افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

Oppo Find X8: الهام مستقیم از اپل با شارژ مغناطیسی و جزیره پویا

  • کد خبر : 368273
Oppo Find X8: الهام مستقیم از اپل با شارژ مغناطیسی و جزیره پویا

سری جدید گوشی های «Oppo Find X8» (Oppo Find X8) با ویژگی های مشابه محصولات اپل وارد بازار خواهند شد. بر اساس گزارش های منتشر شده توسط Digital Chat Station در Weibo، سری Find X8 از فناوری شارژ بی سیم مغناطیسی استفاده می کند که بسیار شبیه MagSafe اپل است. این اولین بار نیست که […]

سری جدید گوشی های «Oppo Find X8» (Oppo Find X8) با ویژگی های مشابه محصولات اپل وارد بازار خواهند شد. بر اساس گزارش های منتشر شده توسط Digital Chat Station در Weibo، سری Find X8 از فناوری شارژ بی سیم مغناطیسی استفاده می کند که بسیار شبیه MagSafe اپل است.

این اولین بار نیست که اوپو از اپل تقلید می کند. این شرکت قبلاً ویژگی های مشابهی از جمله دکمه کنترل دوربین اپل را در گوشی های خود قرار داده بود. با این حال، افزودن شارژرهای مغناطیسی و احتمالاً کل اکوسیستم لوازم جانبی برای این فناوری، مستقیم ترین تقلید اپل از Oppo را نشان می دهد.

اکوسیستم لوازم جانبی و شارژ بی سیم مغناطیسی

شارژ بی سیم مغناطیسی یکی از ویژگی هایی است که اخیراً در گوشی های پرچمدار رایج شده است. اپل با معرفی MagSafe به آیفون ها، این فناوری را به استاندارد جدیدی تبدیل کرد. حالا اوپو قصد دارد همین فناوری را در سری Find X8 پیاده کند و به نظر می رسد که اکوسیستمی کامل از لوازم جانبی مانند شارژر و کیف های محافظ نیز در نظر گرفته شده است. این لوازم جانبی با فناوری مغناطیسی سازگار خواهند بود و به کاربران اجازه می دهند از تجربه ای مشابه آنچه در آیفون های جدید دیده ایم لذت ببرند.

با الهام از جزیره پویا اپل

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه مورد انتظار در سری Find X8 اضافه شدن چیزی شبیه به «جزیره پویا» اپل است. این ویژگی که اولین بار در آیفون 14 پرو معرفی شد، به عنوان یک عنصر تعاملی بر روی صفحه نمایش عمل می کند و اطلاعات مختلفی مانند اعلان ها و وضعیت باتری را در قالبی جذاب و کاربردی در اطراف دوربین سلفی نمایش می دهد. حال به نظر می رسد که اوپو نیز قصد دارد نسخه ای مشابه از این ویژگی را در پرچمداران خود پیاده کند که نشانه ای آشکار از الهام گرفتن در طراحی های اپل است.

رقابت با شیائومی در زمینه شارژ مغناطیسی

البته Oppo تنها شرکتی نیست که به دنبال استفاده از شارژ بی سیم مغناطیسی است. شیائومی همچنین اخیرا یک شارژر بی سیم مغناطیسی بسیار باریک 30 واتی معرفی کرده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این شارژر برای گوشی های آینده این شرکت طراحی شده است یا خیر. Digital Chat Station تنها نام گوشی های Oppo را ذکر کرده و اطلاعات بیشتری در مورد شیائومی ارائه نکرده است.

این وضعیت نشان می دهد که رقابت بین تولیدکنندگان بزرگ چینی برای ارائه فناوری های جدید در گوشی های هوشمند به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و هر کدام به نوعی به دنبال رقابت با اپل یا الهام گرفتن از ویژگی های آن هستند.

پردازنده و زمان انتشار

سری Find X8 شامل Find X8 و Find multitask می شود. طبق شایعات، انتظار می رود این گوشی ها در اکتبر 2024 وارد بازار شوند.

در مجموع، هدف سری Oppo Find X8 با استفاده از فناوری‌های مشابه اپل و تمرکز بر ویژگی‌هایی مانند شارژ بی‌سیم مغناطیسی و جزیره پویا، جذب کاربران بیشتر است. این سری به عنوان پرچمداران جدید اوپو می تواند رقابت جدیدی در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کند و انتخاب های بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.