افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

OpenAI احتمالاً تا دو هفته دیگر مدل پیشرفته هوش مصنوعی «توت فرنگی» خود را عرضه خواهد کرد

  • کد خبر : 359428
OpenAI احتمالاً تا دو هفته دیگر مدل پیشرفته هوش مصنوعی «توت فرنگی» خود را عرضه خواهد کرد

به گزارش بازار، طبق گزارش‌های قبلی، OpenAI ظاهراً در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک مدل هوش مصنوعی جدید با اسم رمز «Strawberry» برای ChatGPT در پاییز امسال بود. حال به گفته منابع آگاه این احتمال وجود دارد که این شرکت بخواهد پروژه توت فرنگی خود را زودتر یعنی تا دو هفته آینده راه اندازی کند. […]

به گزارش بازار، طبق گزارش‌های قبلی، OpenAI ظاهراً در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک مدل هوش مصنوعی جدید با اسم رمز «Strawberry» برای ChatGPT در پاییز امسال بود. حال به گفته منابع آگاه این احتمال وجود دارد که این شرکت بخواهد پروژه توت فرنگی خود را زودتر یعنی تا دو هفته آینده راه اندازی کند.

راه اندازی مدل هوش مصنوعی توت فرنگی OpenAI در دو هفته دیگر

دو نفر که مدل توت فرنگی را آزمایش کرده اند، می گویند که آنچه آن را از سایر هوش مصنوعی های مکالمه متمایز می کند، توانایی آن برای “فکر کردن” قبل از پاسخ دادن است. به عبارت دیگر این مدل مانند مدل های قبلی پاسخ فوری به سوالات شما نمی دهد. این منابع آگاه می گویند که این مدل بین 10 تا 20 ثانیه (حداقل در نسخه های آزمایشی) فکر می کند.

علاوه بر این، طبق اطلاعات، اگرچه مدل توت فرنگی بخشی از ChatGPT است، اما یک مدل مستقل خواهد بود و هنوز دقیقاً مشخص نیست که OpenAI قرار است مدل جدید خود را چگونه ارائه کند. طبق گزارشات، اولین نسخه Strawberry فقط می تواند متن را دریافت و تولید کند، نه تصویر. هنوز چندوجهی نشده است.

طبق گزارش های قبلی، هوش مصنوعی جدید OpenAI عملکرد پیشرفته ای در استدلال ریاضی خواهد داشت و می تواند مسائل ریاضی را به روشی کاملا جدید حل کند. به همین ترتیب، مدل توت فرنگی دارای مهارت های پیشرفته ای در زمینه برنامه نویسی و ایجاد استراتژی های بازاریابی است.

برخلاف مدل‌های فعلی ChatGPT که دارای نسخه‌های پولی و رایگان هستند، انتظار می‌رود مدل Strawberry AI فقط به صورت اشتراک در دسترس باشد و تعداد درخواست‌هایی که کاربران می‌توانند در ساعت ارسال کنند محدود است. البته در حال حاضر نمی توان این اظهارات را به طور کامل تایید کرد و باید منتظر ماند و دید که OpenAI تا 2 هفته دیگر از پروژه جدید خود رونمایی خواهد کرد یا خیر.

را

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.