افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

OnePlus S 3V معرفی شد. اولین گوشی با پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 7 پلاس

  • کد خبر : 238999
OnePlus S 3V معرفی شد.  اولین گوشی با پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 7 پلاس

سرانجام پس از شایعات و گمانه زنی های فراوان، گوشی OnePlus Ace 3V رسما معرفی شد و اولین گوشی هوشمند مجهز به نسل سوم تراشه جدید اسنپدراگون 7 پلاس بود. این تراشه میان رده جدید کوالکام، مانند پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3، از یک هسته اصلی جدید به نام Cortex-X4 در پردازنده مرکزی خود استفاده […]

سرانجام پس از شایعات و گمانه زنی های فراوان، گوشی OnePlus Ace 3V رسما معرفی شد و اولین گوشی هوشمند مجهز به نسل سوم تراشه جدید اسنپدراگون 7 پلاس بود. این تراشه میان رده جدید کوالکام، مانند پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3، از یک هسته اصلی جدید به نام Cortex-X4 در پردازنده مرکزی خود استفاده می کند و این به معنای نسلی از هسته موجود در پردازنده نسل Snapdragon 8 است. تلفن اصلی، دست دوم، جدیدتر OnePlus S3. در مورد پردازنده گرافیکی، انتظار می رود مدل پلاس به نسل سوم اسنپدراگون 8 نزدیکتر از نسخه معمولی نسل سوم اسنپدراگون 8 باشد.

OnePlus 3V نیز با طراحی جدید خود توانسته نظر مثبت علاقه مندان را به خود جلب کند. این بار، برجستگی دایره‌ای بزرگ پشت بدنه برداشته شده و یک جزیره دوربین جمع‌وجورتر با دو لنز دوربین و فلاش دایره‌ای جایگزین شده است. نمای جلوی گوشی نیز متفاوت است، زیرا در این مدل صفحه نمایش تخت است.

صفحه نمایش OnePlus 3V یک پنل 6.74 اینچی AMOLED با رزولوشن 1240 در 2772 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز است.این صفحه نمایش می تواند رنگ های 10 بیتی را نمایش دهد و طیف رنگی DCI-P3 را به طور کامل پوشش می دهد. حداکثر روشنایی صفحه نمایش 2150 نیت است که در سطوح بالاتر از سیستم کاهش نور DC و در سطوح پایین تر از سیستم کاهش نور PWM (با فرکانس 2160 هرتز) استفاده می کند. لطفا توجه داشته باشید که این پنل نمایش بر خلاف مدل معمولی IS3 از نوع LTPO نیست. حفره روی صفحه نمایش که برای نصب دوربین سلفی در نظر گرفته شده است، شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و زاویه دید 82 درجه است که قادر به فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

بیایید به دوربین های عقب برگردیم. دوربین اصلی مورد استفاده در OnePlus S3V دارای وضوح 50 مگاپیکسل است و از سنسور IMX882 سونی استفاده می کند که بزرگتر (1/2 اینچ) از سنسور IMX890 سونی (1.56 اینچ) در S3 معمولی است. با این حال، هنوز از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده می کند. همچنین یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 112 درجه در ماژول دوربین عقب وجود دارد. برای فیلمبرداری، دوربین اصلی می‌تواند با تثبیت‌کننده الکترونیکی (EIS) و تثبیت‌کننده اپتیکال (OIS) ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.

این گوشی تراشه نسل سوم اسنپدراگون 7 پلاس را با 12 یا 16 گیگابایت رم (LPDDR5X) و 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی (UFS 4.0) ترکیب می کند و به این ترتیب محصولی میان رده اما بسیار قدرتمند را به خریداران ارائه می دهد. برای خنک کردن تراشه از یک محفظه بخار بزرگ با مساحت 9140 میلی متر مربع استفاده شده است و سیستم عامل پیش فرض نصب شده روی گوشی اندروید 14 با اکسیژن 14 یا رابط کاربری ColorOS 14 است.

ظرفیت باتری نسل سوم اسنپدراگون 7 پلاس 5500 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 100 واتی SuperVOOC S با تراشه مدیریت انرژی اختصاصی پشتیبانی می کند. ارقام رسمی ارائه شده توسط OnePlus نشان می دهد که شارژ از 1 تا 100٪ فقط 26 دقیقه طول می کشد که برای محصولی در این رده قیمتی و با این ظرفیت باتری فوق العاده است.

OnePlus 3V

برخلاف مدل معمولی IS3، نسخه 3 ولت دارای درجه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP65 است (IP65 به معنای مقاومت کامل در برابر گرد و غبار و پاشش آب کم فشار از هر جهت است). OnePlus ادعا می کند که حتی اگر صفحه نمایش خیس باشد، پد لمسی می تواند انگشت شما را تشخیص دهد، بنابراین از لمس های ناخواسته ای که در هوای بارانی می تواند بسیار آزاردهنده باشد جلوگیری می کند. علاوه بر این، دکمه کشویی هشدار سه حالته که یکی از ویژگی های برجسته گوشی های وان پلاس است، همچنان در این مدل وجود دارد.

در حال حاضر امکان پیش خرید OnePlus 3V در چین وجود دارد. قیمت پایه مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۲۰۰۰ یوان (معادل ۲۸۰ دلار آمریکا یا ۲۵۵ یورو) است و مدل‌های ۱۲/۵۱۲ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی ۲۳۰۰ یوان و ۲۶۰۰ یوان (۳۱۸ و ۳۶۰ دلار) قیمت دارند. به ترتیب. برای مقایسه، خوب است بدانید که مدل پایه OnePlus S3 با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 2600 یوان چین (360 دلار) و نسخه 16/512 گیگابایتی آن 3000 یوان (415 دلار) قیمت دارد. فروش رسمی OnePlus Ace 3V از دوشنبه 25 مارس (6 آوریل) آغاز خواهد شد.

برای بازارهای بین المللی، انتظار می رود OnePlus Ace 3V با نام OnePlus Nord 4 عرضه شود. این شرکت به طور رسمی تایید کرده است که Nord CE4 در تاریخ 1 آوریل وارد و عرضه خواهد شد، اما این مدل از نسخه معمولی Snapdragon 7 Gen 3 استفاده می کند. هنوز مشخص نیست که OnePlus Nord 4 نیز عرضه خواهد شد یا خیر. همان تاریخ اعلام خواهد شد یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.