افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

Pulisic پس از باخت USMNT به هلند، پیامی را برای هواداران به اشتراک می گذارد

  • کد خبر : 2225
Pulisic پس از باخت USMNT به هلند، پیامی را برای هواداران به اشتراک می گذارد

ستاره آمریکایی پس از حذف تیم، افسرده اما مغرور به نظر می رسید. ایالات متحده کریستین پولیسیچ ستاره تیم ملی مردان روز شنبه پس از حذف این گروه از جام جهانی 2022 با شکست 3-1 مقابل هلند، پیامی پرشور از هواداران این تیم ارسال کرد. “بچه ها از همه حمایت ها بسیار متشکرم. این واقعاً […]



ستاره آمریکایی پس از حذف تیم، افسرده اما مغرور به نظر می رسید.

ایالات متحده کریستین پولیسیچ ستاره تیم ملی مردان روز شنبه پس از حذف این گروه از جام جهانی 2022 با شکست 3-1 مقابل هلند، پیامی پرشور از هواداران این تیم ارسال کرد.

“بچه ها از همه حمایت ها بسیار متشکرم. این واقعاً برای ما معنی داشت.» پولیشیچ افسرده جنی تافت از فاکس پس از بازی مرحله یک هشتم نهایی گفت. “ما متاسفیم. ما واقعاً آن را خیلی بد می‌خواستیم، و امیدوارم به شما هیجانی بدهیم و به شما نشان دهیم که این کشور در مورد چیست، این تیم در مورد چیست … فقط از شما تشکر می‌کنم.»

پولیشیچ 24 ساله، علیرغم نگرانی از کوفتگی لگنی که در پیروزی روز سه شنبه مقابل ایران متحمل شد، چهارمین بازی متوالی خود را برای تیم آمریکایی آغاز کرد. اگرچه او فرصت‌های انگشت شماری داشت – از جمله یک موقعیت گل در دقیقه سوم – وینگر ستاره نتوانست از آن استفاده کند، که تبدیل به موضوع تاسف بار روز برای آمریکایی‌ها شد.

با این وجود، پولیسیچ اظهار داشت که چقدر به عملکرد USMNT افتخار می کند، نه تنها در روز شنبه، بلکه در سراسر مسابقات.

من واقعاً به این تیم افتخار می کنم، چقدر پیشرفت کرده ایم. امیدوارم به افراد زیادی نشان دهیم که چه کاری می توانیم انجام دهیم.» “این واقعا شرم آور است. فکر می‌کردم استحقاق بیشتری از این تورنمنت داشتیم و در پایان به آن نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم به آنها افتخار کنیم.»

جام جهانی 2022 اولین حضور پولیشیچ در جام جهانی را رقم زد، کسی که بخشی از USMNT بود که به عنوان عضوی از تیم 2018 جواهر تاج فوتبال را از دست داد. او قطر را ترک خواهد کرد که مستقیماً در دو گل از سه گل آمریکا، با یک پاس گل مقابل ولز و یک گل قهرمانانه مقابل ایران، نقش داشته است.

طرفداران USMNT امیدوارند که این اجرا فقط آغازی برای پولیشیچ در بازی جام جهانی باشد. اگرچه مطمئناً برای این تیم زمان می برد تا از مسابقات امسال خارج شود، اما این بازیکن 24 ساله از ادامه حضور در این گروه در سال های آینده ابراز هیجان کرد.

پولیسیچ در مورد چشم انداز آینده USMNT گفت: «مطمئناً من را هیجان زده می کند. “در حال حاضر خیلی دردناک است، ما فکر می کردیم که می توانستیم پیشرفت کنیم و این بار کارهای بیشتری انجام دهیم. اما می دانید که من این بچه ها را دوست دارم، و این یک گروه واقعاً خاص است.»

  • فوتبال بیشتر: پله، پیام‌های اشتراک‌گذاری خانواده در میان گزارش درباره سلامت
  • باخت USMNT نشان دهنده 20 سال از پیشرفت تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی است
  • USMNT در جام جهانی به هلند سقوط کرد: دنیای ورزش واکنش نشان می دهد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.