افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

Redmi Turbo 4 و Turbo 4 Pro با پردازنده های پرچمدار در دست ساخت هستند

  • کد خبر : 406966
Redmi Turbo 4 و Turbo 4 Pro با پردازنده های پرچمدار در دست ساخت هستند

ردمی، یکی از زیرمجموعه‌های محبوب شیائومی، در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های جدید خود با نام‌های Redmi Turbo 4 و Redmi Turbo 4 Pro است. سری Turbo که به عنوان یک میان رده قدرتمند شناخته می شود، بین پرچمداران سری K و مدل های میان رده Note قرار می گیرد و هدف آن ارائه […]

ردمی، یکی از زیرمجموعه‌های محبوب شیائومی، در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های جدید خود با نام‌های Redmi Turbo 4 و Redmi Turbo 4 Pro است. سری Turbo که به عنوان یک میان رده قدرتمند شناخته می شود، بین پرچمداران سری K و مدل های میان رده Note قرار می گیرد و هدف آن ارائه گوشی های با کارایی بالا با قیمت مقرون به صرفه است. با دی جی همراه باشید.

قدرت پردازش بالا با تراشه پردازش پیشرفته

یکی از نکات قابل توجه Redmi Turbo 4 و Redmi Turbo 4 Pro استفاده از تراشه های پرچمدار است. طبق شایعات، مدل توربو 4 به تراشه جدید نسل چهارم اسنپدراگون 8s مجهز خواهد شد. این پردازنده به عنوان جانشین نسل سوم اسنپدراگون 8 که در مدل قبلی یعنی Turbo 3 استفاده شده بود ارائه می شود. استفاده از این تراشه قدرتمند ثابت می کند که Redmi Turbo 4 می تواند عملکردی بی نظیر در انجام کارهای سنگین و بازی های گرافیکی بالا داشته باشد.

از سوی دیگر، شایعات حاکی از آن است که مدل Turbo 4 Pro به تراشه پردازنده Dimension 8400 مجهز خواهد شد. این انتخاب ثابت می کند که Redmi Turbo 4 Pro می تواند یکی از گزینه های محبوب در بازار گوشی های هوشمند با عملکرد عالی در کنار مدیریت بهینه انرژی باشد.

Redmi Turbo 3

صفحه نمایش تخت و طراحی مدرن.

یکی از جذابیت های سری توربو طراحی آن است. هر دو مدل Redmi Turbo 4 و Redmi Turbo 4 Pro مانند مدل های قبلی از صفحه نمایش تخت استفاده می کنند. این طراحی تجربه ای روان و لذت بخش را در حین تماشای محتوا و بازی به کاربران ارائه می دهد. در ادامه با توجه به سابقه این سری در ارائه گوشی های باریک و سبک، انتظار می رود طراحی این گوشی ها بسیار مدرن و جذاب باشد.

باتری بزرگ با ظرفیت بالا

یکی دیگر از نقاط قوت Redmi Turbo 4 و Redmi Turbo 4 Pro ظرفیت بالای باتری آنهاست. بر اساس اطلاعات منتشر شده، هر دو گوشی دارای باتری هایی با ظرفیت بیش از 6000 میلی آمپر ساعت خواهند بود. این باتری بزرگ نه تنها به کاربران امکان استفاده طولانی مدت از گوشی را می دهد، بلکه عملکرد مطلوب و عمر باتری بیشتر را بدون نیاز به افزایش ضخامت بدنه تضمین می کند. این قابلیت برای کاربرانی که به دنبال گوشی هایی با ظرفیت شارژ بالا هستند بسیار مهم و جذاب خواهد بود.

تغییر نام در بازارهای جهانی

یکی از نکات قابل توجه تغییر نام این گوشی ها در بازارهای بین المللی است. شیائومی در مدل های قبلی گوشی های سری توربو را با نام های دیگری در بازارهای جهانی عرضه کرد. به عنوان مثال، مدل‌های Redmi K70E و Turbo 3 با نام‌های Poco X6 Pro و Poco F6 در سطح جهانی معرفی شدند. این نشان می دهد که سری Redmi Turbo 4 احتمالاً با نام تجاری Poco در بازارهای خارج از چین نیز عرضه می شود.

Redmi Turbo 3
Redmi Turbo 3

برنامه تحویل

با توجه به اینکه Redmi Turbo 3 در اوایل سال 2024 عرضه شد، انتظار می رود سری Redmi Turbo 4 نیز در سال 2025 عرضه شود. احتمالاً این دو مدل یعنی Turbo 4 و Turbo 4 Pro همزمان عرضه خواهند شد. البته طبق معمول شیائومی، مدل های جهانی این گوشی ها چند ماه دیرتر از مدل های چینی وارد بازار می شوند.

نتیجه گیری

سری Redmi Turbo 4 و Redmi Turbo 4 Pro با استفاده از نسل چهارم قدرتمند تراشه‌های Snapdragon 8s و Dimensity 8400، باتری‌های بزرگ با ظرفیت بیش از 6000 میلی‌آمپر ساعت و طراحی مدرن با صفحه‌نمایش مسطح، به نظر می‌رسد که آماده عرضه شوند. از بهترین گزینه ها باید در رده گوشی های میان رده قدرتمند باشد. این گوشی ها با کارایی بالا و قیمت مقرون به صرفه می توانند جایگاه خوبی در بازار پیدا کنند و به یکی از محبوب ترین گوشی های سال 2025 تبدیل شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.