افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

:::Noandish.com::: واکنش رئیسی به شهادت 5 تن از پاسداران انقلاب اسلامی: بی پاسخ نمی ماند

  • کد خبر : 183774

ابراهیم رئیسی در پیامی شهادت پنج تن از مستشاران کشورمان توسط رژیم صهیونیستی را در پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم ملت ایران، عاشق شهدا، رزمندگان جبهه مقاومت محکوم کرد. ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان و خانواده های گرانقدر این شهیدان. مقام معظم رهبری تسلیت گفتند. به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی […]

ابراهیم رئیسی در پیامی شهادت پنج تن از مستشاران کشورمان توسط رژیم صهیونیستی را در پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم ملت ایران، عاشق شهدا، رزمندگان جبهه مقاومت محکوم کرد. ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان و خانواده های گرانقدر این شهیدان. مقام معظم رهبری تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت ترور ناجوانمردانه پنج تن از مستشاران عالی رتبه ایران توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی، تصریح کرد: بدون شک تداوم این گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از ناکامی و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در دستیابی به اهداف کثیف خود و یاس و درماندگی عمیق در برابر رزمندگان جبهه مقاومت از سوی جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

نام خدای مهربان

رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر در اقدامی تروریستی با نقض آشکار حریم هوایی سوریه، چند تن از نیروهای سوری و پنج مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران را که در لباس مستشار و پاسدار حرم اهل بیت(ع) بودند به هلاکت رساند. از امامت و طهارت (ع) در شام شهادت دادند.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا تقدیم می نمایم. -سردار ملت شهدا این ضایعه را به ایران، رزمندگان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان و خانواده های گرانقدر این شهدای والامقام تسلیت می گویم.

بدون شک تداوم این گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که بیانگر ناکامی و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در دستیابی به اهداف شوم خود و عمق یأس و درماندگی در برابر رزمندگان جبهه مقاومت است، باقی نخواهد ماند. بی پاسخ جمهوری اسلامی ایران

جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی که زیر سایه حمایت کشورهای سلطه گر و در رأس آنها آمریکا بر خلاف تمامی معاهدات بین المللی و اصول انسانی انجام می شود و سکوت رژیم صهیونیستی مجامع جهانی، قطعا لکه دیگری بر کارنامه سیاه همه مدعیان حقوق بشر است.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.