افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

Redmi A3x با تراشه Unisac T603 و اندروید 14 معرفی شد

  • کد خبر : 289230
Redmi A3x با تراشه Unisac T603 و اندروید 14 معرفی شد

شیائومی به عنوان یکی از برندهای مطرح در صنعت موبایل، پس از معرفی گوشی Redmi A3 در بهمن ماه سال جاری (بهمن 1402)، مدل جدیدی به نام Redmi A3x را روانه بازار کرد. این گوشی جدید به تازگی از طریق وب سایت جهانی شیائومی به صورت بی سر و صدا رونمایی شده و در بازارهای […]

شیائومی به عنوان یکی از برندهای مطرح در صنعت موبایل، پس از معرفی گوشی Redmi A3 در بهمن ماه سال جاری (بهمن 1402)، مدل جدیدی به نام Redmi A3x را روانه بازار کرد. این گوشی جدید به تازگی از طریق وب سایت جهانی شیائومی به صورت بی سر و صدا رونمایی شده و در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی Redmi A3x

Redmi A3x از تراشه Unisac T603 استفاده می کند و در دو پیکربندی حافظه عرضه می شود. نسخه اول دارای 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی LCD با وضوح 720 در 1650 پیکسل، روشنایی 500 نیت و نرخ رفرش 90 هرتز است. دوربین اصلی گوشی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. انرژی را نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که از شارژ سیمی 10 واتی پشتیبانی می کند، اگرچه آداپتور شارژر در برخی مناطق به طور جداگانه فروخته می شود و همراه تلفن همراه نخواهد بود.

Redmi A3x

یکی از ویژگی های جالب Redmi A3x اسکنر اثر انگشت کناری است که در دکمه پاور ادغام شده است. این گوشی از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند و دارای جک 3.5 میلی متری هدفون می باشد. Redmi A3x با اندروید 14 عرضه می‌شود که نوید دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را می‌دهد. ابعاد بدنه این گوشی 168.4 x 76.3 x 8.3 میلی متر است و در رنگ های مشکی، سفید مهتابی و سبز شفقی تولید شده است.

در مقایسه با مدل قبلی، Redmi A3، تغییرات قابل توجهی در Redmi A3x وجود دارد. مهم ترین تفاوت، تراشه استفاده شده در این مدل است. علاوه بر این، حداکثر حافظه رم در مدل A3x به 4 گیگابایت محدود شده است، در حالی که مدل A3 دارای 6 گیگابایت رم بود. این تفاوت ها باعث می شود که Redmi A3x کمی ارزان تر از Redmi A3 باشد.

Redmi A3x

معرفی Redmi A3x نشان دهنده تلاش شیائومی برای تقویت حضور خود در بازار گوشی های میان رده و ارزان قیمت است. از آنجایی که این گوشی دارای ویژگی های مناسبی مانند نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا، باتری قدرتمند و سیستم عامل به روز است، می تواند گزینه جذابی برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با عملکرد مناسب هستند.

در نهایت می توان گفت که شیائومی با معرفی Redmi A3x گام دیگری برای تقویت سبد محصولات خود برداشته است. این گوشی با ترکیب مناسب امکانات و قیمت می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. انتظار می رود این گوشی در بازارهای بین المللی با استقبال خوبی روبرو شود و به موفقیت های بیشتر شیائومی منجر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=289230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.