افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

Polygon اعلام کرد که توکن اصلی خود را از Metic به POL تغییر می دهد

  • کد خبر : 333165
Polygon اعلام کرد که توکن اصلی خود را از Metic به POL تغییر می دهد

Polygon یک به روز رسانی بزرگ در 4 سپتامبر ایجاد می کند که طی آن نام توکن اصلی شبکه از Metic به POL تغییر می کند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گفته اسمارتک نیوز، این تغییرات می تواند منجر به […]

Polygon یک به روز رسانی بزرگ در 4 سپتامبر ایجاد می کند که طی آن نام توکن اصلی شبکه از Metic به POL تغییر می کند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته اسمارتک نیوز، این تغییرات می تواند منجر به بهبود عملکرد شبکه و افزایش علاقه سرمایه گذاران شود که ممکن است تاثیر مثبتی بر قیمت متیک داشته باشد. در ادامه به پیش بینی قیمت متیک و سناریوهای صعودی و نزولی آن نیز خواهیم پرداخت.

تغییر از Metic به POL

Polygon اعلام کرد که یک به روز رسانی بزرگ در 4 سپتامبر ارائه می شود که طی آن توکن بومی شبکه از MATIC به توکن جدید POL تغییر خواهد کرد.

در طی این به روز رسانی، توکن POL به عنوان توکن اصلی برای گاز و سهام در شبکه اثبات سهام (PoS) استفاده خواهد شد. این به‌روزرسانی ممکن است بر قیمت Metic تأثیر بگذارد.

این انتقال در چند مرحله انجام خواهد شد. در ابتدا، POL جایگزین Metic در شبکه می شود. در مراحل بعدی، POL عمیق‌تر در پروژه AggLayer Polygon ادغام خواهد شد. این توسعه قرار است کارایی و عملکرد شبکه را بهبود بخشد و نقطه عطفی در تکامل اکوسیستم بلاک چین Polygon باشد.

تحلیل قیمت متیک

در زمان نگارش این مقاله، Matic با قیمت 0.4186 دلار معامله می شد که نشان دهنده افزایش 2.32 درصدی قیمت است. بر اساس داده های CoinMarketCap، این ارز دیجیتال 30 درصد افزایش در حجم معاملات داشته است و به حدود 144 میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران است.

اگر قیمت این توکن از ناحیه مقاومت 0.45 دلار عبور کند، ممکن است به سمت 0.5 دلار حرکت کند. چنین رالی می تواند راه را برای تست مجدد سطح 0.55 دلار برای Matic هموار کند.

شاخص های فنی در نمودار چهار ساعته نشان دهنده ثبات روند صعودی است. نشانگر MACD یک را نشان می دهد صلیب و صعود ضعیف است خط سیگنال درست بالای خط صفر است، که نشان می دهد در صورت حفظ روند، روند صعودی ممکن است ادامه یابد.

نمودار قیمت چند ضلعی - منبع: TradingViewنمودار قیمت چند ضلعی - منبع: TradingView
نمودار قیمت پولیگان – منبع: TradingView

بر اساس داده های Coinglass، حجم معاملات مشتقات Polygon 30.2 درصد افزایش یافت و به 117.54 میلیون دلار رسید. سود باز نیز با 3.9 درصد افزایش به 117.01 میلیون دلار رسید. این افزایش می تواند به طور بالقوه بر قیمت متیک تأثیر بگذارد. افزایش بهره در معاملات اختیاری نیز نشان دهنده افزایش اطمینان معامله گران است که ممکن است قیمت این دارایی را افزایش دهد.

در یک سناریوی نزولی، در صورت تضعیف شرایط بازار، قیمت متیک ممکن است به سطح حمایت خود در 0.41 دلار بازگردد. اگر روند منفی ادامه یابد، قیمت Matic می تواند به 0.4 دلار سقوط کند که نشان دهنده یک تغییر نزولی است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-19 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.