افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

Samsung One UI 7: از اندروید 15 در دستگاه های گلکسی چه انتظاری باید داشت؟

  • کد خبر : 413028
Samsung One UI 7: از اندروید 15 در دستگاه های گلکسی چه انتظاری باید داشت؟

سازندگان گوشی های هوشمند به سرعت در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی دستگاه های پرچمدار خود هستند و سامسونگ به زودی سری Galaxy S25 را معرفی خواهد کرد. این گوشی های رده بالا نه تنها مشخصات و ویژگی های برجسته ای خواهند داشت بلکه دارای آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 15 نیز خواهند […]

سازندگان گوشی های هوشمند به سرعت در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی دستگاه های پرچمدار خود هستند و سامسونگ به زودی سری Galaxy S25 را معرفی خواهد کرد. این گوشی های رده بالا نه تنها مشخصات و ویژگی های برجسته ای خواهند داشت بلکه دارای آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 15 نیز خواهند بود. در این مقاله به بررسی انتظارات ما از نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ مبتنی بر اندروید 15 یعنی One UI می پردازیم. 7. با ما در DJ باشید.

1. ظاهر جذاب و به روز

یکی از بزرگترین تغییرات One UI 7، طراحی مجدد رابط کاربری است. سامسونگ قصد دارد نسخه پایدار این رابط کاربری را در سال 2025 عرضه کند و تغییرات زیادی در آن اعمال شده است. در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ، اسکرین شات هایی از One UI 7 فاش شد که تغییرات قابل توجهی را در مرکز کنترل، منوی برنامه های اخیر و پنل اعلان ها نشان می دهد. حتی برخی از برنامه ها مانند گالری، تلفن، دوربین، ضبط صدا، مخاطبین و یادداشت های سامسونگ دستخوش تغییرات خواهند شد.

ماه گذشته، تصویری از گلکسی اس 25 اولترا به صورت آنلاین به بیرون درز کرد که نگاهی اجمالی به رابط کاربری One UI 7 را نشان می داد. این تصویر، اگرچه نمونه اولیه بود، اما نگاه خوبی به مرکز کنترل جدید به ما داد. تغییرات آتی در سیستم عامل های جدید Oppo و OnePlus (ColorOS 15 و OxygenOS 15) طراحی رابط کاربری را تا حد زیادی تغییر داده و شباهت هایی با iOS اپل پیدا کرده است. اما One UI 7 مستقیماً از iOS الهام گرفته نشده است و فقط از برخی عناصر طراحی نرم افزار آیفون استفاده می کند. به عنوان مثال، پنل اعلان ها با گوشه های گرد و شفافیت های جدید دوباره طراحی شده است.

2. هوش مصنوعی جدید و بهبود یافته

سامسونگ تصمیم گرفته است سری گلکسی اس 25 را با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 الیت عرضه کند. این پردازنده جدید بهبود عملکرد قابل توجهی را در واحد پردازش مرکزی (CPU)، واحد پردازش گرافیکی (GPU) و موتور پردازش عصبی (NPU) ارائه می دهد. به عبارت دیگر، ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند بهتر و سریع‌تر از همیشه کار کنند و گلکسی AI سامسونگ از این پیشرفت‌ها سود خواهد برد. بنابراین، می‌توان انتظار بازگشت ویژگی‌هایی مانند Call Assistant، Transscription Assistant، Interpreter، Note Assistant، Navigation Assistant، Live Translator و Search Circle و غیره را داشت.

رابط کاربری سامسونگ 7

3. بهترین نسخه One UI تاکنون؟

در یکی از گزارش های اخیر، ادعا شده بود که One UI 7 می تواند بزرگترین پیشرفت نرم افزاری در تاریخ گوشی های سامسونگ باشد. این برند بیش از هر زمان دیگری برای انتشار نسخه بتا One UI 7 طول کشیده است. اما این تاخیر ممکن است در نهایت به نفع کاربران باشد و منجر به انتشار نسخه بدون اشکال و بهبودهای گسترده تر شود. یکی از تحلیلگران مشهور سامسونگ به نام Ice Universe ادعا کرده است که One UI 7 بزرگترین به روز رسانی تاریخ نرم افزار سامسونگ خواهد بود. این نسخه نه تنها بهبود عملکرد را به همراه خواهد داشت، بلکه انیمیشن ها، انتقال ها، ثبات سیستم و روان بودن عملکرد را نیز به طور چشمگیری افزایش می دهد.

نتیجه گیری

با توجه به تغییرات قابل توجهی که در One UI 7 و Android 15 انتظار می رود، به نظر می رسد سامسونگ به دنبال ارائه یک تجربه جدید و بهینه برای کاربران خود است. این تغییرات به ویژه در طراحی رابط کاربری، عملکردهای هوش مصنوعی و بهبود عملکرد، نشان از تعهد این شرکت به ارتقای کیفیت و کارایی محصولات خود دارد. منتظر عرضه رسمی Galaxy S25 و One UI 7 خواهیم بود تا شاهد این تحولات و بهره مندی از ویژگی های جدید این دستگاه ها باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.