افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

Pasmavari ، یا همان نیمکت ، در دکوراسیون آشپزخانه چقدر زیبا به نظر می رسد / می توانید آن را مانند این انتخاب کنید

  • کد خبر : 171699
Pasmavari ، یا همان نیمکت ، در دکوراسیون آشپزخانه چقدر زیبا به نظر می رسد / می توانید آن را مانند این انتخاب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در یک خانه کامل همه چیز مهم است. وسایل و لوازمی که در منزل خود استفاده می کنیم چه به عنوان دکور و چه به عنوان ابزار اصلی هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. مثلا به فاجعه ای که اگر یخچال نباشد فکر کنید! […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در یک خانه کامل همه چیز مهم است. وسایل و لوازمی که در منزل خود استفاده می کنیم چه به عنوان دکور و چه به عنوان ابزار اصلی هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. مثلا به فاجعه ای که اگر یخچال نباشد فکر کنید! این مورد قطعا نباید در هر خانه ای باشد، ممکن است مشکلات عجیبی ایجاد کند، اما از طرف دیگر، اگر فکر کنید که در خانه شما هیچ نقاشی، مجسمه، گل و گلدانی وجود ندارد، چه اتفاقی می افتد؟ خانه شما قطعا تبدیل به فضایی بی روح و بی خاصیت می شود که فقط یکسری لوازم عمومی دارد و اگر به در و دیوار و اطرافش نگاه کنید فقط یکسری لوازم بزرگ را می بینید!

اما اجازه دهید وارد جزئیات داستان شویم. به عنوان مثال از آشپزخانه بازدید کنیم و حتی ذره بین را جلوتر ببریم و به آنچه در این فضا به عنوان وسایل ساده اما کاربردی می بینیم برسیم. یکی از آنها پاسماوری است. آیا تا به حال این نام را شنیده اید؟ یا شاید شما دقیقا نمی دانستید پاسماوری چیست! مشکلی نیست، کافیست مقاله ما را دنبال کنید تا با این وسیله آشپزخانه جذاب آشنا شوید.

پاسماوری چیست؟

در حقیقت ، بسیاری از آشپزخانه ها به یک سرویس درایو مجهز شده اند ، زیرا اگر در آنجا نباشد ، می تواند باعث ایجاد شلوغی و سردرگمی زیادی شود. حال، پاسمائوری چیست؟ همان مکان برای شکر ، شکر ، چای ، ادویه جات ترشی جات ، لوبیا و غیره وجود دارد. که می تواند دسترسی شما را به این غذاها آسان کند و مجبور نباشید هر کدام از آنها را در بسته بندی خود نگهداری کنید! به این ترتیب ، سفارش قابل توجهی به آشپزخانه شما می دهد.

crateandbarrel _ فروشگاه اینستاگرام (1)

آیا شما باید فقط آن مورد خاص را در گذرنامه قرار دهید؟

البته نوع استفاده از پاسماواری مربوط به شماست و چیزی نوشته نشده که حتماً فقط برای نگهداری از موارد ذکر شده از آن استفاده کنید و استفاده از این محصول محدودیتی ندارد.

اما چه چیزی به شما حق استفاده از پاسپورت ها را می دهد که برای کدام اقلام اندازه و ابعاد آنها و البته تعداد پاسپورت شما است. با در نظر گرفتن این موارد می توانید تصمیم بگیرید که چگونه از این محصول استفاده کنید! بسته به سایز می توانید داخل پاسماوری شکر، شکر، چای و چای بریزید و یا از آن به عنوان جای ادویه، سبزی خشک، حبوبات، آجیل و … استفاده کنید. البته تنقلات جذاب دیگری مانند انواع عطر چای و چوب دارچین و حتی شکلات های ریز و سنگی و … نیز وجود دارد.

ذخیره سازی شیشه ای با توپ های چوب پنبه ای

تفاوت بانک و پاسپورت

حقیقت این است که بانک یا پاسپورت شما در یک آدرس هستند و عملکرد یکسانی دارند. آنها هر دو ظروف نگهداری هستند که درب محکمی دارند و اغلب برای نگهداری مواد غذایی خشک استفاده می شوند و برای غذاهای مرطوب و قابل شستشو چندان مفید نیستند مگر اینکه بخواهید آنها را در یخچال قرار دهید که در این صورت خوب است. واقعاً سرشان شلوغ است! اما مجموعه چند نیمکت در سایزهای مختلف به ست جهیزیه پاسماوری معروف است و همانطور که گفتیم کاربردهای متفاوتی دارند.

d87783ff-fd8a-4a99-9738-af49f177d965

چه نوع پاسپورتی بهتر است؟

مثل قدیم نیست که مدل های کمی وجود دارد و با توجه به اینکه سبک و طرح پاسماوری در بازار بسیار جذاب و مد روز است، دست شما در انتخاب و خرید بسیار باز است. به عنوان مثال برخی از خانم ها دوست دارند در آشپزخانه خود از پاسماوری و نیمکت های شیک و شیک استفاده کنند. یا مثلا عده ای دیگر به سادگی دنبال کاربرد این ظروف می گردند و می خواهند غذای مورد نظرشان را داخل پاسماواری بگذارند و در کمد نگه دارند که در این شرایط نیاز به مدل خاصی نیست. پس باید بدانید که جای نگرانی نیست و فقط باید به سلیقه خود و البته به یک نکته مهم مانند سبک دکوراسیون آشپزخانه خود توجه کنید و بر اساس آن خرید کنید. سرامیک، شیشه، فلز، چوب، شیشه ترک خورده، مس، استیل، پلاستیک یا ترکیبی مانند چوب و سرامیک یا شیشه و فلز، شیشه و چوب تنها برخی از مدل های موجود در بازار هستند.

DFE26B719A639C628292A44E21FE90C589359EA_1666207298

این نوع پاسماوری برای عروس مناسب است.

امروزه عروس خانم ها سعی می کنند از مدل های شیک و تزیینی برای پاسماوری استفاده کنند. یکی مینیمالیسم را دوست دارد و دیگری چوب را دوست دارد، یکی لوکس و دیگری رنگ را دوست دارد، اما در هر صورت باید دو چیز را همزمان نشان دهند، هم کاربرد و هم ظاهر. غذاهای مورد نیاز آنها را به خوبی قرار دهید و زیبایی آشپزخانه را دوچندان کنید. به همین دلیل از استند با طراحی مدرن و خاص استفاده می کنند.

به عنوان مثال طرح های فعلی ترکیب شیشه های سرامیکی با درب بامبو یا لیوان های طرح دار با درب فلزی براق است که در نهایت همه این گزینه ها به سلیقه شما بستگی دارد عروس زیبا.

تخلیه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.