افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

Redmi K80 Pro با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین بهبود یافته عرضه می شود

  • کد خبر : 284327
Redmi K80 Pro با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین بهبود یافته عرضه می شود

در دنیای فناوری، اکنون همه نگاه ها به گوشی های پرچمدار نسل بعدی است که انتظار می رود در سه ماهه آخر سال جاری در چین عرضه شوند. شیائومی گوشی های شیائومی 15 و 15 پرو مجهز به تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8 را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. شرکت تابعه آن Redmi احتمالاً […]

در دنیای فناوری، اکنون همه نگاه ها به گوشی های پرچمدار نسل بعدی است که انتظار می رود در سه ماهه آخر سال جاری در چین عرضه شوند. شیائومی گوشی های شیائومی 15 و 15 پرو مجهز به تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8 را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. شرکت تابعه آن Redmi احتمالاً سری Redmi K80 را در ماه نوامبر معرفی خواهد کرد. گزارش‌های اخیر جزئیاتی را در مورد Redmi K80 Pro فاش کرده است. با ما در DJ باشید.

اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر برای Redmi K80 Pro

طبق این افشاگر، Redmi K80 Pro به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر مجهز خواهد شد. تا به حال، گوشی های Redmi از اسکنر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر استفاده می کردند. بنابراین، Redmi K80 Pro می تواند اولین گوشی Redmi با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر باشد.

نکته دیگری که این افشاگر به آن اشاره کرد این است که دوربین تله فوتو Redmi K80 Pro تا زوم اپتیکال تا 3 برابر را پشتیبانی می کند. این یک ارتقاء است، زیرا دوربین تله فوتو مدل قبلی از زوم اپتیکال 2 برابر پشتیبانی می کرد.

مشخصات شایعه Redmi K80 Pro

طبق گزارش های قبلی، Redmi K80 Pro دارای یک پنل تخت با وضوح 2K خواهد بود. تراشه قدرتمند نسل چهارم اسنپدراگون 8 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی نیز انرژی لازم را برای شما فراهم می کند. جزئیات دیگری از K80 Pro هنوز فاش نشده است.

انتظار می رود سری Redmi K80 دارای طراحی جدیدی در پشت باشد. در مورد جنس پنل پشتی، انتظار می‌رود که در هر دو مدل K80 و K80 Pro از شیشه استفاده شود. اکنون که انتظار می رود نسل چهارم گوشی های مجهز به اسنپدراگون 8 شاهد افزایش قیمت باشند، قیمت اولیه K80 Pro ممکن است حدود 3799 یوان (حدود 525 دلار) باشد.

مقایسه با نسل قبلی و رقبا.

با توجه به مشخصات فاش شده، Redmi K80 Pro نسبت به Redmi K70 Pro پیشرفت های قابل توجهی خواهد داشت.

البته برای مقایسه دقیق تر با رقبا باید منتظر جزییات بیشتر مشخصات دیگر مانند دوربین اصلی، رم، حافظه داخلی و … باشیم. اما به دلیل استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 4 می توان انتظار عملکردی در سطح پرچمدار از این گوشی داشت.

نتیجه

Redmi K80 Pro به عنوان پرچمدار آینده برند Redmi، گزینه جذابی برای کاربرانی خواهد بود که به دنبال تجربه کاربری بالا با قیمت مناسب هستند. استفاده از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک، دوربین بهبودیافته و سخت افزار قدرتمند نوید عملکرد عالی را می دهد. البته برای اظهار نظر قطعی باید منتظر ارائه رسمی و بررسی های کارشناسی باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.