنند.

از نظر سخت افزاری، سولانا امیدوار است با ارتقای قابلیت های فنی دستگاه، مشتریان بیشتری را جذب کند. در حالی که گوشی Saga سال گذشته به دلیل عدم توانایی در رقابت با گوشی هایی مانند آیفون یا گوگل پیکسل مورد انتقاد قرار گرفت، هالیر گفت که Seeker دارای صفحه نمایش با کیفیت بالاتر، دوربین های بهتر و باتری ارتقا یافته خواهد بود و این امر باعث می شود.سبک تر، روشن تر و بهتربر اساس نسخه قبلی خود ساخته شده است. با این حال، وی تاکید کرد که سولانا قصد ندارد به طور مستقیم با غول های صنعت موبایل مانند اپل و سامسونگ رقابت کند.

در عوض، تمرکز سولانا بر ارائه گزینه های رمزنگاری بیشتر به کاربران است. هالیر توضیح داد: ما اهداف متفاوت و کاربران متفاوتی داریم، اما خوشبختانه سخت افزار پیشرفته گوشی های هوشمند به مرور زمان برای ما قابل دسترسی تر شده است.

اگرچه ممکن است کاربران همچنان امیدوار به دریافت پاداش های بزرگ از Memecoins باشند، در حال حاضر توکن هایی که برای کاربران تلفن Seeker ارسال می شوند، تقریباً ارزش دارند. 266 دلار است، در حالی که ارزش airdrops که در گوشی Saga قفل شده است 1350 دلار با این حال، هالیر معتقد است که علیرغم اهمیت پاداش ها، تلفن Seeker به دنبال ارائه تجربیات جدید و گسترده ای برای کاربران خود است که فراتر از دنیای memecoins و پاداش است. او اظهار داشت که “پاداش بخشی از داستان است، اما بسیاری از کاربران متوجه شده اند که مسیر در حال تغییر است و چیزهای بیشتری در راه است.”

به گفته وی، سولانا در نظر دارد فروشگاه برنامه باز خود را تا حد امکان کاربرپسند و نوآورانه نگه دارد تا بتواند هر لحظه برنامه های جدید را بر اساس نیاز کاربران منتشر کند. با یک مدل فروشگاه بدون هزینه، این پلتفرم نوآوری‌هایی را که در فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل و گوگل دیده نمی‌شوند را امکان‌پذیر می‌کند. هالیر همچنین خاطرنشان کرد که سیاست‌های فروشگاه اپلیکیشن اپل و گوگل، نوآوری در برنامه‌های رمزنگاری را خفه می‌کنند، به‌ویژه در زمینه‌هایی مانند لان‌پدهای توکن، که برای پروژه‌هایی مانند ممکوین‌های نوظهور ضروری هستند.

در نهایت هالیر اضافه کرد که انتظار دارد Seeker به خانه ای برای تعداد زیادی لانچ پد توکن، Mimcoin و غیره تبدیل شود و به ویژگی های طراحی شده برای برنامه های مبتنی بر DePIN مانند Helium مجهز شود. و دارای Infield است، می تواند توسعه این نوع برنامه ها را تسهیل کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-19 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.