افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

Nat Pixel چیست؟ با سومین بازی نات کوین آشنا شوید

  • کد خبر : 383426
Nat Pixel چیست؟ با سومین بازی نات کوین آشنا شوید

نات کوین انقلاب بازی های تلگرام را آغاز کرد و با ایردراپ موفق خود نشان داد که می توانید به سادگی با کلیک روی صفحه گوشی درآمد کسب کنید. بعد از NatCoin بازی های تلگرامی مختلفی مانند Hamster Combat و Bloom منتشر شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در این میان سازندگان […]

نات کوین انقلاب بازی های تلگرام را آغاز کرد و با ایردراپ موفق خود نشان داد که می توانید به سادگی با کلیک روی صفحه گوشی درآمد کسب کنید. بعد از NatCoin بازی های تلگرامی مختلفی مانند Hamster Combat و Bloom منتشر شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در این میان سازندگان Not Coin هم بیکار ننشستند و در این مدت دو بازی جدید به نام های Lost Dogs و Not Pixel را روانه بازار کردند.

نات پیکسل بازی سوم از سری بازی های تلگرامی نت کوین است که رویکردی خلاقانه دارد که آن را از سایر بازی های کلیکی جدا می کند. در این مقاله از اسمارتک نیوز به بررسی کامل بازی Not Pixel می پردازیم و قسمت های مختلف آن را به شما آموزش می دهیم.

Nat Pixel چیست؟

نه بازی پیکسلی

NatPixel سومین پروژه تیم سازنده NatCoin است و ایده ای کاملا متفاوت از دیگر بازی های این روزها دارد. در این بازی کاربران با یک بوم دیجیتال مربعی با ابعاد 1000 در 1000 پیکسل آنها روبروی هم قرار می گیرند و می توانند با نقاشی این بوم شاهکاری جمعی خلق کنند.

همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم، مرحله آزمایشی و آزمایشی بازی نات پیکسل در تاریخ 23 سپتامبر (2 مهر) به پایان رسید و سرانجام روز بعد نسخه نهایی آن منتشر شد.

در این بازی بیش از هر چیز روی کار تیمی مانور داده شده است. بعید است که کاربران به تنهایی بتوانند روی بوم یک میلیون پیکسلی این بازی تاثیر خاصی بگذارند، اما با هم می توانند تصاویر خاصی را خلق کنند. به گفته سازندگان Not Pixel، در این بازی جالب هنگامی که یک پیکسل قرار می گیرد، به بخشی دائمی از تاریخ بوم تبدیل می شود و اطلاعات آن برای همیشه باقی می ماند.

بازیکنان این بازی را با انرژی محدود شروع می کنند و به تدریج انرژی آنها دوباره پر می شود. این انرژی تعیین می کند که یک بازیکن چند پیکسل می تواند در یک ردیف قرار دهد. کاربران می توانند به تدریج آیتم های مختلف را ارتقا دهند تا سطح انرژی خود را افزایش دهند و نقش خود را در رنگ آمیزی بوم دیجیتال پیکسل ها پررنگ تر کنند.

آنچه این روزها Pixel را از سایر بازی های کلیک کننده متمایز می کند این است تعادل بین دو دسته سادگی و استراتژی در حالی که قرار دادن یک پیکسل روی یک بوم دیجیتال بزرگ آسان است، ایجاد تصاویر منسجم نیاز به برنامه ریزی، ارتباط و هماهنگی با سایر کاربران دارد. علاوه بر این، در این بازی در مفهوم اثر پروانه ای تاکید می شود که هر اقدام کوچکی در نهایت عواقب بزرگتری دارد. این بدان معناست که هر پیکسلی که کاربران قرار می دهند در نهایت پتانسیل تغییر کل بوم را دارد و می تواند همه چیز را تعیین کند.

اثبات بوم! سیستم امتیازدهی NatPixel چگونه است؟

Not Pixel سیستم پاداش جدیدی به نام معرفی کرد Proof-of-Canvas یا به اختصار PoC معرفی شده است که در آن بازیکنان به ازای هر پیکسلی که روی بوم قرار می دهند، توکن های PX آنها دریافت می کنند در واقع، هرچه کاربران پیکسل های بیشتری را روی بوم دیجیتال نقاشی کنند، PX بیشتری کسب می کنند.

علاوه بر این، بازیکنان می توانند از امتیازات PX خود برای بهبود عملکرد کلی خود در بازی استفاده کنند، به عنوان مثال، افزایش سرعت قرار دادن پیکسل یا افزایش تعداد پیکسل روزانه خود.

در این بازی کاربران به ازای هر پیکسل 0.1 PX درآمد دارند. یعنی اگر 20 پیکسل قرار داده باشد، روزی 2 PX دریافت خواهد کرد. با این حال، بازیکنان باید توکن های PX خود را هر 8 ساعت یکبار برداشت کنند. در غیر این صورت، فرآیند استخراج خودکار متوقف خواهد شد.

آموزش بازی پیکسل نیست

تاکنون متوجه شده ایم که NatPixel چیست و ویژگی های آن را بررسی کرده ایم. در این قسمت نگاهی به قسمت های مختلف این بازی تلگرامی می اندازیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه شانس خود را برای دریافت Airdrop Not Pixel افزایش دهید.

برای شروع بازی Not Pixel به ربات تلگرام آن به آدرس NotPixel@ برو جلو و اجرا کن. پس از انجام این بازی، تصویری به شما نشان داده می شود که در مورد کشیدن پرچم به شما هشدار می دهد. در واقع در نسخه بتای این بازی، ایرانیان بخش بزرگی از بوم دیجیتال را به کشیدن پرچم کشورمان اختصاص دادند و اکنون NatPixel رسم هرگونه پرچم را در نسخه نهایی ممنوع کرده است.

ممنوعیت کشیدن پرچم در بازی نات پیکسلممنوعیت کشیدن پرچم در بازی نات پیکسل
ممنوعیت کشیدن پرچم در بازی نات پیکسل

پس از تایید قوانین وارد بازی Not Pixel می شوید. رابط کاربری نه پیکسل ممکن است در ابتدا کمی گیج کننده باشد. در وسط صفحه با یک بوم دیجیتالی روبرو می شوید که تصاویر مختلفی روی آن کشیده شده است. می توانید روی این بوم دیجیتال زوم کنید و قسمتی را که می خواهید نقاشی کنید انتخاب کنید. پس از آن با انتخاب یک رنگ می توانید پیکسل های مختلف را رنگ کنید تا زمانی که انرژی شما تمام شود. در ابتدای بازی شما محدودیت 5 پیکسل دارید. این بدان معناست که شما فقط می توانید 5 پیکسل را پشت سر هم رنگ کنید و سپس باید منتظر بمانید تا انرژی شما دوباره پر شود.

نات پیکسلنات پیکسل

در بالای صفحه در سمت چپ، اگر روی نماد جام کلیک کنید، می توانید به تیم های مختلف در لیگ های برنز، نقره، طلا و پلاتین بپیوندید و امتیاز بیشتری کسب کنید.

همانند سایر بازی های تلگرامی، در بازی Not Pixel نیز امکان دریافت معرفی و دعوت از دوستان وجود دارد. برای این کار روی نماد دوم در سمت چپ صفحه کلیک کنید و لینک ارجاع خود را به اشتراک بگذارید. Nat Pixels برای هر دوستی که دعوت می کنید. 8 توکن PX به هر دوی شما پاداش می دهد. همچنین، اگر کاربر دعوت شده اشتراک پریمیوم داشته باشد، این جایزه تا 64 توکن PX نیز افزایش می یابد. علاوه بر این، ۱۶٪ در طول بازی از ماینینگ تمامی دوستانتان پولی به شما پرداخت می شود.

دوستان را به Nat Pixel دعوت کنیددوستان را به Nat Pixel دعوت کنید

علاوه بر رنگ آمیزی پیکسل ها و دعوت از دوستان، می توانید با انجام کارهای مختلف در بازی Not Pixel امتیاز بیشتری کسب کنید. برای این کار روی نماد وسط بالای صفحه کلیک کنید. در این صفحه کارهای مختلفی از جمله دعوت از دوستان یا دنبال کردن اکانت های مختلف در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

نات پیکسلنات پیکسل

علاوه بر بخش وظایف، بخش مهم دیگری نیز در این صفحه وجود دارد که بسیار مهم است. مشابه Bloom، در این بازی شما باید هر 8 ساعت یکبار آنلاین شوید دکمه ادعا کلیک ها و امتیازات خود را دریافت کنید.

آموزش ارتقا و افزایش ظرفیت رنگ آمیزی در بازی پیکسل

اگر روی نماد وسط بالای صفحه کلیک کنید و سپس Boosts را در وسط صفحه انتخاب کنید، به بخشی دسترسی خواهید داشت که می توانید آیتم های مختلف خود را ارتقا دهید. تقویت کننده هایی که می توانید در این بازی خریداری کنید عبارتند از:

بخش تقویت کنندهبخش تقویت کننده
  • جایزه رنگ: امتیازی که از رنگ آمیزی هر پیکسل به دست می آورید را افزایش می دهد.
  • سرعت شارژ مجدد: سرعت پر کردن انرژی شما را افزایش می دهد.
  • محدودیت انرژی: تعداد پیکسل های روزانه شما را افزایش می دهد.

آیتم های قابل خرید بازی Not Pixel

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، می توانید با ارز تلگرام استارز، آیتم های مختلفی را در بازی Not Pixel خریداری کنید. برای این کار روی آیکون سمت راست بالای صفحه کلیک کنید که نماد Token Stars است. اقلام زیر را می توانید در این بخش خریداری کنید:

اقلام Pixel برای خرید نیستاقلام Pixel برای خرید نیست
  • بازگرداندن هزینه ها: بلافاصله انرژی شما را شارژ می کند.
  • قوطی رنگ: فضای رنگ آمیزی 3x3px به شما می دهد.
  • دینامیت: با استفاده از دینامیت می توانید یک مربع 5×5 پیکسل را از بین ببرید و طراحی آن را از بین ببرید.
  • پیپت: با استفاده از این آیتم می توانید رنگ هر پیکسل را در صفحه کپی کنید.
  • حالت سریع: با استفاده از این آیتم می توانید تمام ظرفیت پیکسل خود را تنها با یک لمس رنگ آمیزی کنید و امتیاز آن را بدست آورید.

Airdrop of Not Pixel چه زمانی انجام می شود؟

هنوز چیزی در مورد PX Token Airdrop از Not Pixel Games گفته نشده است. با این حال، انتظار می رود که مانند Last Dogs، وظیفه Airdrop Not Pixel نیز به زودی فاش شود.

خلاصه

NatPixel سومین پروژه NatCoin است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده منتشر شود. این بازی دارای رویکرد جدیدی است که آن را از سایر اپلیکیشن های مینی تلگرام متمایز می کند. در NotPixel شما با یک بوم دیجیتال 1000×1000 پیکسل روبرو هستید که می توانید یک شاهکار جمعی در کنار یکدیگر خلق کنید.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی بازی Not Pixel بپردازیم و قسمت های مختلف آن را آموزش دهیم. اگر هنوز سوالی در مورد این بازی محبوب دارید، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-02 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.