افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

MSI مانیتور 25 اینچی جدیدی با نرخ رفرش 300 هرتز معرفی کرد

  • کد خبر : 412921
MSI مانیتور 25 اینچی جدیدی با نرخ رفرش 300 هرتز معرفی کرد

MSI جدیدترین مانیتور بازی خود را با نام MAG 255PXF معرفی کرد. مانیتور فول اچ دی برای گیمرهای حرفه ای. در ادامه قصد داریم مشخصات آن را بررسی کنیم. مانیتور MAG 255PXF وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل است که تعادل خوبی بین کیفیت تصویر و عملکرد ایجاد می کند. این دستگاه از نرخ تازه […]

MSI جدیدترین مانیتور بازی خود را با نام MAG 255PXF معرفی کرد. مانیتور فول اچ دی برای گیمرهای حرفه ای. در ادامه قصد داریم مشخصات آن را بررسی کنیم.

مانیتور MAG 255PXF وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل است که تعادل خوبی بین کیفیت تصویر و عملکرد ایجاد می کند. این دستگاه از نرخ تازه سازی 180 هرتز پشتیبانی می کند که می تواند تا 300 هرتز اورکلاک شود تا بازی روانی انجام شود. زمان پاسخ سریع 0.5 میلی‌ثانیه (GtG) مانیتور تاری حرکت را به حداقل می‌رساند و در نتیجه تصاویری واضح و باکیفیت ایجاد می‌کند.

MSI از فناوری Adaptive Sync در مانیتور MAG 255PXF استفاده کرده است که نرخ تازه سازی مانیتور را با GPU همگام می کند تا پارگی تصویر را از بین ببرد. پایه مانیتور ارگونومیک امکان تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش را فراهم می کند و به کاربران امکان می دهد موقعیت دید بهینه را پیدا کنند.

سایر ویژگی های مانیتور MSI MAG 255PXF

این مانیتور از انواع حالت های بازی پشتیبانی می کند. از جمله حالت کنسول برای بهینه سازی بازی ها. همچنین دارای ویژگی هایی مانند چرخش 5 جهته، پایه قابل تنظیم و پشتیبانی از نصب VESA برای گزینه های تنظیم انعطاف پذیر است. به نظر می رسد مانیتور MSI MAG 255PXF با مجموعه مشخصاتی که دارد، گزینه خوبی برای گیمرهایی است که می خواهند بدون کاهش نرخ رفرش، با کیفیت 1080p بازی کنند.

برای کاهش فشار چشم در طول جلسات طولانی بازی، MSI از فناوری Anti-Flicker و حالت Low Blue Light استفاده کرده است. این دستگاه دارای طراحی براق و بدون قاب است که ظرافت و زیبایی آن را دو چندان می کند. به نظر می رسد MSI نیز توجه ویژه ای به کیفیت ساخت داشته و دوام و طول عمر این دستگاه را تضمین کرده است. این شرکت هنوز قیمت و تاریخ عرضه مانیتور جدید خود را اعلام نکرده است، بنابراین فعلاً باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.