افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

Rams’ Wagner در بازی Revenge vs Seahawks Wild INT می سازد

  • کد خبر : 2851
Rams’ Wagner در بازی Revenge vs Seahawks Wild INT می سازد

این مدافع کهنه کار در اولین دیدار خود در برابر تیم سابقش در روز یکشنبه یک امتیاز بزرگ به ثبت رساند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. در روزهای منتهی به بازی رامز مقابل سی هاوکس، بابی واگنر اصرار داشت که هفته 13 علیرغم بازی با تیم سابقش برای اولین […]



این مدافع کهنه کار در اولین دیدار خود در برابر تیم سابقش در روز یکشنبه یک امتیاز بزرگ به ثبت رساند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

در روزهای منتهی به بازی رامز مقابل سی هاوکس، بابی واگنر اصرار داشت که هفته 13 علیرغم بازی با تیم سابقش برای اولین بار، مانند هر هفته دیگر خواهد بود. اما، در بحبوحه یک رقابت داغ در روز یکشنبه، مدافع خط کهنه کار نتوانست پس از انجام یک بازی بزرگ، احساسات خود را به وحشی برساند.

لحظه بزرگ واگنر در اواخر کوارتر سوم در بازی دوم و دوازدهم با رام ها به یک جرقه 17-13 رسید. همانطور که جنو اسمیت کوارتربک سیهاوکز عقب افتاد تا پاس بدهد، سرعت پاس لس‌آنجلس او را تحت تأثیر قرار داد تا پرتاب خود را سریع انجام دهد، که منجر به دور زدن کوتاهی برای دویدن دیجی دالاس شد.

درست در زمانی که دالاس سعی کرد توپ را محکم کند و حرکتی انجام دهد، واگنر از هیچ جا وارد زمین شد و به سمت یک بازی بزرگ حرکت کرد. آل پرو سابق برای گرفتن توپ با دالاس کشتی گرفت و در حالی که آن دو به زمین افتادند، با آن به پایان رسید.

پس از بررسی مشخص شد که واگنر قبل از سقوط دالاس در INT سوار شده است، این بازیکن 32 ساله مانند همیشه در حاشیه رامز ظاهر شد و در سمت نیمکت Seahawks فریاد زد و جشن گرفت.

این لحظه احساسی نه تنها شتاب مورد نیاز را به رام ها داد، بلکه به بازی انتقامی هیولایی برای واگنر نیز اضافه کرد، که قبل از انتخاب دو ساک و پنج تکل (سه تا برای باخت) جمع آوری کرد.

همانطور که اغلب در طول 10 فصل حضورش در سیاتل اتفاق افتاد، صلابت و سرسختی واگنر بار دیگر خود را در زمین به شکل عمده ای نشان داد. و اگرچه او قبلاً در تابستان گفته بود که با خروج صخره‌ای خود از Seahawks “آرامش” دارد، رقابت یکشنبه به وضوح برای او بیش از آن‌چه که اجازه دهد معنایش را داشت.

در حالی که واگنر با یک سوغات خوب و یک بازی به یاد ماندنی در تیم قدیمی خود به خانه خواهد رفت، سیاتل در پایان موفق شد آخرین خنده را بگیرد. سی هاوکس (7–5) بازی یکشنبه را با نتیجه 27–23 برد تا امیدهای خود در پلی آف را زنده نگه دارد و رمز (3–9) را در جدول رده بندی بیشتر کند.

  • NFL بیشتر: جیمی گاروپولو بعد از مصدومیت در مقابل دلفین ها را رد کرد
  • جان هارباگ به‌روزرسانی اولیه در مورد مصدومیت لامار جکسون ارائه می‌کند
  • Packers Eclipse Bears به ​​عنوان برنده ترین تیم تمام وقت NFL
  • رام دایجست: پیش‌نمایش بازی Rams vs. Seahawks Divisional Clash: فهرست ضعیف LA

برای پوشش بیشتر لس آنجلس رامز برو به رام دایجست





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.