افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

Oppo Find X8 و X8 Pro ارائه شد. پردازنده ابعاد 9400 و دوربین های حرفه ای

  • کد خبر : 408624
Oppo Find X8 و X8 Pro ارائه شد. پردازنده ابعاد 9400 و دوربین های حرفه ای

اوپو اخیرا در رویدادی اختصاصی در چین از گوشی های پرچمدار جدید خود با نام های «Find X8» و «Find X8 Pro» رونمایی کرد. این گوشی ها با طراحی جدید و امکانات پیشرفته معرفی شده اند و به نظر می رسد شاید شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین گوشی سال داشته باشند. با ما در […]

اوپو اخیرا در رویدادی اختصاصی در چین از گوشی های پرچمدار جدید خود با نام های «Find X8» و «Find X8 Pro» رونمایی کرد. این گوشی ها با طراحی جدید و امکانات پیشرفته معرفی شده اند و به نظر می رسد شاید شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین گوشی سال داشته باشند. با ما در اسمارتک نیوز باشید تا با هم مشخصات کامل این دو گوشی جدید را بررسی کنیم.

طراحی و نمایش

اوپو امسال با تغییراتی در طراحی وارد صحنه شده است. یافتن از طرف دیگر، مدل Find X8 Pro با صفحه نمایش کمی بزرگتر 6.78 اینچی عرضه می شود. صفحه نمایش مشخصاتی مشابه با X8 دارد، اما ظاهری متفاوت با طراحی کمی متفاوت ارائه می‌کند که در هر چهار گوشه خمیده است.

Oppo Find X8

هر دو مدل دارای حداکثر روشنایی 1600 نیت در کل و تا 4500 نیت روشنایی محلی برای محتوای HDR هستند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت نوری در هر دو دستگاه وجود دارد.

دوربین های حرفه ای

یکی از جذاب ترین ویژگی های سری Find X8 سیستم دوربین آن است. این سری با طراحی جدیدی به نام حلقه کیهان برای ماژول دوربین به بازار آمده است. این طراحی نسبت به نسل قبلی Find X7 کوچکتر است و در عین حال سخت افزار قدرتمندتری نیز دارد.

Oppo Find X8

یافتن این دوربین دارای یک ماژول فوق عریض 50 مگاپیکسلی (با سنسور Isocell JN5) با فوکوس خودکار و دوربین پریسکوپ (زوم اپتیکال 3 برابر) با سنسور IMX882 (اندازه 1.95 اینچ) است.

با توجه به ابعاد بزرگتر، مدل Find X8 Pro از لنز دوم پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 6 برابر استفاده می کند. این دوربین از سنسور IMX858 با سایز 1/2.51 اینچ و دیافراگم f/4.3 بهره می برد. لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی (زوم اپتیکال 3 برابر) و دوربین های با زاویه فوق عریض نیز از مدل استاندارد به مدل Pro منتقل شده اند، در حالی که دوربین اصلی به سنسور 1.4 اینچی LYT-808 ارتقا یافته است.

Oppo Find X8

پردازش تصویر و ویژگی های جدید.

هم Find X8 و هم Find X8 Pro از موتور پردازش تصویر HyperTone Oppo استفاده می کنند. این فناوری 9 فریم RAW را در هر عکس ترکیب می‌کند تا وضوح بالا، محدوده دینامیکی قوی‌تر و نویز و اشکالات تصویر را کاهش دهد. حالت پرتره Hasselblad نیز در این مجموعه وجود دارد و قابلیت جدیدی به نام LivePhoto معرفی شده است که قبل و بعد از عکس گرفتن ویدیوهای کوتاه را ضبط می کند.

مدل پرو دارای یک دکمه مخصوص به نام دکمه سریع است که می توان از آن برای باز کردن سریع اپلیکیشن دوربین، شاتر ویژه و زوم استفاده کرد. علاوه بر این، دکمه هشدار اسلاید در این مدل بازگشته است.

پردازنده و عملکرد

Oppo Find X8

پایگاه Find.

این گوشی ها همچنین دارای سیستم عامل ColorOS 15 هستند که شامل چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی و طراحی جدید است.

باتری و شارژ

Find X8 دارای باتری سیلیکونی کربنی با ظرفیت 5630 میلی آمپر ساعت است، در حالی که X8 Pro از باتری بزرگتر 5910 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. هر دو گوشی از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کنند و دارای استاندارد IP69 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند.

قیمت و رنگ

Oppo Find X8

Oppo Find X8 در رنگ های مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه می شود. قیمت این مدل از 4199 یوان (حدود 590 دلار) برای نسخه 12/256 گیگابایتی شروع می شود و برای نسخه 512/16 گیگابایتی به 4999 یوان (حدود 700 دلار) می رسد.

Oppo Find X8 Pro

مدل Find X8 Pro در رنگ های مشکی، سفید و آبی نیز موجود است. قیمت این مدل از 5299 یوان (حدود 745 دلار) برای نسخه 256/12 گیگابایتی شروع می شود و تا 6799 یوان (حدود 955 دلار) برای نسخه 1 ترابایتی با 16 گیگابایت رم می رسد که قابلیت ارتباط از طریق ماهواره نیز دارد.

زمان انتشار و در دسترس بودن جهانی.

سری Find X8 در تاریخ 30 اکتبر (9 نوامبر) در چین عرضه می شود. انتظار می رود این گوشی ها در آینده نزدیک در بازارهای بین المللی عرضه شوند. هنوز مشخص نیست که مدل Find X8 Ultra چه زمانی معرفی و روانه بازار می شود، اما احتمالا اوپو این مدل را در سه ماهه اول سال 2025 معرفی خواهد کرد.

نتیجه گیری

سری Find X8 و X8 Pro با ویژگی های جذاب و پیشرفته ای که ارائه می دهند می توانند به رقبای جدی در بازار گوشی های پرچمدار تبدیل شوند. این گوشی ها از طراحی جدید گرفته تا قابلیت های دوربین، توجه بسیاری از کاربران و علاقه مندان دنیای فناوری را به خود جلب کرده اند. Oppo با استفاده از تراشه Dimension 9400 و چندین بهبود در سیستم عامل و دوربین، سعی دارد تجربه بهتر و جذاب تری را برای کاربران خود فراهم کند. باید دید عملکرد این گوشی ها در رقابت با سایر برندهای مطرح چگونه خواهد بود و آیا می توانند به جایگاه مناسبی در بازار دست یابند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.