افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

QB کلاس هشتم برنده جایزه MVP فوتبال دبیرستان آلاباما شد

  • کد خبر : 1390
QB کلاس هشتم برنده جایزه MVP فوتبال دبیرستان آلاباما شد

این بازیکن 14 ساله تیم تامپسون واریرز را به چهارمین عنوان قهرمانی متوالی ایالت رساند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. یک دانش آموز کلاس هشتم یک تیم دبیرستان آلاباما را به مسابقات قهرمانی ایالت هدایت کرد و در طول مسیر جایزه MVP رویداد را به دست آورد. چه زمانی […]



این بازیکن 14 ساله تیم تامپسون واریرز را به چهارمین عنوان قهرمانی متوالی ایالت رساند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

یک دانش آموز کلاس هشتم یک تیم دبیرستان آلاباما را به مسابقات قهرمانی ایالت هدایت کرد و در طول مسیر جایزه MVP رویداد را به دست آورد.

چه زمانی زک سیمز کوارتربک 2024 کلاسترنت سیبورن، که پیشنهادهای دانشگاهی از پیتسبورگ و لوئیزویل دارد، در اواخر فصل تیم فوتبال دبیرستان تامپسون وریرز به دلیل مصدومیت از کار افتاد. روز چهارشنبه، در برابر Auburn High در بازی عنوان ایالتی AHSAA Super 7 Class 7A، این نوجوان 14 ساله 207 یاردی پاس را روی پنج تاچ داون و یک قطع توپ زد و تیمش را به پیروزی 49-24 رساند و مدرسه را چهارمین پیاپی خود کرد. قهرمانی.

مارک فریمن، سرمربی وریرز گفتجرل راشین از اخبار توسکالوزااو در کلاس سوم با سیبورن آشنا شد و «آن زمان می‌دانست که او فرد خاصی است».

سیبورن: “من حتی نمی توانم درک کنم که کل آن بازی چقدر دیوانه کننده بود.” گفت به247 ورزش. راستش کل فصل بود. تیم ما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است. من قبلاً چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. دادن تمام جلال به خداست. همچنین بیشتر از همه، زک سیمز برادر بزرگتر من در کل فصل بوده است. ما فقط خیلی از هم حمایت می کنیم. پیوند ما هرگز از بین نخواهد رفت. نمی توانم توضیح دهم که چقدر خوشحالم که او را در زندگی ام دارم.»

پس از این برد، Seaborn همیشه متواضع با جایزه MVP اعطا شد، که او بلافاصله به Korbyn Williams دریافت کرد. وید اوت ارشد در این برد چهار تاچ داون و 142 یارد را در شش دریافت دریافت کرد. Seaborn احساس کرد ویلیامز “لایق آن” است.

من به نوعی فقط ملاقات کردم [Williams] امسال، اما در طول سال ما به هم نزدیک‌تر و نزدیک‌تر شدیم. ما آخر هفته ها تمرین می کنیم، با هم می رویم، این پیوند را با یکدیگر ایجاد می کنیم. من فقط فکر کردم که امشب او توپ را بیرون آورد. این آخرین بازی اوست. او لیاقتش را دارد.»

Seaborn که در فصل 2023 فقط یک دانشجوی سال اول خواهد بود، فصل خود را با 1181 یارد و 14 TD به پایان رساند و به تیمش کمک کرد با رکورد 11-3 و یک حلقه قهرمانی ایالتی به پایان برسد. طبق گزارش ها، این بازیکن تنها 14 سال سن دارد و طبق گزارشات، پیشنهادهایی از کلرادو، مریلند و تروی دارد.

  • اطلاعات بیشتر SI All-American: Westlake’s Paxton Land می تواند در ردیف بعدی کارخانه QB آمریکا قرار گیرد
  • استخدام هلو ایالت دی بی هریسون همچنان به اوج خود ادامه می‌دهد، برنامه‌ریزی بازدیدها پس از عدم تعهد
  • آرزوی DL Hastings بازدید از اورگان را به دلیل اعتصاب هواپیمایی، آلاباما از دست می دهد.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.