افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

NatCoin در این شرایط می تواند بیش از 50 درصد رشد کند

  • کد خبر : 399009
NatCoin در این شرایط می تواند بیش از 50 درصد رشد کند

قیمت NotCoin (NOT) اخیراً در حال رشد بوده است، اما بسیاری از دارندگان این توکن همچنان با ضرر مواجه هستند. با وجود این رشد، بیشتر سرمایه گذاران همچنان منتظر افزایش بیشتر برای جبران سرمایه اولیه خود هستند. این وضعیت می تواند فشار فروش را کاهش دهد و احتمالا به ادامه روند صعودی کمک کند. به […]

قیمت NotCoin (NOT) اخیراً در حال رشد بوده است، اما بسیاری از دارندگان این توکن همچنان با ضرر مواجه هستند. با وجود این رشد، بیشتر سرمایه گذاران همچنان منتظر افزایش بیشتر برای جبران سرمایه اولیه خود هستند. این وضعیت می تواند فشار فروش را کاهش دهد و احتمالا به ادامه روند صعودی کمک کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، شاخص های فنی قوی تر از جمله امکان تشکیل یک تقاطع طلایی و افزایش قدرت روند، نشان دهنده افزایش تمایلات صعودی است. NatCoin با وجود چندین سطح مقاومت در برابر خود، می تواند روند صعودی خود را ادامه دهد و در صورت حفظ روندهای فعلی، رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

بیش از نیمی از دارندگان NOT در ضرر هستند

نمودار قیمت تاریخی NOT نشان می دهد که 40 درصد از دارندگان این دارایی در سود هستند. با وجود افزایش 10 درصدی قیمت این توکن در روز گذشته، بخش قابل توجهی از سرمایه گذاران (53 درصد) همچنان در ضرر هستند.

این عدم تعادل نشان می دهد که بسیاری از سرمایه گذاران، به ویژه آنهایی که با قیمت های بالاتر خرید می کنند، هنوز سودی نبرده اند. شاخص قیمت سربه سر تاریخی به عنوان ابزاری کلیدی برای اندازه گیری سودآوری سرمایه گذاران، تفاوت بین قیمت ورودی آنها و قیمت فعلی بازار را نشان می دهد.

نمودار قیمت تاریخی NOT سر به سر - منبع: TradingView
نمودار قیمت سر به سر تاریخی NOT – منبع: TradingView

با توجه به اینکه قیمت NOT هنوز بسیار پایین تر از سطوح مشاهده شده در ماه های آگوست، جولای و ژوئن است، بسیاری از دارندگان قبل از فروش منتظر افزایش بیشتر قیمت هستند. بسیاری از دارندگان حتی پس از افزایش 10 درصدی اخیر هنوز در ضرر هستند، به این معنی که تمایل کمتری به فروش در سطح قیمت فعلی دارند زیرا ترجیح می دهند سرمایه اولیه خود را پس بگیرند یا سود ببرند.

این سناریو احتمال فشار فروش فوری را کاهش دهید می دهد در نتیجه، بازار فعلی ممکن است از ادامه خرید بدون ترس از فشار شدید فروش کوتاه مدت بهره مند شود.

روند فعلی NatCoin در حال تقویت است

میانگین شاخص جهت (ADX) برای NOT در روز گذشته به محدوده 34 رسید که نسبت به مقدار روز قبل (18) به شدت افزایش یافت. این افزایش سریع در شاخص ADX نشان می دهد که قدرت این روند در مدت زمان کوتاهی رشد فوق العاده ای داشته است.

شاخص جهت دار متوسط ​​(ADX) اندازه گیری قدرت روند یک دارایی است، صرف نظر از اینکه روند صعودی یا نزولی باشد. مقدار ADX بالای 25 معمولاً نشان دهنده یک روند قوی است، در حالی که مقادیر پایین تر نشان می دهد که بازار یک دارایی ثابت است یا در حالت تثبیت است.

NatCoin ADX Index – منبع: TradingView

با وارد نشدن یک روند صعودی و ADX فعلی در 34، می توان گفت که روند صعودی فعلی قوی است. این نشان می‌دهد که افزایش قیمت اخیر ممکن است فقط شروع باشد، زیرا قدرت این روند نشان‌دهنده ادامه علاقه خرید و احتمال افزایش بیشتر قیمت است.

ترکیب این روند جدید و سطح قوی ADX نشان می دهد که روند صعودی قیمت NOT می تواند ادامه یابد زیرا معامله گران متعهد به حفظ این رشد هستند.

پیش بینی قیمت NotCoin: آیا نمی توانید در چند روز آینده 50 درصد رشد کنید؟

خطوط میانگین متحرک نمایی (EMA) در NOT یک الگوی متقاطع طلایی را تشکیل می دهند. تلاقی طلایی زمانی اتفاق می افتد که متحرک نمایی کوتاه مدت از متحرک متحرک متحرک بلندمدت عبور کند و نشان دهنده شروع احتمالی یک روند صعودی در یک دارایی باشد.

نزدیکی خطوط EMA به این تقاطع نشان می دهد که حرکت قیمت فعلی در حال تقویت است و در صورت تایید، می تواند منجر به حرکت های صعودی قابل توجهی شود. معامله گران معمولا این الگو را به عنوان نشانه ای برای ورود به موقعیت های خرید می دانند و در این شرایط انتظار افزایش بیشتر قیمت را دارند.

خطوط EMA میانگین متحرک نمایی قیمت یک دارایی را در یک دوره خاص نشان می‌دهند و داده‌های جدیدتر را وزن می‌کنند تا روندهای فعلی را با دقت بیشتری منعکس کنند. زمانی که EMA کوتاه مدت از EMA بلند مدت عبور می کند، معمولا نشان دهنده تغییر از یک روند نزولی به یک روند صعودی است.

خطوط EMA و سطوح حمایت و مقاومت در NOT - منبع: TradingViewخطوط EMA و سطوح حمایت و مقاومت در NOT - منبع: TradingView
خطوط EMA و سطوح حمایت و مقاومت در NOT – منبع: TradingView

با توجه به قدرت فعلی ADX در NOT و این واقعیت که بسیاری از دارندگان هنوز در ضرر هستند، شرایط برای صعود بیشتر آماده است. اگر تقاطع طلایی تشکیل شود و روند ادامه یابد، نمی‌توان مقاومت‌هایی را قیمت‌گذاری کرد 0.0106 دلار برای آزمایش و حتی به 0.0122 تا 0.0135 دلار رسیدن

رسیدن به این سطوح می تواند به معنای رشد حدود 50 درصدی قیمت نسبت به موقعیت فعلی آن باشد. با این حال، اگر روند صعودی محقق نشود و روند معکوس شود، قیمت NOT می تواند کاهش یابد و پشتیبانی 0.007 دلار آزمونی که نشانه دورنمای نزولی در کوتاه مدت خواهد بود.

این شرایط بسته به تایید یا عدم تایید تقاطع طلایی، روزهای آینده را برای تعیین جهت بازار NOT تعیین کننده می کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-16 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.